ارسال ۴۸ ساعته

    ضمانت اصالت کالا

    تنوع در خرید محصولات برندهای مختلف

    صرفه جویی در زمان

    تنوع در پرداخت

    ارزان قیمت ترین عمده فروشی در تهران و کرج

    دسته بندی ها

    اوکالا بیزینس

    اوکالا بیزینس

    اوکالا بیزینس

    اوکالا بیزینس

    اوکالا بیزینس

    اوکالا بیزینس

    اکالا بیزینس

    اکالا بیزینس

    اکالا بیزینس

    اکالا بیزینس

    اکالا بیزینس

    اکالا بیزینس

    تنقلات

    مایع دستشویی

    شامپو

    خمیر دندان

    فروش عمده فروشگاه اکالا

    یکی از دغدغه‌های اصلی فروشنده‌ها و صاحبان سوپرمارکت‌های کوچک و بزرگ، تامین محصولات است. در بازار امروز با توجه به آشفتگی‌های اقتصادی، خرید عمده محصولات، کمی با دردسر رو به رو شده است. شرکت‌های پخش در حال افزایش قیمت‌ها هستند. حاشیه سود مغازه‌داران در حال کاهش است. در چنین وضعیتی، فروش عمده فروشگاه اکالا، می‌تواند نور امیدی در این میان باشد. این سوپرمارکت آنلاین، منبعی برای تامین نیازهای شما خواهد بود. فروشگاه اینترنتی اکالا ویژگی‌هایی دارد که باعث افزایش سود و رونق فروش شما می‌شود. در ادامه بیشتر از این فروشگاه بخوانید.

    خرید محصولات عمده از فروشگاه اکالا

    در سال‌های اخیر با توسعه‌ی تکنولوژی و پیشرفت کردن صنایع فروشگاهی، خرید عمده محصولات به سبک قدیمی، جای خود را به خرید عمده آنلاین داده است. دیگر لازم نیست وقت خود را صرف ویزیتورها، کاغذبازی‌ها و پیگیری‌های سفارش کنید. حالا دیگر می‌توانید به صورت مستقیم به منبع اصلی خرید عمده دسترسی پیدا کنید. در فروشگاه اکالا هر محصولی را که مد نظر داشته باشید، در دسترس شما خواهد بود. به عنوان مثال:

    • محصولات مواد غذایی
    • محصولات شوینده
    • محصولات آرایشی و بهداشتی
    • انواع نوشیدنی‌ها و دمنوش‌ها
    • متنوع ترین خوار و بارها
    • و …

    ویژگی‌های خرید عمده از سوپرمارکت اکالا

    یکی از دردسرهای همیشگی در خرید عمده، انتخاب و ثبت سفارش محصولات است. دردسرهای سر و کله زدن با افراد، تصمیم گیری‌های لحظه‌ای، موجود نبودن برخی از محصولات، خریدهای گران تر و… با فروشگاه اکالا خط پایانی روی تمام این دغدغه‌ها بکشید. در این بازار بزرگ عمده فروشی آنلاین، می‌توانید به راحتی و تنها با یک گوشی هوشمند متصل به اینترنت، در هر زمان و مکانی که راحت‌ترید، خرید عمده خود را ثبت کنید. اکالا برای دسترسی بهتر مشتریان اپلیکیشن خرید خود را هم معرفی کرده است.

    حالا دیگر می‌توانید سر حوصله، حساب و کتاب خود را انجام دهید. لیست فروشگاه خود را چک کنید و محصولاتی که نیاز دارید را انتخاب کنید، قیمت‌ها را بررسی کنید و سفارش دهید. راحت‌تر از آب خوردن بهترین خرید خود را انجام دهید. فروشگاه اکالا، با بهترین برندهای تولیدی در ارتباط است. به همین جهت شما می‌توانید تنوع محصولات خود را افزایش دهید و از برندهای مختلف خرید کنید.

    به صورت خلاصه ویژگی‌های خرید از اکالا به این شرح است:

    • خرید عمده راحت و آنلاین
    • تنوع در خرید محصولات شرکت‌های گوناگون
    • سیستم تحویل فوری
    • ضمانت کیفیت و سلامت محصولات
    • بسته‌بندی مرغوب و باکس‌های مناسب
    • مقرون به صرفه و ارزان‌تر از همه جا

    قیمت محصولات عمده در عمده فروشی اکالا

    یکی از دیگر ویژگی‌های فوق العاده‌ای که تنها در فروشگاه اکالا پیدا خواهید کرد، قیمت‌های ارزان است. اکالا تخفیفات بسیار ویژه‌ای را برای محصولات در نظر گرفته است. این مسئله باعث افزایش سود خریداران عمده خواهد شد. اما دلیل این ارزانی چست؟ همانطور که گفته شد سوپرمارکت اکالا محصولات مختلف را به صورت مستقیم از تولید کننده عرضه می‌کند. حذف واسطه‌ها و حضور در بازار رقابتی، باعث ایجاد فضایی شگفت انگیز برای شما شده است. این فرصت ویژه را از دست ندهید.

    دکمه بازگشت به بالا