برند دامستوس

این برند اولین بار، در سال ۱۹۲۰ میلادی وارد بازار کشورهای اروپایی شد و پس از آن کم کم وارد بازارهای کشورهای دیگر و ایران شد. برند دامستوس، اکنون در ایران به عنوان یک برند معروف شناخته می شود. محصولات شوینده و بهداشتی دامستوس، قدرت بی نظیری، در از بین بردن میکروب‌ها و آلودگی ها دارند. میکروب ها، این موجودات ریز میکروسکوپی، که با چشم دیده نمی شوند، ممکن است در هر نقطه ای از منزل و محل کار وجود داشته باشند؛ دامستوس با داشتن فرمولاسیون قوی، همه این موجودات ریز را از بین می برد و پاکیزگی و سلامت را به شما هدیه می دهد.

معرفی محصولات دامستوس

دامستوس محصولات شوینده و بهداشتی زیادی دارد؛ برخی از این محصولات عبارتند از سفید کننده‌های غلیظ، پاک کننده های چند منظوره برای سطوح، مایع جرم گیر، اسپری تمیز کننده سطوح، شوینده و قرص ضد عفونی کننده و خوشبو کننده.

راه‌های خرید محصولات دامستوس

روش‌های زیادی برای خرید محصولات برند دامستوس، وجود دارد؛ یکی از این راه‌ها مراجعه با سایت فروش عمده فروشگاه اکالا، است. از طریق این فروشگاه، مشتریان می توانند در هر نقطه ای از کشور محصولات دامستوس را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را دریافت کنند. قیمت این محصولات، در فروشگاه اُکالا بسیار ارزان تر از جاهای دیگر می باشد. در این فروشگاه، فروش عمده ی شوینده و تمیزکننده سطوح دامستوس، نیز انجام می شود؛ و مشتریان می توانند این دو محصول را به صورت عمده و با قیمتی مناسب خریداری کنند.

دکمه بازگشت به بالا