برند پنبه ریز

شرکت مروارید پنبه ریز، دارای سابقه ای چهل ساله، در زمینه تولید لوازم بهداشتی مورد نیاز برای کودکان، بانوان و خانواده‌ها است. شروع فعالیت این شرکت از سال ۱۳۶۲ است. این شرکت اولین تولید کننده نوار بهداشتی بالدار و نازک، با برند پنبه ریز در ایران است. کار این شرکت، تولید انواع نوار بهداشتی بالدار و معمولی، انواع پوشک بچه، انواع دستمال‌های کاغذی و مرطوب، دستمال پاک کننده آرایش، دستمال پاک کننده لوازم خانه و کامپیوتر، گوش پاک کن، نخ دندان و چسب زخم با برند پنبه ریز است. شعار اصلی این شرکت ” میان همه تو را برگزیده ام ” است.

محصولات پنبه ریز

پنبه ریز محصولات بهداشتی خود را با روش‌های نوین و تکنولوژی‌های پیشرفته تولید می کند. برخی از این محصولات عبارتند از:

  • نوار بهداشتی پریستیو خیلی نازک پنبه ریز که با تکنولوژی نان وون تولید شده و مناسب قاعدگی‌های همراه با خونریزی شدید است. استحکام این نوار بسیار بالا است؛ و حین فعالیت های شدید نیز پاره نمی شود.
  • دستمال کاغذی پریستیو پنبه ریز که در ساخت آن از تیشوهای مرغوب خارجی استفاده شده و دارای بافت سفید و یکنواخت بدون پرز است. این دستمال بافتی مستحکم، نرم و لطیف دارد.
  • گوش پاک کن پنبه ریز که با استفاده از پنبه خالص و طبیعی تولید شده است. این گوش پاک کن، دارای میله‌ی پلاستیکی مقاوم و رایحه آرامش بخش است.
دکمه بازگشت به بالا