دانستنی

۹ کاربرد شگفت انگیز و منحصر بفرد گوش پاک کن

گوش پاک کن یا همان پنبه پاک کننده گوش بسیار نرم است و به تخلیه و تمیز شدن گوش کمک می‌کند. از وسایل‌هایی است که علاوه بر کارایی منحصر به‌ فرد خودش کارایی‌های متنوع و متفاوت دیگری نیز دارد. کارایی‌هایی که گوش پاک در خود پنهان کرده است که شاید به ذهنتان نرسد و یا از چیزهای دیگری به جای آن‌ها استفاده می‌کردید. با ما در دسته دانستنی از مجله اینترنتی اکالا همراه باشید تا با این ترفندها و کاربرد‌های متنوع و جدید گوش پاک کن، آشنا شوید.

۱- رنگ کردن ریشه موها با گوش پاک کن و سایه چشم

سایه چشم

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    اگر هنوز فرصت نکرده اید نزد آرایشگر خود بروید نگران نباشید. با استفاده از یک گوش پاک کن و کمی سایه چشم مشکلتان قابل حل می باشد. گوش پاک کن را به یک سایه چشم همرنگ موهایتان آغشته نماییدو به ریشه ی موها بمالید تا موهای تازه درآمده را کاملا بپوشاند.

    بیشتر بخوانید: کاربردهای روزمره گلاب برای زیبایی و سلامتی+موارد پرهیز از گلاب

    ۲- استفاده ی خمیر سفید کننده دندان با استفاده از گوش پاک کن

    خمیر سفید کننده دندان

    کمی خمیر دندان را با جوش شیرین و پروکسید هیدروژن مخلوط نمایید و کمی صبر کنید تا به شکل خمیر درآید. سپس با استفاده از یک گوش پاک کن این خمیر را به دندان ها بمالید و پس از یک دقیقه دندان ها را با مسواک بشویید.

    ۳- کمی عطر به گوش پاک کن بزنید و آن را داخل یک کیسه پلاستیکی قرار دهید

    وقتی از یک کیف دستی کوچک استفاده می کنید، قطعا جایی برای شیشه ادکلن ندارید. می توانید چند گوش پاک کن را آغشته به عطر دلخواهتان کرده و داخل یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و همه جا آن را همراه داشته باشید. هنگامی که احساس می کنید نیاز به عطر دارید کافیست گوش پاک کن آغشته به عطر را خارج نموده و روی نبض خود بزنید.

    ۴- گوش پاک کن را آغشته به سایه چشم دلخواهتان نمایید

    گوش پاک کن آغشته به سایه چشم

    وقتی تصمیم میگیرید به یک تفریح کوتاه مدت بروید و نمی خواهید در این مدت آرایش خود را از دست بدهید، فقط کافیست چند گوش پاک کن را به سایه ی مورد علاقه تان آغشته نموده و داخل یک کیسه پلاستیکی قرار دهید. تا همیشه برای یک آرایش سریع و ضروری به سایه چشم دسترسی داشته باشید.

    بیشتر بخوانید: ۲۰ کاربرد عجیب و متفاوت نوشابه سیاه در خانه‌داری!

    ۵- پاک کردن لاک ناخن با گوش پاک کن

    پاک کردن لاک ناخن با گوش پاک کن

    بعضی اوقات، هنگام استفاده از لاک ناخن ، پوست اطراف ناخن به لاک آلوده می شود. با استفاده از یک گوش پاک کن به راحتی قادر خواهید بود این لاک را از اطراف ناخن خود پاک نمایید.

    ۶- خلاص شدن از جوش‌ها با استفاده از گوش پاک کن

    خلاص شدن از جوش ها با استفاده از گوش پاک کن

    برای خارج کردن جوش های صورت، اول از هر چیز باید صورت خود را با آب داغ بشویید. سپس، بعد از خشک کردن پوست، از دو گوش پاک کن استفاده نموده و جوش ها را خارج نمایید.

    ۷- با یک کوش پاک کن خط لب خود را اصلاح نمایید

    اصلاح خط لب

    برای جلوگیری از پخش شدن رژلب، یک گوش پاک کن را به پودر آغشته نموده و اطراف خط لب را شکل دهید.

    ۸- با یک گوش پاک کن مژه ها را فر کنید

    فر کردن مژه

    اگر فرمژه ندارید، نگران نباشید .چرا که با استفاده از یک گوش پاک کن هم میتوانید مژه ها را فرکنید. ابتدا مژه ها را دو بار بخوبی ریمل بزنید، سپس با یک گوش پاک کن به مژه های خیس فشار وارد نمایید طوری که کاملا به سمت بالا برگردند. چند ثانیه به همین حالت مژه ها را نگه دارید تا مژه ها کاملا فر شوند.

    ۹- استفاده از پودر بچه روی مژه‌ها با گوش پاک کن

    اگر می‌خواهید مژه های خیلی ضخیم تری داشته باشید، ابتدا یکبار ریمل بزنید، سپس با گوش پاک کن کمی پودر بچه به مژه ها بزنید. پس از آن یکبار دیگر ریمل بزنید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.