برند مولپد

شرکت حیات کیمیا در سال ۱۹۹۹ در ترکیه تاسیس شد و به معرفی برند مولپد پرداخت. این شرکت بیش از دو دهه، با توسعه فعالیت خود در کشورهای متعدد و تولید محصولات متنوع، در کنار بانوان است. با محصولات برند مولپد، بانوان به راحتی می‌توانند در طول دوران قاعدگی به فعالیت‌های معمول خود در جامعه بپردازند، بدون اینکه بهداشت و سلامت آنها لطمه ببیند. شرکت حیات کیمیا در بیش از ۴۰ کشور از جمله نیجریه، ایران، پاکستان، مصر، آذربایجان، عراق، اوکراین، الجزایر، بلغارستان، مولداوی و کنیا، تولید محصولات برند مولپد را در پیش گرفته است. مولپد فقط یک نوار بهداشتی نیست. بلکه دوستی است که از دختران جوان در مراحل مختلف زندگی حمایت می‌کند. این آرمان شرکت سازنده محصولات برند مولپد است.

شرکت حیات کیمیا به منظور تامین تقاضا در بازار ایران، در سال ۲۰۱۱، کارخانه تولید محصولات بهداشتی را در استان زنجان راه‌اندازی کرد. محصولات برند مولپد در ایران با کیفیت بالا، بدون دخالت دست و با تکنولوژی پیشرفته تولید می‌شوند.

محصولات مولپد، قیمت مناسبی دارند با این حال، قیمت عمده محصولات مولپد در سایت اُکالا نیز مناسب تر است که فروش عمده با قیمت ارزان محصولات مولپد در سایت اُکالا انجام می‌شود.

محصولات مولپد

نوار بهداشتی پنبه‌ای برند مولپد در شما حس لطافت و آرامش را بوجود می‌آورد.

نوار بهداشتی مولپد اولترا با لایه نرم و مشبک، میزان جذب بالایی دارد و برای استفاده در مسافرت، ایده‌آل است.

نوار بهداشتی مولپد اکسترا با لایه مشبک خود به همراه حفره‌های بیضی شکل، مایع را به لایه‌های پایین منتقل و خشکی را تضمین می‌کند.

نوار بهداشتی مسافرتی برند مولپد، بسیار نرم و نازک است. و به علت دارا بودن پودر جاذب، حداکثر حس خشکی را در شما بوجود می‌آورد.

دکمه بازگشت به بالا