پوشک عمده

 

 

 

برندها

مای بی بی

بارلی

مولفیکس

مرسی پلاس

فروش عمده پوشک

امروزه پوشک بچه تبدیل به یکی از خریدهای اساسی در زندگی شده است. پدرها و مادرها از هر چیز که بگذرند، از امکانات بهداشتی مورد نیاز بچه نمی‌گذرند. با ظهور پوشکهای نسل جدید و فرهنگسازی استفاده از این محصولات، آمار فروش و تقاضای آن روز به روز در حال افزایش است. از آنجا که این محصول، در هر شرایطی مورد نیاز است، دیگر لازم نیست حتما صاحب داروخانه یا فروشگاه لوازم بهداشتی باشید تا این محصول را بخرید. شما می‌توانید با خرید عمده و ارزان قیمت این محصولات، بازار فروش آن را به دست بگیرید. در ادامه ضمن آشنایی بیشتر با این کالای مهم و پرفروش، یک فرصت استثنایی را جلوی پای شما قرار خواهیم داد.

انواع پوشک و کاربردهای آن

پوشک‌ها با توجه به مصرف کننده به دو دسته تقسیم می‌شود. پوشک کودک و نوزاد و پوشک بزرگسال. هر کدام از این محصولات دارای سایزبندی‌ها و مدل‌های مختلف می‌باشند. این محصول بهداشتی تاثیر مهمی در سلامت کودکان و نوزادان دارد. اگر بچه داشته باشید به خوبی می‌دانید که هر پوشکی مناسب پوست فرزند نیست. استفاده از محصول اشتباه می‌تواند باعث مشکلات پوستی شود.

در این محصول، بر اساس کارایی یک دسته‌بندی دیگر وجود دارد. همانطور که می‌دانید، کار اصلی پوشک‌ها، جذب مدفوع و ادرار است. به همین جهت این محصولات با توجه به قدرت جذبی که دارند، در درجه‌های صفر، یک، دو، سه، چهار، پنج و شش، تقسیم بندی می‌شوند. برای انتخاب محصول مناسب، توجه به سن، سایز و مقدار مدفوع و ادرار روزانه نوزاد، مورد نظر است. شما می‌توانید با خرید عمده و ارزان پوشک بچه، کلیه درجه‌ها و دسته‌بندی‌ها را خریداری کنید.

انواع تولید کننده‌های پوشک؛ خرید از بهترین برندها

از آنجا که بازار تقاضا و خرید این محصولات بهداشتی بسیار داغ است، تولید کننده‌های مختلفی در بازار فعالیت دارند. اما همانطور که گفتیم، خانواده‌ها روی انتخاب محصول مناسب برای فرزند خود بسیار حساس هستند. پس اگر قصد خرید عمده پوشک بچه را دارید، باید با بهترین و محبوب‌ترین برندها آشنا شوید. شرکت‌های زیر بالاترین میزان فروش در این محصول را دارند:
• مای بی بی
• هپی لایف
• فیروز
• تافته
• بیتا
• بیبی کینگ
• مولفیکس
محبوبیت و معروفیت هرکدام از این برندها با توجه به کیفیت و نوع ساخت آنها است. اگر می‌خواهید مشتریان بیشتری را جذب کنید، پس بهتر است تنوع برند محصولات را افزایش دهید.

قیمت پوشک بچه عمده، عمده فروشی پوشک آنلاین

قیمت پوشک و محصولات بهداشتی، یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران است. در سال‌های گذشته به دلیل کاهش واردات این محصول و احتکار آن، قیمت پوشک افزایش داشته است. بالا رفتن قیمت به معنای پایین آمدن سود فروشنده است. اگر به دنبال محصولات بهداشتی عمده، باکیفیت و ارزان هستید، فروش عمده فروشگاه اکالا را انتخاب کنید. از این طریق می‌توانید محصول مورد نظر خود را به صورت کارتنی و در هر تعداد که نیاز دارید، خریداری کنید. در واقع شما خرید خود را به صورت مستقیم از کارخانه انجام می‌دهید. خرید مستقیم و حذف واسطه‌ها، بهترین راه برای افزایش سود و خرید است. اکالا ارائه دهنده بهترین قیمت عمده محصولات بهداشتی در تهران و شهرستان‌ها می‌باشد.

دکمه بازگشت به بالا