دانستنی

فال روزانه واقعی (جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳)

فال روزانه یک پیش بینی عمومی است که وقایع مهم و رویدادهای آتی زندگی را در برمی‌گیرد و علاوه بر جنبه سرگرمی می‌تواند اطلاعاتی مفید در رابطه با برخی مسائل روز نظیر ازدواج، کار، سلامتی و… در اختیارتان قرار دهد. پس خالی از لطف نیست که در این بخش از اکالا بلاگ نیم نگاهی به طالع بینی امروز خود داشته باشید.

متولدین فروردین

امروز شما روی دور خلاقیت هستید و هر لحظه ایده‌های جدید مختلفی به ذهنتان می‌رسد. با این حال بیان کردن یا عملی کردن این ایده‌های بدیع و خلاقانه می‌تواند برای شما کاری چالش برانگیز باشد. زود از کوره در می‌روید و تندخو و عصبی شده‌اید. با این رفتار ممکن است دوستان و نزدیکان خود را برنجانید و از خود دور کنید؛ خونسردی خود را حفظ کنید. در یک کشمکش مختصر, پیروزی با شخص شما خواهد بود.

متولدین اردیبهشت

امروز شما برنامه‌های فراوانی دارید؛ اما احتمالا مشکلات متعددی جلوی پایتان ظاهر می‌شود. باید خونسرد باشید و با کمک دوستان یا افراد قابل‌اعتماد این مسائل را برطرف کنید. تصمیم دارید کار بزرگی انجام دهید، تردید و نگرانی را از خود دور کنید و همه جوانب را بسنجید تا توفیق بابید. از شکست عاطفی که در گذشته داشته‌اید جبران آن در زندگی آینده‌تان از فرد دیگری خواهد شد.

متولدین خرداد

شاید امروز برای خیلی‌ها روز استراحت باشد؛ اما شما با جدیت درگیر برنامه‌ریزی و تلاش برای رسیدن به اهداف خود خواهید بود. به شما نیرنگ می‌زنند و به دنبال بی‌اعتبار کردن شما هستند، از دوستان ناباب دوری کنید و با عقل و منطق به کارهای خود بپردازید؛ احتیاط را از دست ندهید. دورهمی یا مهمانی و شادی‌های خانوادگی, فامیلی یا دوستانه در پیش خواهید داشت.

طالع بینی متولدین خرداد

متولدین تیر

عجول نباشید. اگر می‌خواهید به مقصود برسید باید موانع زیادی را پشت سر بگذارید. غم خوردن سودی ندارد، با گذشت زمان به مراد خودخواهی رسید. دچار دردسر و گرفتاری شده‌اید که برای رفع آن باید به مذاکره و گفتگو با دیگران بپردازید؛ مشورت را فراموش نکنید و از دیگران کمک بگیرید. شما در صحبت و گفتگویی خواهید درخشید. در یک مصاحبه اداری, شغلی موفقیت از آن شما خواهد بود.

متولدین مرداد

امروز ممکن است با تغییراتی مواجه شوید که باعث تلنگری به شما خواهد بود. هنوز خوب و دقیق نمی‌دانید که چه اتفاقی در راه است. سعی کنید توجهی به فراز و نشیب‌های احساسی نکنید تا این وضعیت به تعادل برسد. به فکر جمع کردن مال هستید و دچار خساست می‌شوید. به خاطر همین خصوصیت نیز از جانب دیگران طرد می‌شوید؛ در رفتار خود تجدید نظر کنید. 

متولدین شهریور

امروز مسئولیت‌های کاری و حرفه‌ای‌تان مهم‌تر از هر چیز دیگری به نظر می‌رسد. در واقع این امکان وجود دارد که از شما خواسته شود وظایفی را به انجام برسانید که فراتر از روند معمول کارهایتان است. کار و تلاش پیگیرانه و توام با خلاقیت شما به ثمر می‌رسد و در ازای آن پاداش خوبی به شما داده می شود. باید به استعدادهای خود بیشتر ایمان بیاورید. یک پیغام عشقی از عشق خود دریافت خواهید داشت که از موفقیت عاطفی فراوانی برخوردار خواهید شد.

فال روزانه متولدین شهریور

متولدین مهر

امروز ممکن است در مسائل مرتبط با کارتان با سختی‌هایی روبرو شوید؛ ولی مطمئن باشید با اراده‌ی قوی در برابر سختی‌ها موفق خواهید شد. مشکلات زیادی را بر دوش خود حمل می‌کنید. از هر طرف با بدبیاری روبرو می‌شوید. اما نباید کنترل خود را از دست بدهید؛ با صبر و پشتکار قادر خواهید بود بر آن‌ها غلبه کنید. یک سند یا قرارداد تجاری و قانونی بزرگ را امضا خواهید کرد و با امضای این سند یا قرارداد تغییرات مثبت بسیاری را در زندگی خود شاهد خواهید بود.

متولدین آبان

با عطوفت، مهربانی و عشق می‌توانید همه را به سوی خود جذب کنید. اعمال و رفتار ناشایست خود را کنار بگذارید و به مردم بیشتر نزدیک شوید. همواره در ناز و نعمت و راحتی زندگی کرده‌اید و همین امر باعث تن پروری و سستی شما شده است که می تواند مشکلاتی را برایتان بوجود آورد. جانب احتیاط را رعایت کنید. مراقب جوانب کارتان بوده با اندیشه عمل کنید و بی گدار به آب نزنید.

متولدین آذر

بر اثر لجاجت و تندخویی شما جر و بحث شدیدی در زندگیتان رخ می‌دهد. خشم خود را ببندید، آرامش خود را حفظ کنید، سپس حرف‌های دلتان را بزنید. خبرهای خوب و مهمی دریافت می‌کنید. جشن و شادی و ازدواج در راه دارید. امکان وقوع مشاجره و دعوا نیز هست. اقبال شما هر چه در زندگی جلوتر می‌روید بلندتر و به روشنی بیشتری دست یافته و خوشبخت‌تر خواهید بود.

فال روز متولدین آذر

متولدین دی

خوش شانسی و بخت و اقبال نیکویی در انتظار شماست، البته ممکن است با سختی و مشقت به دست آید. مراقب باشید چون می‌خواهند شما را فریب دهند. از دشمنان دوست نما پرهیز کنید. رازدار باشید و اسرار خود را برای همه بازگو نکنید، چون ممکن است از آن سواستفاده کنند. شادی‌های قلبی شما از عشق خودتان روزبروز بیشتر و بیشتر خواهد شد.

متولدین بهمن

مراقب اطرافیان خود به خصوص کسانی که نسبت به شما حسد می‌ورزند، باشید. حواستان به پس‌اندازتان نیز باشد، ممکن است از لحاظ مالی در مضیقه قرار بگیرید. با یک دوست قدیمی ملاقات غیر منتظره‌ای خواهید داشت و به یاد یک عشق قدیمی می‌افتید. در کار و حرفه خود نیز پیشرفت می‌کنید و حقوق و مزایای شما افزایش می‌یابد. 

متولدین اسفند

در کارتان پیشرفت خواهید داشت. به زودی مشکلات برطرف شده و طعم آسودگی را خواهید چشید و در مدتی کوتاه صاحب مال و ثروت فراوانی می‌شوید؛ بر تلاش خود بیفزایید. با یک فرد جدید دوست و آشنا می‌شوید و روابط دوستانه خود را گسترده خواهید ساخت؛ آن را به فال نیک بگیرید.

در این مطلب از مجله دانستنی اکالا طالع بینی امروزتان را برایتان شرح دادیم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا