محصولات برند شیرین عسل

 

برند شیرین عسل

گروه صنایع غذایی برند شیرین عسل تولیدکننده‌ی انواع شیرینی و شکلات و محصولات کاکائویی است. این شرکت در سال ۱۳۷۱ تاسیس شده است و از سال ۱۳۹۵ به بعد تولید محصولات لبنی را نیز به خط تولید خود اضافه کرده است. برند شیرین عسل همواره خود را در زمینه‌ی فراهم آوردن مواد اولیه‌ی باکیفیت و بسته‌بندی محصولات پیشرو می‌داند و «از دانه تا قفس» شعار اوست.

محصولات برند شیرین عسل

محصولات برند شیرین عسل شامل انواع کیک و بیسکویت، ویفر، کوکی، کراکر، کرم کاکائو، شکلات، تافی، پاستیل، آبنبات، آدامس، کره کاکائو، پودر کاکائو، خمیر کاکائو، پودر دسر، پودر نوشیدنی و همچنین غلات صبحانه است. شیرین عسل محصولات لبنی از جمله ماست، دوغ، کشک، خامه، پنیر، بستنی، شیر ساده، شیر کاکائو و سایر شیرهای طعم‌دار نیز تولید می‌کند. همچنین برخی از مواد غذایی آشپزخانه مانند کنسرو تن ماهی، انواع پاستا، رب و سس نیز جزو محصولات تولیدی شیرین عسل هستند.

خرید عمده محصولات برند شیرین عسل

اگر به دنبال خرید عمده و ارزان مواد غذایی هستید، محصولات شیرین عسل عمده ارزان را می‌توانید از اکالا بیزینس تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت محصولات شیرین عسل عمده و خرید محصولات شیرین عسل عمده روی هر یک از محصولات برند شیرین عسل کلیک کرده و با شماره تلفن درج شده تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا