برند پاپیا

برند پاپیا، یکی از برندهای شرکت پارس حیات است. کار این شرکت تولید محصولات سلولزی مانند انواع دستمال کاغذی معمولی و رولی و دستمال‌های حوله‌ای آشپزخانه، با استفاده از دستگاه‌های تمام پیشرفته و تکنولوژی به روز است؛ این شرکت، این محصولات را در بسته بندی‌های بهداشتی و پلاستیکی تولید می‌کند. این شرکت محصولات سلولزی دیگری مانند نوار بهداشتی، پوشک بچه و پوشک بزرگسال را نیز با برندهای دیگری تولید و روانه بازارهای فروش می کند. برند پاپیا، ابتدا در کشور ترکیه وجود داشت؛ بعدها توسط شرکت پارس حیات در ایران تولید شد. شرکت پارس حیات، در شهر زنجان واقع شده است.

محصولات پاپیا

از پرفروش‌ترین محصولات پاپیا، دستمال کاغذی های آن هستند؛ که بر خلاف دیگر دستمال‌ها که زبر هستند؛ این دستمال‌ها بسیار نرم و لطیف بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

دستمال کاغذی جعبه‌ای پاپیا، دارای سه لایه مقاوم است. این دستمال کاملا بهداشتی بوده و بدون دخالت دست تولید می‌شود. این دستمال در بسته بندی‌های زیبا و جذاب تولید می شود و مناسب برای استفاده در مهمانی‌ها و ادارات است.

دستمال حوله‌ای رولی پاپیا، یکی دیگر از این محصولات است. که با داشتن سه لایه، قدرت جذب بالایی دارد؛ و مناسب برای استفاده در آشپزخانه است و از آن می‌توان برای پاک کردن ظروف و سفره استفاده کرد.

دکمه بازگشت به بالا