سلامت و زیبایی

از کجا لوازم آرایش بخریم؟

محصولات آرایشی به دلایل مختلفی جذاب هستن، به این معنی که توسعه محصولات آرایشی برای پاسخگویی به این تقاضا مهمه. استفاده از محصولات زیبایی برای بسیاری از زنانی که به طور روزانه از این محصولات استفاده می‌کنن متفاوته. کاربران معمولی محصولات آرایشی دوس دارن زیبایی طبیعی خودشون رو برجسته کنن و در عین حال توجه دیگران رو به خود جلب کنن. ظاهر شما به خوبی در مورد شخصیت شما صحبت می‌کنه و تأثیر ماندگاری روی افرادی که با اونا در تعامل هستید می‌زاره. مسئله اینه که از کجا لوازم آرایشی بخریم؟ بهترین راه خرید لوازم آرایشی چیه؟ لازمه که با خرید اینترنتی لوازم آرایشی آشنا بشین.

کلی راه تو شلوغی و آلودگی بریم تا خیابان منوچهری یا بازار؟ سر راهمون از دستفروش‌های مترو بخریم؟ یا از فروشگاه‌ آرایشی به صورت آنلاین سفارش بدیم؟ اصلاً برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ آیا بهتره این محصولات رو به صورت حضوری خریداری کنیم تا بتونیم محصول رو تست و کنترل کنیم یا بهتره به وبسایت‌های فروش اینترنتی سربزنیم و سفارش بدیم؟

از آنجایی که صورت نمایانگر شخصیت و آراستگی ظاهر و به نوعی مهم‌ترین بخش بدنه، مسلماً خرید محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت و مطمئن دغدغۀ خیلی از خانوم‌ها و آقایان می‌شه. شاید اول به نظر برسه خرید حضوری بهترین گزینه است، چراکه می‌شه قبل از خرید محصول، رنگ‌ها و جنسشون رو تست کرد تا مطمئن شد.

اما این نوع خرید با توجه به سبک زندگی امروزی وقت زیادی می‌گیره یا ممکنه محصول به درستی کنترل کیفیت نشده باشه یا حتی تقلبی باشه یا قیمتش مناسب نباشه. البته بهتره خانوم‌ها قبل از خرید در مورد مارک‌ها و خصوصیات انواع مواد آرایشی تحقیق کنند تا بتونن بهترین انتخاب رو متناسب با پوست صورتشون داشته باشند. برای آشنایی بیشتر با خرید اینترنتی لوازم آرایشی با ما در بخش سلامت و زیبایی مجله اینترنتی اکالا بلاگ همراه ما باشید . 

لوازم آرایشی از کجا بخریم؟

از مزایای خرید اینترنتی لوازم آرایشی بیشتر بدانیم!

خرید از فروشگاه‌های اینترنتی شاید در ظاهر نسبت به خرید حضوری غیرمعمول باشه، اما این‌روزها به خاطر مزیت‌هایی که نسبت به خرید حضوری داره از اقبال خوبی برخوردار شده، که از مهم‌ترین اونها می‌شه به موارد زیر اشاره کرد:

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    1. خرید اینترنتی با سرعت و سهولت بیشتری امکان‌پذیره؛ یعنی در هر زمان و مکانی با هر ابزار هوشمندی که در اختیار دارین می‌تونید از طریق اپلیکشن یا وبسایت یا تلفنی محصول مورد نظرتون رو سفارش بدید.
    2. همۀ کالاها در فروشگاه‌های اینترنتی قبل از رسیدن به مشتری بارها توسط متخصصین کنترل کیفیت می‌شوند و اصالتشون تأیید می‌شه، همچنین اگر محصولی که سفارش دادید، وقتی به دستتون می‌رسه مطابق میلتون نباشه یا به هر دلیلی مشکل داشته باشه بدون هیچ نگرانی‌ای می‌تونید کالا رو مرجوع کنید.
    3. فروشگاه اینترنتی امکان مقایسۀ چند محصول به صورت هم‌زمان رو به شما می‌ده تا راحت‌تر بتونید برآورد کیفیت و هزینه کرده و در نهایت اگر خواستید انتخاب کنید.
    4. فروشگاه‌های اینترنتی در نسبت با فروشندگان حضوری برای معرفی و یا تبلیغ محصول خود ملزم به حفظ امانت در صحت اطلاعات محصول هستند.
    5. بیشتر محصولاتی که به صورت اینترنتی به فروش می‌رسند توضیحاتی دربارۀ محصول، موارد و نحوۀ مصرف، ویژگی‌های مهم و در بیشتر موارد مطالبی دربارۀ خواص مواد تشکیل‌دهدۀ محصول دارند تا مشتری‌ها بتونند راحت‌تر مناسب‌ترین محصول رو با توجه به نیازهاشون انتخاب کنند.
    6. اغلب وبسایت‌های فروش اینترنتی در کنار محصول خود جایی برای درج نظرات خریداران دارند که به مشتریان امکان برخورداری از نظرات، پیشنهادات و انتقادات دارندگان محصول رو می‌ده.
    7. با جست‌وجوی یک محصول در وبسایت اینترنتی مواردی با عنوان «موارد مشابه» در صفحه نیز قرار میگیره که ممکنه به درد شما بخوره و یا مکمل محصول مورد نظرتون رو پیشنهاد بده.
    8. تو بخش پرسش و پاسخ وبسایت‌های اینترنتی همیشه بخشی به عنوان پشتیبانی هست که می‌تونید سؤالاتتون رو از کارشناس‌ها دربارۀ محصول بپرسید.

    لوازم آرایشی از کجا بخریم و اینترنتی بخریم یا حضوری؟

    خرید لوازم آرایشی از اکالا

    موارد بالا به مهم‌ترین ویژگی‌های خرید اینترنتی لوازم آرایش مؤثره اشاره می‌کنه و سعی داره مزیت‌های این نوع خرید رو بیشتر برجسته کنه، چون آمارها نشون می‌ده خرید لوازم آرایشی در کشورهای دیگه هم رو به افزایشه چون هم مطمئن‌تره هم راحت‌تر.

    برای مثال خرید انواع رژ لب و بالم لب توی فروشگاه‌ اینترنتی اُکالا با بهترین و مرغوب‌ترین لوازم آرایشی موجود در بازار رو در قالب بسته‌های پیشنهادی یا تخفیف‌های ویژه همراه اطلاعات ارزشمندی دربارۀ محصول و روش مصرف رو در اختیار مشتری‌ها قرار داده تا با آگاهی بیشتری محصول متناسب با پوست و موی خود را انتخاب و خریداری کنین.

    اُکالا سعی کرده در زمینۀ لوازم آرایش بهداشتی هم حرفه‌ای عمل کنه و محصولات مختلف و باکیفیت رو با تنوع رنگ و جنس بالا همراه پیشنهادهای هیجان‌انگیز همیشگی‌اش در اختیار شما قرار بده. در قسمت پایین صفحه می‌تونین لینک محصولات پرفروش و پرطرفدار رو ببینین و با کلیک روی آن مستقیم وارد وبسایت بشین و سفارش خودتون رو ثبت کنین تا در سریع‌ترین زمان به دست شما برسه.

    فاکتورهای مهم در خرید اینترنتی لوازم آرایشی

    زیبایی طبیعی خودتون رو داشته باشید، اما استفاده از محصولات آرایشی از تولید کنندگان برتر لوازم آرایشی اصالت رو از بین نخواهد برد. موقع خرید محصولات آرایشی، فقط برند رو در نظر نگیرید. سعی کنید ارزیابی کنید که مواد تشکیل دهنده‌ی محصول چیه، کارایی اون و بسیاری موارد دیگر رو دقت کنید. این نکات رو دنبال کنید و مطمئن باشید که موقع انتخاب محصولات آرایشی کار راحت تری خواهید داشت.

    مطالب مرتبط : لوازم آرایشی بدون سرب

    فاکتورهای مهم در انتخاب لوازم آرایشی

    ۱- لوازم آرایشی مناسب برای رنگ پوست شما

    انتخاب یک محصول آرایشی که با رنگ پوست شما سازگار نیست به نفع شما نخواهد بود. مارک های خاصی وجود داره که تولید کنندگان برتر لوازم آرایشی موقع پذیرایی از مشتریان با رنگ پوست های مختلف به اونا توجه می‌کنن.

    شما باید محصولی رو انتخاب کنید که مکمل رنگ پوست شما باشه.  همه چیز باید مطابقت داشته باشه و زیبایی رنگ طبیعی پوست شما رو افزایش بده. عامل دیگه ای که باید در نظر داشته باشید اینه که پوست شما ممکنه به محصولاتی که برای اون مناسب نیست واکنش خوبی نشون نده. ویژگی‌های پوست ما در طول زمان مستعد تغییره، به این معنی که ممکنه از محصولی به محصول دیگه جهش کنید.

    ۲- کیفیت محصولات آرایشی

    وقتی صحبت از خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی می‌شه، هرگز نباید کیفیت رو برای صرفه جویی تو هزینه نادیده بگیرید. اگه محصول سطح پایین‌تری رو انتخاب کنید، فقط به این دلیل که سعی در صرفه جویی در هزینه داشتید، ضرر بیشتری نسبت به فایده‌ش دارد. حتی اگر محصول ارزون‌تر ضرری نداشته باشد، در دراز مدت تاثیر میزاره و ارزشش رو نداره.

    یکی از دلایلش اینه که وقتی روی پوست ااستفاده می‌شه، فقط روی سطح پوست شما می‌شینه. هدف از پوشش با لوازم آرایشی اینه که هر گونه نقصی رو کمتر کنه و در عین حال ظاهری زیبایی ببخشه. البته محصولات آرایشی با کیفیت بالا لزوماً به این معنی نیست که گرون هستن. محصولات متنوعی وجود داره که موقع استفاده از اونا ظاهر زیبایی به شما می‌دن و شما رو راضی میکنن.

    ۳- توجه به پوست حساس

    برای افرادی که پوست حساس دارن، محصولات خاصی وجود داره که به پوست آسیبی نرسه. از بررسی برچسب‌ها برای عباراتی مانند “غیر آلرژی زا” آگاه باشید، زیرا این به مصرف کنندگان اطلاعات خوبی در مورد اون چه که برای پوست اونا مناسبه می‌ده. شرکت‌های محصولات آرایشی و بهداشتی به ویژه اخیراً حول محور تولید محصولاتیه که به افرادی که دارای انواع یا شرایط پوستی منحصر به فرده  کمک کنه و محصول مناسب برای اونا تولید کنه.

    وقتی صحبت از مقابله با بیماری های پوستی می‌شه، این چیزی نیست که بتونیم بهش بی توجه باشیم.مثل بسیاری از چیزها،برای این مشکل هم راه‌هایی وجود داره. نباید با همه محصولات آرایشی و بهداشتی برابر برخورد کرد.

    بعضی محصولات آرایشی رنگدانه دارن می‌تونن واکنش‌های آلرژیک شدید ایجاد کنن. برخی از مواد شیمیایی موجود در محصولات حاوی مواد نگهدارنده ای هستند که برای کاهش رشد باکتری‌ها در نظر گرفته شده است. این می‌تونه منجر به تحریک و لکه های روی پوست بشه.

    پس در نظر گرفتن شرایط پوست حساس و پوست آسیب دیده هنگام خرید محصولات آرایشی و بهداشتی مهمه. 

    مطالب مرتبط : زعفران برای زیبایی پوست و مو

    ۴- توجه به نوع پوست و شرایط پوست خود

    به طور معمول، افراد ممکنه پوست چرب یا خشک داشته باشن. اگر مستعد ابتلا به پوست چرب هستید، از مواد آرایشی که منافذ رو می‌بندن اجتناب کنید. خوشبختانه محصولاتی وجود دارن که فاقد روغن هستن مانند پرایمر یا پودر .

    همچنین راه حل هایی برای پوست خشک هم وجود داره.محصولاتی مانند کرم‌های روغنی مناسب برای پوست‌های خشک هم وجود داره.در مورد رژ لب‌ها، هم باید بگیم که انواع مختلفی از اونا دارای قابلیت مرطوب کنندگی هستن.

    همانطور که قبلا ذکر شد، پوست های حساس هم توجه و رسیدگی خاصی می‌خواد و استفاده از محصولات مناسب و ضد آلرژی رو می‌طلبه.

    سوالات متداول

    اگه درمورد خرید اینترنتی لوازم آرایشی سوال خاصی دارین، می‌تونین با ما درمیون بذارین و جوابش رو بگیرین. در ادامه بع سوالات پرتکرار شما در این زمینه جواب میدیم:

    از کجا بفهمیم لوازم آرایشی مون اصله؟

    بهترین روش اطمینان از اصل بودن لوازم آرایشی، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبره.

    از کجا لوازم آرایشی بخریم؟

    فروشگاه‌های اینترنتی زیادی وجود دارن که به صورت تخصصی لوازم آرایشی میفروشن. شما میتونین با جستجوی ساده تو اینترنت، میتونین این فروشگاه‌ها رو پیدا کنین.

    ۰/۵ (۰ نظر)

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.