روند تحریریه ما

در راستای تاسیس بلاگ اکالا در پاییز سال ۹۷ و به دنبال آن، تلاش بی‌پایان تولیدکنندگان محتوای این مجموعه، اکنون که مجله اینترنتی اکالا به یکی از پربازدیدترین مجله‌های اینترنتی در زمینه آشپزی، اطلاعات و اخبار بازار، مقالات زیبایی و پزشکی تبدیل شده است، وظیفه خود می‌دانیم که در روند تولید محتوای خود محتاط‌تر باشیم و با اطمینان بیشتری عمل کنیم.
جهت کسب رضایتمندی هرچه بیشتر مخاطبانمان، قصد داریم تا با شفاف‌سازی در خصوص منابع اصلی به کار رفته جهت تولید محتوا و ترجمه، نحوه بررسی صحت مقالات و ارزش‌گذاری آن‌ها و سایر موارد مرتبط، موجبات اعتماد هرچه بیشتر شما عزیزان را فراهم کنیم.
از آنجا که درعصر حاضر اطلاعات به صورت گسترده در دسترس همگان وجود دارد و ایجاد تمایز بین مطالب واقعی و دروغین امری دشوار تلقی می‌شود، مجله اینترنتی اکالا برآن است تا با بررسی هرچه تمام‌تر منابع اطلاعات و ایجاد اطمینان از صحت آن، محتوا و مطالب حاصل را در اختیار شما قرار دهد.
ما درمجله اینترنتی اکالا، به شما کمک می‌کنیم تا ارتباط بین سلامتی و سبک زندگی بهتر را برقرار کنید. ما می‌دانیم که این مسیر برای هر کس متفاوت است. بنابراین ما اینجا در خدمت تمام کسانی هستیم که در زمینه‌های مختلف به دنبال پیشرفت هستند. ما در تمامی این مسیر کنار شما هستیم.

روند تولید محتوا در اکالا بلاگ چگونه است؟

تیم‌های تحریریه ما در قسمت آشپزی، پزشکی، زیبایی، سلامت، سبک زندگی و دانستنی‌ها، متعهد هستند با حفظ بالاترین استانداردهای روزنامه نگاری، تعهد اخلاقی، تولید محتوا و.. تجربیات و دانسته‌های خود را به اشتراک بگذارند. ما تلاش می‌کنیم راهنمایی‌هایی همه جانبه و بی‌طرفانه ارائه دهیم.
مطالب و دستورات آشپزی برگرفته از تجربیات آشپزان ایرانی باتجربه است و به منظورتنوع مطالب در مجله آشپزی اکالا، از سایت‌های آشپزی معتبر انگلیسی زبان نیز کمک گرفته شده است.
اطلاعات مربوط به خواص مواد غذایی و مرتبط با بحث سلامتی و پزشکی نیز زیر نظر پزشکان متخصص و با بهره‌گیری از معتبرترین سایت‌هایی که زیر نظر موسسه ملی سلامت امریکا هستند، انجام می‌شود.

از تیم خبره ما بیشتر بدانید

محتوای اکالا بلاگ توسط نویسندگان، ویراستاران، آشپزان، پزشکان و سایر همکاران واجد شرایط ایجاد و بررسی می‌شود. تلاش تیم ما برآن است تا موضوعات و اصطلاحات پیچیده را به شکلی ساده و قابل فهم برای عموم بیان کنیم. اکالا بلاگ توانایی، تبحر و صداقت تمامی نویسندگان را می‌سنجد و از این طریق اسباب آسودگی مخاطبان خود را فراهم می‌کند.
ما خالقان محتوای خود را از نظر تخصص در موضوعات مختلف بررسی می‌کنیم و به آموزش مسمتر و به‌روز ماندن دانش آن‌ها اهمیت بالایی می‌دهیم.

منابع و استنادهای ما

ما درخصوص افزایش اعتبار مقالات مرتبط با سلامتی و موضوعات پزشکی مجله اکالا به نقدها، مؤسسات تحقیقاتی و دانشگاهی داخلی و خارجی، سازمان‌های دولتی و انجمن‌های پزشکی متکی هستیم.
در تحریر هر یک از مقالات مربوط به موضوعات ذکر شده، تحقیقات کاملی انجام شده است و بررسی منابع از نظر به روز بودن، اعتبار و هدفمندی انجام شده است. منابع اولیه، از جمله منابع مطالعات، منابع علمی و آمارهای به کار رفته در هر مقاله ذکر شده‌اند و می توانید در بخش منابع در انتهای مقالات ما آن‌ها را بیابید.

از نظرات شما استقبال می‌شود

ما مصمم هستیم که بهترین تجربه و اطلاعات را به شما ارائه دهیم. ما می‌خواهیم نظرات شما را بشنویم تا بتوانیم بهترعمل کنیم. از طرفی فقط در صورتی می‌توانیم انتظارداشته باشیم که قابل اعتماد شما باشیم که شما را محوریت اصلی تمام کارهای خود قرار دهیم. به همین دلیل در تمامی مراحل از شنیدن نظرات شما استقبال می‌کنیم.
اگر هرگونه پرسش یا صحبتی در مورد صحت یا قابلیت استفاده‌ی محتوای ما دارید یا احساس می‌کنید که اطلاعات یک مقاله به‌روز نیست، می‌توانید از طریق تماس با شماره ۱۵۳۶ با ما در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا