سبک زندگیگردشگری

۱۱ مورد از بهترین کافه‌های لواسان تهران + آدرس

لواسان یکی از خوش آب و هواترین مکان‌های دیدنی تهران است که به خاطر آب و هوای پاک و طبیعت زیبایی که دارد، بسیار مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. شناخت کافه‌های لواسان برای افرادی که قصد دارید به این منطقه وقت بگذرانند، اهمیت زیادی دارد.

در این مقاله از بخش سبک زندگی در مقاله اکالا می‌توانید با بهترین کافه‌های لواسان تهران همراه با آدرس آشنا شوید.

۱۱ مورد از بهترین کافه‌های لواسان

لواسان تهران پر از کافه‌های کوچک و بزرگ و رستوران‌های مجهز و متنوع است. شناخت بهترین کافه‌های لواسان، قبل از رفتن به این منطقه به شما کمک می‌کند تا مسیر بهترین کافه‌ها را راحت‌تر پیدا کنید و سفر لذت‌بخش‌تری را تجربه کنید. در ادامه این بخش به لیستی از بهترین کافه‌های لواسان تهران اشاره شده است.

11 مورد از بهترین کافه‌های لواسان + آدرس

۱- کافه رام

کافه رام یکی از بهترین کافه رستوران‌های لواسان است که در قسمت جنوبی لواسان قرار دارد. در این کافه می‌توانید علاوه بر انتخاب نوشیدنی‌های گرم و سرد، صبحانه، انواع پیش غذا، فست فود، غذاهای سنتی و سالادهای متنوعی را نیز امتحان کنید.

تنوع غذاها و نوشیدنی‌های این کافه آنقدر زیاد است که شما با هر سن و سلیقه‌ای می‌توانید بهترین انتخاب را تجربه کنید. ساعت کاری این کافه رستوران از ۸ صبح تا ۱۲ شب است و از همین رو می‌توانید بعد از بیدار شدن از خواب به این کافه بروید و صبحانه‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های متنوع این کافه را امتحان کنید.

فضای این کافه شامل ۲ بخش روباز و سرپوشیده است و دکوراسیون زیبایی دارد و از همین رو برای افرادی که دوست دارند نوشیدنی یا غذای خود را در فضای باز میل کنند نیز گزینه مناسبی است.

  • آدرس: کمربندی شهید رجایی، بعد از ورزشگاه، کیلومتر ۳/۲، پلاک ۱۱۰

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی و تفریحی لواسان؛ از ورجین تا باغ دره

۲- کافه وانیل

یکی دیگر از کافه‌های لواسان که می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را در آن امتحان کنید، کافه وانیل است. این کافه به صورت تمام چوب طراحی شده است و با ورود به کافه می‌توانید عطر خوش قهوه و کیک تازه را استشمام کنید. کافه وانیل متعلق به بازیگر مطرح کشورمان، امین حیایی است و از همین رو بسیاری از بازیگران نیز در آن حضور پیدا می‌کنند.

فضای این کافه دنجی دارد و دارای فضای باز نیست، اما برای نوشیدن یک فنجان قهوه ۲ نفره و وقت گذرانی در یک فضای دلنشین، انتخاب مناسبی است. ساعت کار این کافه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب است.

  • آدرس: لواسان، صحرای ناران، پلاک ۲۸

۳- کافه هنر

کافه هنر از بهترین کافه‌های لواسان برای علاقه‌مندان به هنر و انواع مراسم هنری است. در این کافه به صورت مرتب مرام مختلف هنری مثل نمایشنامه خوانی و کتاب خوانی برگزار می‌شود. فضای کافه به صورت دنج و زیبا طراحی شده است و درست مثل کلبه‌های چوبی به نظر می‌رسد.

این کافه متعلق به هنرمند کشورمان، شهاب حسینی است و به خاطر همین اکثر طرفداران این بازیگر در این کافه حضور پیدا می‌کنند تا شاید بتوانند او را از نزدیک ببینند. ساعت کار این کافه از ۱۱ صبح تا ۱۲ شب است.

  • آدرس: لواسان، بلوار امام خمینی، مرکز خرید هدیش، طبقه دوم

کافه هنر از بهترین کافه‌های لواسان تهران + آدرس

۴- کافه النزه

یکی از معروف‌ترین کافه رستوران‌های لواسان که ظاهری بسیار شیک و امروزی دارد، کافه رستوران النزه است. این کافه تنوع زیادی در انواع نوشیدنی و غذاهای باکیفیت دارد. ظاهر جذاب این کافه در کنار کیفیت بالا و برخورد مناسب پرسنل این کافه موجب شده تا به کافه‌ای محبوب در لواسان تبدیل شود.

مهم نیست به دنبال یک کافه برای عاشقانه‌های ۲ نفره‌تان هستید یا برای جلسات کاری یا نوشیدن یک فنجان قهوه تک نفره به کافه می‌روید، به هر حال کافه النزه می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

این کافه فضای بزرگ و راحتی دارد، ما در فضای بسته آن به هیچ عنوان امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. تنوع میز و صندلی‌های این کافه نیز بسیار زیاد است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان در هر قسمتی که دوست دارید بنشینید و از نوشیدنی‌ها و غذاهای متنوع این کافه میل کنید.

  • آدرس: لواسان، بعد از سه راه پیام، نرسیده به میدان ناران، پلاک ۵۸۱

بیشتر بخوانید: ۸ خانه قدیمی تهران که کافه شدند

۵- کافه رود

یکی از بزرگ‌ترین و شیک‌ترین کافه‌های لواسان، کافه رود است که فضای بزرگی دارد و در ارتفاعات لواسان قرار گرفته است. با نشستن در این کافه می‌توانید در کنار این که نوشیدنی مورد علاقه‌تان را میل می‌کنید، از منظره جذاب طبیعت و فضای باز آن لذت ببرید. این کافه رستوران ۳ سالن مجزا و فضای باز بزرگی دارد و شما می‌توانید در هر قسمتی که دوست دارید بنشینید و غذا و نوشیدنی‌تان را میل کنید.

این کافه دکوراسیون متمایز و بسیار شیکی دارد و به خاطر بزرگ بودن فضا، شما احساس راحتی زیادی را تجربه می‌کنید. این کافه از صبح زود باز است و از همین رو می‌توانید برای صرف صبحانه و نوشیدنی یک نوشیدنی خوش طعم به این کافه بروید و از طعم غذاهای متنوع و فضای دلچسب آن لذت ببرید.

  • آدرس: لواسان، بوستان خلیج فارس شمالی، مرکز غذایی رود

کافه رود از بهترین کافه‌های لواسان تهران + آدرس

۶- کافه شاخ

اگر به دنبال یک کافه متفاوت و جذاب در لواسان هستید، بهتر است به کافه شاخ سر بزنید. این کافه درست مثل یک کلبه دنج در قلب جنگل طراحی شده است و ظاهر آن بسیار دوست داشتنی است.

یک کلبه چوبی در میان باغچه‌ای سر سبز که حتی با دیدن آن دوست دارید به سمت کافه بروید و ساعت‌ها روی صندلی‌های چوبی آن بنشینید. این کافه معمولا مشتریان ثابتی دارد و فضای جذاب و نوشیدنی‌های خوش طعمی دارد که اگر یک بار به آن بروید، قطعا مشتری دائم این کافه خواهید شد.

  • آدرس: لواسان، بلوار امام، جنب پارک خلیج فارس، کوچه شوشتری، کنار آبنما

۷- کافه گیاهی مهر میترا

به جرات می‌توان گفت که یکی از آرامش‌بخش‌ترین کافه‌های لواسان، کافه مهر میترا است. این کافه برای گیاهخواران طراحی شده است و در آن خبری از گوشت و مرغ و محصولات حیوانی نیست. در این کافه می‌توانید غذاهای خوشمزه گیاهی و نوشیدنی‌های مختلف را امتحان کنید.

دکوراسیون این کافه طوری طراحی شده است که با نشستن روی صندلی‌های سفید رنگ آن آرامش و صلح عجیبی را تجربه می‌کنید. در هر قسمت از این کافه گل‌های سرسبزی و لوازم دکوری جذابی به چشم می‌خورد و حتی وی سقف آن نیز پر از گیاهان رونده است. در این کافه خبری از بوی سیگار نیست و تنها بوی خوش گل و قهوه به مشام می‌رسد.

  • آدرس: لواسان، ابتدای بلوار باستی، نبش بانک شهر

کافه گیاهی مهر میترا از بهترین کافه‌های لواسان تهران + آدرس

۸- کافه خورشید

یکی دیگر از کافه‌های لواسان با فضای باز و بسته که باید از آن دیدن کنید، کافه خورشید است. در فضای باز این کافه امکان سیگار کشیدن وجود دارد، اما داخل کافه فضای آرام و دلنشینی دارد که سیگار کشیدن در آن ممنوع است.

در این کافه می‌توانید به صدای موسیقی آرامی که همواره پخش می‌شود گوش کنید و از عطر خوش قهوه لذت ببرید. در این کافه انواع غذاهای متنوع، دسر و تنقلات مختلف سرو می‌شود و از همین رو برای وقت گذرانی با دوستان و خانواده انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: لواسان، بلوار امام خمینی، بعد از پمپ بنزین، نرسیده به میدان نارون، سمت چپ، پلاک ۴۹۳

۹- کافه شاتوت

کافه شاتوت یکی از کافه‌های باصفا و شیک لواسان است که میز و صندلی‌های آن در محیطی سرسبز، روبه روی کافه قرار دارند. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرهای خوشمزه و بستنی‌های میوه‌ای خوش طعم را امتحان کنید. فضای این کافه کاملا خانوادگی است و برای قرارهای ۲ نفره هم انتخاب خوبی محسوب می‌شود.

  • آدرس: لواسان، انتهای بلوار امام خمینی، جنب رستوران پاپاراتزی

کافه شاتوت از بهترین کافه‌های لواسان تهران + آدرس

۱۰- کافه شاهو

اگر به دنبال یک کافه با طراحی سنتی و متفاوت هستید، کافه شاهو بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود. این کافه شیشه‌های رنگی و جذابی دارد و داخل کافه نیز به صورت آرامش بخشی طراحی شده است.

در این کافه می‌توانید از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسر و شیرینی‌های متنوع امتحان کنید و از فضای آرام و دوست داشتنی کافه لذت ببرید. در این کافه خبری از دود سیگار نیست و از همین رو برای خانواده‌ها انتخاب خوبی است. ساعت کار این کافه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب است.

  • آدرس: لواسان، خیابان شهید لاجویی، نبش کوچه بدر ۲

۱۱- کافه فیگتی

اگر به دنبال یک کافه رستوران با غذاهای و نوشیدنی‌های خوشمزه و قیمت مناسب هستید، حتما به کافه فیگتی سر بزنید. این کافه دارای فضای باز است و در آن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذاهای ایتالیایی و پیتزا سرو می‌شود. فضای این کافه بسیار شیک است.

  • آدرس: لواسان، بلوار امام خمینی، بعد از سه راه پیام، کوچه رز، پلاک ۲، طبقه ۴

کافه فیگتی از بهترین کافه‌های لواسان تهران + آدرس

در این مقاله به بهترین کافه‌های لواسان تهران و آدرس دقیق هر کدام اشاره شد. اگر در آخر هفته‌ها به لواسان می‌روید و اهل کافه گردی هستید، حتما به این کافه‌ها سر بزنید و از فضا دل نشین و طعم خوشمزه نوشیدنی‌های آن‌ها لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا