فرهنگ و هنر

معرفی بهترین فیلم‌ها و سریال‌های نوروز ۱۴۰۳

همیشه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان بهترین سریال‌ها از تلویزیون پخش می‌شوند. امسال همزمانی این دو مناسبت باعث شده که انتظارها هم بیشتر شود و مخاطبان دلشان بخواهد که سریال‌های جذابی را از شبکه‌های مختلف صدا و سیما ببینند. 

این وضعیت فیلم‌های سینمایی که قرار است برای نوروز اکران شوند را نیز شامل می‌شود. در این قسمت از اکالا بلاگ بهترین سریال‌ها و فیلم‌های ۱۴۰۳ که در تعطیلات نوروز به نمایش در می‌آیند را به شما معرفی می‌کنیم.

سریال‌‌های نوروز ۱۴۰۳

در ادامه به معرفی چند سریال پربیننده و جذاب اشاره خواهیم کر. با ما همراه باشید.

۱- فصل چهارم سریال زیرخاکی

فصل چهارم این سریال با بازی ژاله صامتی، پژمان جمشیدی و هادی حجازی فر همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک می‌رود.

سریال زیرخاکی

۲- فصل پنجم سریال نون خ

این سریال جذاب با بازی و کارگردانی سعید آقاخانی یکی دیگر از محصولات نوروزی صدا و سیما است که احتمالا بعد از شب‌های قدر از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    سریال نون خ

    بیشتر بخوانید: معرفی ۱۵ سریال برتر نتفلیکس

    ۳- سریال رستگاری

    کارگردان این سریال دینی و مذهبی مسعود ده نمکی است و حمیدرضا هدایتی، علیرضا استادی، رامبد شکرآبی، نفیسه روشن و … بازیگران این سریال هستند که از شبکه دو پخش می‌شود.

    سریال رستگاری

    بیشتر بخوانید: دانلود رایگان سریال دفتر یادداشت

    ۴- سریال بدل 

    این سریال به کارگردانی علی مسعودی نیز برای شبکه سه سیما حاضر می‌شود و شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی و داریوش تسلیمی از بازیگران این سریال طنز هستند.

    سریال بدل 

    ۵- سریال مهیار عیار

    اگر علاقه‌مند به سریال‌های تاریخی هستید این مجموعه ۳۰ قسمتی که از شبکه سه پخش می‌شود را ازدست ندهید. کامران تفتی، متین ستوده، بهنام تشکر، سیامک انصاری، رامین ناصرنصیر و جواد انصافی بازیگران این درام تاریخی به کارگردانی سید جمال سید حاتمی هستند.

    سریال مهیار عیار

    بیشتر بخوانید: معرفی ۱۰ فیلم برتر تاریخ سینمای جهان

    ۶- فصل دوم سریال قاضی

    این سریال که سجاد مهرگان کارگردان آن است نیز برای شبکه دو حاضر می‌شود. سریال قضای یک مجموعه آموزشی است که در آن پرونده‌های حقوقی مختلف در فضای دادگاه و با حضور شاکی، متهم، وکلا و البته قاضی بررسی می‌شود.

    سریال قاضی

    فیلم‌های نوروز ۱۴۰۳

    فیلم‌هایی که قرار است نوروز امسال اکران شوند هم سبد متنوعی از محصولات فرهنگی از کمدی گرفته تا انیمیشن و خانوادگی و دفاع مقدس را در بر می‌گیرد. از جمله این فیلم‌های جذاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    ۱- تمساح خونی

    اولین فیلم جواد عزتی در مقام کارگردان که چند روزی است اکران آن آغاز شده موفق به ثبت چندین رکورد از جمله بالاترین فروش در یک روز رسیده است. این فیلم در ژانر کمدی است و جواد عزتی، عباس جمشیدی فر و الناز حبیبی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

    فیلم تمساح خونی

    بیشتر بخوانید: ۵ سریال برتر ایرانی در سال ۱۴۰۲ که حتما باید ببینید!

    ۲- بی بدن

    این فیلم با بازی النازشاکردوست، سروش صحت، نوید پورفرج، پژمان جمشیدی و گلاره عباسی از دیگر فیلم‌های اکران نوروزی امسال است که حواشی زیادی هم در جشنواره فجر داشته است. «بی بدن» داستان قتل دختر جوانی به دست دوستش را روایت می‌کند.

    فیلم بی بدن

    ۳- نوروز

    «نوروز» فیلمی درباره نوروز با بازی علی نصیریان است که علاوه بر کودکان، بزرگسالان هم می‌توانند آن را ببینند و از تماشایش لذت ببرند.

    فیلم نوروز

    ۴- آپاراتچی

    «آپاراتچی» اولین فیلم بلند علی طاهرفر است که داستان زندگی جذاب یک مرد عشق سینما را روایت می‌کند. این فیلم اقتباسی از یک کتاب با همین موضوع است و در جشنواره فجر تحسین منتقدان را به همراه داشته است.

    فیلم آپاراتچی

    بیشتر بخوانید: معرفی سریال‌های رضا عطاران

    ۵- آسمان غرب

    این یک فیلم با موضوع دفاع مقدس است که دلاوری‌های نیروی هوایی ارتش را برای مخاطبان روایت می‌کند. حضور میلاد کی مرام در نقشی متفاوت از آنچه از او به یاد داریم و همچنین امیر حسین آرمان از جذابیت‌های این فیلم است.

    فیلم آسمان غرب

    ۶- پرویزخان

    این فیلم هم که اکران خود را از چهارشنبه گذشته شروع کرده یکی از بهترین فیلم‌هایی است که می‌توانید با خانواده برنامه‌ ریزی کنید و آن را ببینید. این فیلم ژانر ورزشی دارد و در مورد پرویز دهداری سرمربی تیم ملی ایران و یکی از بازی‌های حساسی است که تیم ملی ما با سرمربیگری او موفق به پیروزی در آن شده است.

    فیلم پرویزخان

    ۷- ایلیا در جست و جوی قهرمان

    انیمیشن‌ها نیز مدتهاست که بین فیلم‌های اکران شده جای خود را باز کرده‌اند و حالا نوبت «ایلیا در جست و جوی قهرمان» است. این فیلم داستان آرش، یک گیمر است که وارد بازی آنلاین عجیبی می‌شود، بازی خطرناکی که خبر از توطئه بزرگتری دارد.

    انیمیشن ایلیا در جست و جوی قهرمان

    در این مطلب از مجله فرهنگ و هنر اکالا به معرفی فیلم‌ها و سریال‌های جذاب و پربیننده نوروز ۱۴۰۳ پرداختیم. بدون شک با تماشای این فیلم‌ها تعطیلات نوروزی جذاب‌تر و به یاد ماندنی‌تری را سپری خواهید کرد. 

    ۰/۵ (۰ نظر)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا