محصولات برند اکتیو

 

برند اکتیو

برند اکتیو، مربوط به شرکت پدیده شیمی قرن است. این شرکت در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده است. این شرکت محصولات خود را در سه بخش بهداشت و مراقبت خانه، بهداشت شخصی و مراقبت و بهداشت البسه با برند اکتیو تولید می کند. محصولات این برند در بخش بهداشت و مراقبت از خانه، شامل انواع سفید کننده‌ها، مایع ظرفشویی، شیشه پاک کن، تمیز کننده سطوح، لوله باز کن و جرم گیر هستند. محصولات اکتیو در بخش بهداشت فردی، شامل انواع شامپوهای سر و بدن، مایع دستشویی و صابون است. این شرکت روزانه بیشتر از ۲۵۰ تن مایع شوینده تولید می کند و به عنوان قطب تولید کننده مواد شوینده و بهداشتی شناخته می شود. این شرکت سعی می کند؛ شوینده هایی متناسب با استاندارد های جهانی تولید کنند که علاوه بر حفظ سلامت افراد، کم ترین اثرات مخرب زیست محیطی را داشته باشند.

محصولات اکتیو

محصولات اکتیو، یکی از بهترین و با کیفیت ترین، محصولات بهداشتی هستند. برند اکتیو محصولات مختلفی دارد؛ که برخی از آن ها عبارتند از:

  • مایع لباسشویی اکتیو که با داشتن ترکیب پلیمر به علاوه آنزیم، قدرت بسیار زیادی در از بین بردن لکه‌ها، حتی در آب سرد دارد.
  • پودر لباسشویی اکتیو که قدرت لکه بری زیادی دارد؛ و در آب سرد نیز می توان از آن استفاده کرد. این پودر جز محصولات پرفروش این برند، محسوب می شود.
  • مایع دستشویی صدفی اکتیو که استفاده از آن به سلامتی و لطافت پوست دست کمک می کند.
  • شوینده ظروف اکتیو که با رایحه‌ی دلپذیر خود، آلودگی‌ها و بوی بد ظروف را از بین می برد.
  • اسپری تمیز کننده سطوح که قابل استفاده روی هر سطحی است و قدرت پاک کنندگی و لکه بری بالایی دارد. شوینده‌های اکتیو، این روزها به فراوانی و در هر خانه‌ای مورد استفاده قرار می گیرند.
دکمه بازگشت به بالا