برند نانسی

شرکت مارینا پخش، تولید کننده محصولات سلولزی برند نانسی است؛ که در سال۱۳۸۶ در تهران تاسیس شد. اولین محصول این شرکت، دستمال کاغذی بود که در سال ۱۳۸۶ آن را وارد بازار کرد. نانسی، پس از آن به تولید نوار بهداشتی در سه سایز متوسط، بزرگ و شب پرداخت. نانسی این محصول، را با رعایت کامل اصول بهداشتی و بدون کوچک‌ترین دخالت دست تولید می‌کند. شعار اصلی این برند در تولید نوار بهداشتی ” بانو شما لایق بهترین ها هستید.” است.

محصولات نانسی

کار این برند تولید محصولات سلولزی است؛ برخی از این محصولات عبارتند از:

  • دستمال توالت نانسی که با داشتن سه لایه، از قدرت جذب بالایی برخوردار بوده، و در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستمال رولی، سبک و حجیم است و باعث ایجاد حساسیت نمی شود. این دستمال، در اندازه‌ها و بسته بندی‌های مختلفی تولید می‌شود. بسته ۱۲ تایی آن از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.
  • نوار بهداشتی بالدار نانسی که با داشتن لایه‌ای از جنس کتان، قدرت جذب بالایی دارد و ضد حساسیت نیز است. این نوار بهداشتی، دارای باله‌های چسب‌دار است که باعث ثبات آن می شود.
  • نوار بهداشتی ایرلید نانسی که با داشتن اندازه خیلی بزرگ، مناسب شب است. و دارای یک لایه رویی از جنس پنبه و یک لایه محافظ است که از نفوذ مایع به بیرون جلوگیری کند.
دکمه بازگشت به بالا