برند سیف

سیف، یک برند از یک شرکت بریتانیایی- هلندی به نام یونیلیور است. کار این برند فرانسوی، تولید محصولات مراقبت از خانه و فراورده‌های بهداشتی می‌باشد. برند سیف، در برخی از کشورها مانند استرالیا و ژاپن با نام جیف شناخته می شود. محصولات این برند، برای اولین بار در سال ۱۹۶۹ وارد بازار کشورهای اروپایی شدند. ورود این برند، پایان دوران استفاده از پودرهای پاک کننده قدیمی بود. سال ۱۳۸۸ این برند معروف وارد ایران شد. و با نام شرکت یونیلیور ایران، فعالیت خود را در شهر قزوین آغاز کرد. محصولات این شرکت، در حوزه ی نگهداری و مراقبت از خانه، شامل مواد شوینده و پودرهای لباسشویی، در زمینه مراقبت شخصی شامل مایع دستشویی، شامپو و صابون است.

محصولات سیف

شرکت تولیدی سیف، یکی از بهترین انواع شوینده ها را تولید می کند. یکی از این شوینده‌ها، مایع ظرف‌شویی سیف است. که از تولیدات مهم این شرکت است و به وسیله ی آن کثیفی ها و آلودگی ها از روی ظروف پاک می شوند؛ بدون این که کوچک‌ترین آسیبی به دست برساند. محصولات دیگر برند سیف عبارتند از:

  • تمیز کننده سطوح، که سرسخت ترین لکه ها را از بین می برد.
  • پاک کننده چند منظوره یونیورسال سیف که از آن می توان به عنوان پاک کننده در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام استفاده کرد. از این پاک کننده، می توان برای تمیز کردن مبل نیز استفاده کرد.
  • مایع سفید کننده سیف، که برای سفید کردن و گندزدایی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کرم پاک کننده سطوح، که با قدرت پاک کنندگی بالا می تواند، هر چربی و آلودگی را از فضای آشپزخانه پاک کند.
دکمه بازگشت به بالا