برند مولفیکس

در سال ۱۳۹۰ شرکت تولیدی پارس حیات، که محصولات خود را با نام تجاری مولفیکس تولید می کند، در شهر ابهر در استان زنجان تاسیس شد. کار این شرکت تولید انواع پوشک بچه و دستمال مرطوب با برند مولفیکس است. این شرکت، محصولات دیگری مانند، نوار بهداشتی و دستمال کاغذی نیز دارد؛ که آنها را با نام‌های تجاری دیگری وارد بازار می‌کند. این شرکت محصولات خود، را با استفاده از دستگاه‌های تمام پیشرفته، که محصول کشور ایتالیا و آلمان هستند؛ بدون دخالت دست تولید می کند. کارشناسانی از ترکیه، محصولات تولیدی این شرکت، را مدیریت می‌کنند. امروزه، پوشک مولفیکس، در ۱۰۰ کشور دنیا یک برند محبوب، برای کودکان و نوزادان است.

محصولات مولفیکس

محصول اصلی این برند، پوشک مولفیکس است. که حاوی مواد نرم کننده و لوسیون است. این پوشک، دارای یک لایه محافظ، از جنس کتان است که هوا می تواند از آن عبور کند؛ بنابراین از آزار پای کودک و ایجاد حساسیت جلوگیری می کند.

مولفیکس از طریق تولید پوشک‌های سایز یک و دو، دارای فضای تنفس برای بند ناف، به کمک پدر مادرها آمده است. این فضا از عرق کردن و ایجاد التهاب، در بند ناف کودکان تازه متولد شده جلوگیری می کند.
یکی دیگر از محصولات مولفیکس، دستمال مرطوب پوست حساس مولفیکس است؛ که بدون پارابن، الکل و صابون بوده و باعث نرمی، لطافت و تنظیم رطوبت پوست کودک می شود و برای پوست‌های حساس نیز مناسب است.

دکمه بازگشت به بالا