دانستنی

چگونه سیگار بکشیم و بو نگیریم؟ | دهان، مو، لباس، ماشین و خانه

چگونه سیگار بکشیم و بو نگیریم؟ سیگار هزاران ماده‌ی شیمیایی از خود ساطع می‌کند که مجموعا بوی سیگار را می‌سازند که این بو برای خیلی از افراد غیر سیگاری و حتی خود شخص سیگاری آزار دهنده است. زیرا بوی آن لحظه‌ای نیست و به سطوح مختلف می‌چسبد و در صورت تداوم، ماندگار خواهد شد. این سطوح فقط به دهان و لباس و موی خود فرد سیگاری ختم نمی‌شود، بلکه وسایل خانه نیز طی زمان، بوی سیگار را به خود گرفته و هوای کلی خانه و آپارتمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بنابراین در این مقاله قصد داریم با انواع راهکار‌های ساده برای رفع بوی نامطبوع سیگار از تمامی این سطوح، آشنا شویم. برای چگونگی به کارگیری این روش‌ها در اکالا بلاگ با ما همراه باشید.

۱- از بین بردن بوی سیگار از دهان

یکی از مسائل و مشکلات سیگار کشیدن بوی بد دهان است. محصولات دخانیات تقریباً منبعی تضمین شده از بوی بد دهان هستند. 

از بین بردن بوی سیگار از دهان

حفظ بهداشت دهان و دندان شما به طور بالقوه می‌تواند به شما کمک می‌کند تا مسئله تنفس را حل کنید. با مراقبت و استفاده از محصولات بهداشتی دهان و دندان می‌توان بخش قابل توجهی از این مشکل را حل کرد. با مطالعه‌ی مقاله‌ی رفع بوی سیگار از دهان نکات ساده و در دسترسی را در اختیار خواهید داشت.

۲- از بین بردن بوی سیگار از مو

مو از پروتئین ساخته شده و متخلخل و نفوذ پذیر است، به این معنی که بوها به راحتی جذب می‌شوند. برخی از انواع موها بیشتر از سایرین حساس هستند. ممکن است موهای دوست شما در پایان روز هنوز بوی شامپوی توت فرنگی او را داشته باشد در حالی که موهای شما در معرض بوی نامطلوبی مثل بوی سیگار قرار گرفته است، اما شما می‌توانید با نکات زیر از موهای خود محافظت کرده و از شر رایحه های ناخواسته خلاص شوید.

رفع بوی سیگار از مو

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    اما با استفاده از روش ها و ترفندهایی چه در یک محیط دود آلود قرار گرفته باشد چه فقط بخواهد احساس طراوت کند. برای اطلاع از این ترفندها مقاله‌ رفع بوی سیگار از مو را از دست ندهید.

    ۳- رفع بوی سیگار از لباس

    از آنجا که سیگار روی لباس بوی نامطبوعی بجا می‌گذارد و ممکن است در تعامل با افراد دیگر، بوی لباس تن فرد سیگاری باعث آزار اشخاص حاضر و حتی خود فرد سیگاری شود لذا باید راه و روش‌هایی برای از بین بردن بوی آن بدانید.

    رفع بوی سیگار از روی لباس

    لباس را به همراه جوش شیرین حدود ۲ دقیقه تکان دهید تا جوش شیرین فرصتی برای پوشاندن لباس شما داشته باشد. بگذارید یک شب بماند، تا به آن اجازه ‌دهید بوی دودی که در لباس‌ها نفوذ کرده است را جذب کند. روز بعد کیسه را در بیرون باز کنید و جوش شیرین را از روی لباس تکان دهید. این روش به خوبی به بیرون آمدن بوی سیگار از لباس کمک می‌کند. ما در مقاله‌  رفع بوی سیگار از لباس  روش‌ها و ترفند‌های دیگری را مطرح کرده‌ایم.

    ۴- از بین بردن بوی دود از خانه 

    اطلاعات غلط زیادی در مورد نحوه از بین بردن بوی دود وجود دارد. جملاتی مانند “پنجره‌ها را باز کنید” یا “یک خوشبو‌کننده هوا بخرید” بوی دود از بقایای باقی‌مانده روی سقف، دیوارها و کف می‌آید. پس تعویض هوا یا پوشاندن بو (برای طولانی مدت) هیچ کاری نمی‌کند. اگر در خانه مرتباً سیگار می‌کشید، پاک‌کردن بوی دود فرش و روکش مبل‌ها تقریباً غیرممکن است. اما اگر قرار گرفتن در معرض دود مختصر باشد، این کار انجام می‌شود.

    بوی سیگار در آپارتمان

    در مقاله‌ رفع بوی دود سیگار از خانه با ما همراه باشید تا روش‌های کاربردی برای از بین‌ بردن بوی دود سیگار را باهم بررسی کنیم.

    در این مقاله با انواع مشکلات بوی سیگار و همچنین راهکارهای خانگی برای رفع هر یک آشنا شدیم. برای مطالعه‌ی مطالب بیشتر به بخش “دانستنی” مجله اینترنتی اُکالا مراجعه کنید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.