برند مای‌ بی‌بی

شرکت زرین سلولز، تولید کننده برند مای بی بی، در سال ۱۳۷۹ تاسیس شد. اولین محصول این شرکت، پوشک بچه بود؛ که به صورت پد بود و فقط دارای سایز متوسط و بزرگ بود. محصول بعدی این شرکت، پوشک کامل بچه بود؛ که با داشتن لایه‌ی خارجی از جنس پلاستیک، هم در شب و هم در روز قابل استفاده بود؛ و فقط سه سایز متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ داشت. این روزها این شرکت گام بزرگی را در تولید پوشک بچه برداشته است و انواع سایزهای پوشک را در بسته‌بندی‌های اقتصادی و کوچک تولید می‌کند. مای بی‌بی، اولین تولیدکننده پوشک‌های سایز صفر در کشور است.

محصولات مای‌ بی‌بی

این برند انواع پوشک‌های بچه را باکیفیت بالا تولید می‌کند. پوشک مای بی بی در بین پدر و مادرها طرفداران زیادی دارد. این پوشک، قابلیت کشسانی بالایی دارد که به کودک اجازه می‌دهد آزادانه حرکت کند. این پوشک، دارای کرم‌های نرم کننده حاوی عصاره بابونه است؛ که به نرم و لطیف بودن پوست کودک کمک می‌کند. پوشک مای بی بی دو رنگ آبی و نارنجی دارد؛ که رنگ آبی، از سری مهربان با پوست و رنگ نارنجی از سری خانواده شاد است.
یکی دیگر از پوشک‌های مای بی بی، پوشک پول آپ است. که اولین پوشک شرتی تولید شده در ایران و دارای قدرت جذب بالا بوده و نرم و لطیف است.

دکمه بازگشت به بالا