برند لایت بلو

برند لایت بلو در ایران، توسط شرکت آب معدنی دماوند با یک همکاری بین‌المللی انجام شد. شرکت آب معدنی دماوند با تولید آب‌های بسته بندی در سال ۱۳۵۲ مشغول به فعالیت کرد. در سال ۱۳۸۸ عمده سهام شرکت دماوند توسط یک شرکت فرانسوی به نام دنون خریداری شد. دنون از بزرگ‌ترین شرکت‌های مواد غذایی است. پس از آن، پیشرفته‌ترین و جدیدترین دستگاه‌های خط تولید مطابق با تکنولوژی روز دنیا در این کارخانه به کار گرفته شد. حاصل این فرایند، آب معدنی لایت بلو با طرح و بسته‌بندی ویژه است. بهره‌مندی از آب آشامیدنی سالم و گوارا هدف شرکت آب معدنی دماوند است و این مهم از طریق همکاری با دنون، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

برای مهمانی‌ها، جشن‌ها و مراسم‌های خاص و مهم، محصولات برند لایت بلو، مناسب و پرطرفدار است. اغلب افراد به دلیل کیفیت برند لایت بلو، اقدام به خرید عمده محصولات این برند می‌کنند. اگر به دنبال قیمت عمده محصولات لایت بلو هستید به سایت اُکالا مراجعه کنید. فروش عمده با قیمت ارزان محصولات لایت بلو، موقعیتی ویژه است که توسط اُکلا فراهم شده است.

محصولات لایت بلو

آب معدنی لایت بلو محصول این برند است که در بسته ‌بندی‌های مختلف مطابق با نیاز و سلیقه مشتری عرضه می‌شود. کیفیت بالای این محصول از دیدگاه مصرف کنندگان بر همگان واضح است.

دکمه بازگشت به بالا