برند رانی

معرفی برند رانی برای اولین بار حدود یک قرن پیش، توسط یک شرکت سعودی در بحرین صورت گرفت. صاحب شرکت رانی فردی عربستانی به نام عادل العوجان است. به همین دلیل این شرکت، به نام العوجان در جهان شناخته شد. شرکت العوجان در سال ۲۰۰۹، دو کارخانه در ایران تاسیس کرد تا بتواند محصولات برند رانی را در ایران و دیگر کشورهای منطقه توسعه دهد. هم اکنون دو کارخانه رانی ایرانیان و قوطی‌سازی آلومینیم در شهرک صنعتی کاوه در استان مرکزی، تولید محصولات برند رانی را برعهده دارند. پس از شهرت فراوان محصولات رانی در ایران، مصرف‌کنندگان، آبمیوه‌های پالپ‌دار را با عنوان رانی می‌شناسند. نوشیدنی‌های رانی با طعم‌های هلو، آناناس، موز، لیمو، آلبالو، توت فرنگی، انبه، سیب و پرتقال مورد استقبال مردم قرار گرفت.

نوشیدنی‌های رانی ابتدا در بسته‌بندی قوطی به بازار عرضه شد. و سپس در شکل بطری شیشه‌ای، پِت و تتراپک نیز تولید شد.
سایت اُکالا اقدام به فروش عمده با قیمت ارزان محصولات رانی نموده است. برای اطلاع از قیمت عمده محصولات رانی به سایت اُکالا مراجعه نمایید.

محصولات رانی

رانی قوطی حاوی تکه‌های میوه یک نوشیدنی پالپ‌دار است که بسیار مورد علاقه جوانان قرار دارد. نوشیدن رانی قوطی، به علت وجود تکه‌های میوه غوطه‌ور در آبمیوه، حس شیرین همزمان مصرف میوه و آبمیوه را القا می‌کند.

آبمیوه شیشه‌ای رانی نیز از دیگر محصولات برند رانی است که کیفیت بالایی دارد و مطابق با سلیقه مشتری است.

دکمه بازگشت به بالا