برند واتا

شرکت آب‌های معدنی پاک آب سبلان که تولیدکننده محصولات برند واتا است؛ در سال ۱۳۸۱ در استان اردبیل، تاسیس شد. کار این شرکت، تولید آب معدنی با برند واتا است. آب مورد استفاده برای تهیه آب معدنی، توسط چشمه گور گور که در قسمت شمال غربی رشته کوه سبلان قرار دارد؛ تامین می‌شود. این چشمه در فاصله‌ی هفت کیلومتری از کارخانه واقع شده است. آب این چشمه، توسط لوله کشی، و از طریق یک مسیر صعب العبور به کارخانه منتقل می گردد. این کارخانه دارای آزمایشگاه‌های تمام پیشرفته است. این مجموعه در سال ۱۳۹۴، موفق به دریافت واحد نمونه رضایت مشتریان و واحد سرآمد بسته بندی شد.

محصولات واتا

آب معدنی ۱.۵ لیتری واتا که در بسته‌های ۶ عددی بسته بندی می گردد. این آب معدنی، بسیار گوارا و زلال است. این محصول، کاملا خالص، دارای املاح معدنی و بدون گاز است.

آب معدنی یک لیتری رویال واتا که یکی از محصولات جدید کارخانه واتا است. این محصول، به دلیل داشتن، بطری و بسته بندی زیبا و متفاوت، مناسب برای استفاده در رستوران‌ها است. در هنگام ورزش کردن و فعالیت‌های روزانه نیز می توان از این آب معدنی استفاده کرد. این آب معدنی حاوی کلسیم، منیزیم، فلوراید، نیترات، کلراید و سدیم است.

دکمه بازگشت به بالا