محصولات برند سافتلن

برند سافتلن

دو شرکت ماریناسان و گروه صنعتی پاکشو تولید کننده محصولات برند سافتلن هستند. برند سافتلن، یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده محصولات بهداشتی، در کشور است. اولین تولیدات شرکت پاکشو، با نام تجاری سافتلن، مایع نرم کننده حوله و لباس و مایع ظرفشویی بود؛ که در سال ۱۳۸۰ وارد بازار شد. بعدها این شرکت، کار تولید پودر لباسشویی ماشینی و دستی را آغاز کرد و توانست در مدت زمان کوتاهی بخش بزرگی از بازار فروش شویند‌های لباس و حوله را به خود اختصاص دهد. سافتلن، محصولات دیگری از جمله، دستمال کاغذی جعبه‌ای و رولی نیز دارد که تولید آن توسط شرکت ماریناسان انجام می شود. سافتلن، دارای انواع پودرهای لباسشویی آنزیم دار، پودر های مخصوص لباس های سفید، سیاه، رنگی و پودر های صابون دار می‌باشد.

محصولات سافتلن

برخی از محصولات سافتلن عبارتند از:

  • دستمال کاغذی سافتلن، که نرم و لطیف بوده و از قدرت جذب بالایی برخوردار و دارای طرح‌های بسیار زیبا است؛ این دستمال کاغذی، مناسب برای استفاده در مهمانی‌ها و ادارات است.
  • پودر لباسشویی سافتلن، که با داشتن فرمولاسیون ویژه لباس‌ها را پاک و تمیز می‌کند و دارای رایحه دلپذیر بوده و از آسیب رسیدن به بافت لباس، جلوگیری می کند.
  • مایع لباسشویی سافتلن، که با داشتن آنزیم‌های تخصصی باعث لکه بری و گندزدایی مناسب لباس‌ها می شود و از رنگ و الیاف لباس‌ها محافظت می کند.
  • نرم کننده آروماست سافتلن، که دارای اسانس آروماتراپی است که می توان از آن به عنوان نرم کننده حوله، لباس و ملحفه استفاده کرد. رایحه خوش این اسانس، مدت طولانی روی لباس و حوله باقی می ماند.
دکمه بازگشت به بالا