برند حریر

شرکت سلولزی حریر پارسیان، شرکت تولید کننده محصولات سلولزی با برند حریر است. این شرکت، در زمینه تولید انواع دستمال کاغذی و نوار بهداشتی در کشور فعالیت دارد. اولین برند ایرانی دستمال کاغذی، حریر است. این شرکت با سابقه ۶۰ ساله در زمینه تولید دستمال کاغذی، در شهرک صنعتی شکوهیه قم، واقع شده است. این شرکت، محصولات خود را با مواد اولیه مرغوب و ماشین آلات مدرن تولید می کند. دیگر تولیدات این مجموعه شامل، دستمال جیبی، سفره و دلسی، پوشک بچه، ملحفه طبی و حوله کاغذی است.

محصولات حریر

دستمال کاغذی سفارشی حریر که یک ایده‌ی جالب است؛ و طرح، رنگ، جنس و سایز آن متناسب با سلیقه خریدار طراحی می‌شود.

دستمال کاغذی تبلیغاتی حریر که یک راه آسان برای تبلیغات است. کسب و کارها برای تبلیغات محصولات خود از این دستمال ها استفاده می کنند و از این طریق، فروش محصولات خود را زیاد می کنند.

دستمال حوله مخزنی حریر که مانند یک حوله برای استفاده شخصی است و می توان از این حوله یکبار مصرف در هر مکان عمومی و خصوصی استفاده نمود.

دستمال سفره حریر که یک گزینه‌ی بسیار مناسب، برای سفره آرایی در مهمانی‌ها بوده و به دلیل داشتن طرح ها و رنگ های متنوع، قابل ست کردن با انواع ظروف و میزها است. در رستوران ها از این دستمال به فراوانی استفاده می‌شود و یک جایگزین مناسب به جای دستمال‌های پارچه‌ای است.

دکمه بازگشت به بالا