محصولات برند پریل

 

 

برند پریل

محصولات برند پریل، در ایران توسط کارخانه‌ای در شهرک صنعتی کاوه، در شهر ساوه تولید می‌شوند. این کارخانه تحت لیسانس شرکت هنکل پاک وش آلمان فعالیت می‌کند. برند پریل ابتدا در سال ۱۳۵۱ توسط شرکت هنکل در آلمان، وارد بازارهای اروپایی شد. پس از آن این برند وارد کشورهای خاورمیانه و ایران گردید. کار این کارخانه، تولید انواع مایع، پودر و قرص ظرفشویی، مایع دستشویی و تمیز کننده سطوح با نشان تجاری پریل است. از مواد شوینده پریل، که در تمام دنیا پرطرفدار است؛ و کیفیت بسیار بالایی دارد؛ مایع ظرفشویی پریل است.

محصولات پریل

مایع ظرفشویی یک لیتری پریل که دارای قدرت پاک کنندگی بالایی بوده و انواع لکه‌های سرسخت و چربی را از بین می برد.
مایع ظرفشویی ۵ در ۱ پریل که دارای عملکردی پنج گانه است. غذاهای چسبیده، چربی‌ها، بوی نامطبوع و غذاهای سوخته را از روی ظروف پاک می‌کند و جز محصولات جدید پریل است.
مایع ظرفشویی پریل با عصاره لاوندر که به دلیل داشتن عصاره گیاه لاوندر، یک ضد عفونی کننده قوی و باکتری‌کش است. رایحه‌ی خوش این گیاه بوی بد ظروف را از بین می برد. این محصول چربی‌های روی ظروف را رقیق کرده و از بین می‌برد.
قرص ماشین ظرفشویی پریل با داشتن فرمولی پیچیده و فشرده به تجزیه چربی‌های روی ظروف پرداخته و هیچ اثری از آنها روی ظروف باقی نمی‌گذارد.

دکمه بازگشت به بالا