برند ایزی پیک

شرکت کیمیا تجارت لطیف ایرانیان، تولید کننده محصولات سلولزی با برند ایزی پیک و زیر مجموعه ای از شرکت میهن است و در شهرک صنعتی اشتهارد در استان البرز واقع شده است. این شرکت تحت لیسانس شرکت مدرن سان رایز اتریش است. این شرکت با بهره گیری از دستگاه‌های پیشرفته و نیروهای مجرب و متخصص، محصولات با کیفیت را مطابق با استانداردهای جهانی تولید و روانه بازار می‌کند. سه مورد از از محصولات سلولزی این شرکت با برند ایزی پیک، دستمال کاغذی معمولی، دستمال توالت و دستمال حوله‌ای است.

محصولات ایزی پیک

دستمال کاغذی ایزی پیک در بسته بندی‌های متنوع و زیبا تولید می شود. از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستمال این است؛ که در صورت تماس با دست آلوده مانع نفوذ میکروب‌ها و ویروس‌ها به دستمال می شود. این دستمال از الیاف با کیفیت تولید شده و قدرت جذب بالایی دارد.

دستمال توالت های نسل جدید ایزی پیک که قابل نصب بر روی تمام آویزها می باشند. بنابراین استفاده از آن ها بسیار راحت است. این دستمال به دلیل داشتن قدرت جذب بالا، از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. هر برگ این دستمال به راحتی جدا می شود.

دستمال کاغذی فلکسی ایزی پیک که دارای ۴ نوع بوده و به جای بسته مقوایی در بسته پلاستیکی قرار گرفته است. بنابراین آن را می توان در جعبه های تزئینی دستمال قرار داد. این دستمال برای ادارات نیز مناسب است.

دکمه بازگشت به بالا