برند ایستک

گروه شرکت‌های تولیدکننده‌ی برند ایستک، شامل چهـار کارخانه به نام‌های آرپانـوش، ژینانوش، خورشید زریوار و کارخـانه‌ی تولیـد عصـاره مالـت است. سال تاسیس هر کدام از این کارخانه‌ها به ترتیب ۱۳۸۴، ۱۳۸۸ و ۱۳۹۷ است. این شرکت‌ها محصولات نوشیدنی متنوعی با استاندارهای جهانی بالا، همچون ماءالشعیر، مالت و آبمیوه تولید کرده و به کشورهای خارجی صادر می‌کنند.

در حال حاضر برند ایستک دارای چهار کارخانه، ده شعبه‌ی پخش و بیش از شصت مرکز نمایندگی در سراسر ایران است. گروه شرکت‌های تولیدی ایستک اکنون جزو بزرگ‌ترین تولیدکنندگان آب میوه‎‌‌های گازدار و ماءالشعیر هستند. تولیدات این شرکت‌ها از استانداردهای بالای جهانی برخوردارند، به طوری که سالانه قسمت عمده‌ای از محصولات ایستک به کشورهای مختلف جهان از جمله استرالیا، عربستان، لبنان، پاکستان، افغانستان، ژاپن، آمریکا، آلمان، عـراق، کانادا، مالزی و… صادر می‌شود.

محصولات برند ایستک

محصولات تولیدی برند ایستک شامل آبمیوه‌های گازدار و بدون گاز پالپ‌دار، انواع کنسانتـره میوه و عصاره مالت است که در بسته‌بنـدی‌های متنوع پاکتی، قوطی و شیشه‌ در بازار عرضه می‌شوند.

خرید عمده محصولات برند ایستک

اگر به دنبال یک فروشنده‌ی عمده‌ی محصولات خوراکی هستید که محصولاتش شامل فروش عمده ایستک هم باشد، اکالا بیزینس همان فروشنده است. برای اطلاع از قیمت عمده ایستک و خرید ایستک عمده سری به محصولات برند ایستک بزنید و با شماره تماس مربوطه تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا