برند پاکبان

شرکت پاکبان در سال ۱۳۶۵ در تهران تاسیس شد. این شرکت با هدف تغییر و تحول در تولید فراورده‌های لبنی در ایران به معرفی برند پاکبان پرداخت. اما با این وجود طی سالیان طولانی در رکود بود. شعار شرکت پاکبان “جامعه سالم در گروه تغذیه مناسب” است. با این شعار، شرکت پاکبان عزم خود را جزم کرد و در سال ۱۳۷۲ موفق به ارائه اولین محصولات برند پاکبان در بازار شد. عرضه محصولات برند پاکبان با تحولی نوین در بسته ‌بندی و کیفیت، با استقبال گسترده مصرف‌ کنندگان رو به رو شد. پس از آن به دلیل افزایش تقاضا، شرکت پاکبان اقدام به تاسیس شرکت مستقل پخش محصولات برند پاکبان نمود. شرکت پاکبان با داشتن واحد تولید، بسته بندی و پخش مستقل، محصولات این برند را در کم‌ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت به دست مصرف کننده می‌رساند.

فروش عمده با قیمت ارزان محصولات پاکبان، موجب تجربه یک خرید به صرفه برای مصرف کنندگان و صاحبان فروشگاه‌های مواد غذایی می‌شود. قیمت عمده محصولات پاکبان را در سایت اُکالا جستجو کنید.

محصولات پاکبان

فراورده‌های لبنی مانند شیر، ماست، خامه، کشک، پنیر و دوغ از محصولات برند پاکبان است. هر کدام از این محصولات دارای تنوع زیادی هستند. به عنوان مثال ماست‌ پروبیوتیک، شیر کم چرب و پر چرب، شیر کاکائو، خامه عسل و … در بسته بندی‌های متنوع، مطابق با سلیقه و نیاز مشتری عرضه می‌شود.

آبمیوه‌های پاکبان نیز از دیگر محصولات گسترده این شرکت است. این آبمیوه‌ها با طعم و بسته بندی‌های مختلف در دسترس مصرف کنندگان است.

دکمه بازگشت به بالا