برند تافته

شرکت تافته آرین یک شرکت تولیدکننده‌ی محصولات بهداشتی سلولزی است که فعالیت خود را در اوایل دهه‌ی ۶۰ آغاز کرد. این شرکت محصولات بهداشتی خود را با نام برند تافته و زیر نظر سازمان ملی استاندارد تولید می‌کند. شعار این شرکت این است: “بانوی ایرانی، لایق بهترین‌‌ها است”. از این رو برند تافته برای ارتقای سلامت بهداشتی بانوان، انواع مختلفی از نوار بهداشتی را تولید می‌کند. تافته امیدوار است با شکستن تابوها و صحبت از پریود به عنوان امری طبیعی، به زنان سرزمین حس آزادی و پویایی و حضور فعال در جامعه بدهد.

محصولات برند تافته

به طور کلی محصولات برند تافته شامل دستمال کاغذی، انواع نوار بهداشتی، پد بهداشتی، زیر انداز بهداشتی و پوشک بچه است. نوار بهداشتی‌های تافته نیز شامل نوار بهداشتی ویژه شب، نوار بهداشتی روزانه، نوار بهداشتی پنبه‌ای، نوار بهداشتی مشبک و نوار بهداشتی مخصوص پوست‌های حساس است.

خرید عمده محصولات برند تافته

اکالا بیزینس یک سایت عمده فروشی نوار بهداشتی تافته و سایر محصولات مصرفی خانگی است. برای خرید نوار بهداشتی تافته عمده، خرید عمده نوار بهداشتی تافته یلدا، خرید عمده نوار بهداشتی تافته ویژه شب، نوار بهداشتی تافته عمده برای پوست حساس، نوار بهداشتی تافته عمده مسافرتی و نوار بهداشتی تافته عمده مشبک روی هر یک از محصولات کلیک کنید و با شماره تلفن درج شده تماس حاصل فرمایید.

 

دکمه بازگشت به بالا