دانستنی

۲۵ ماسک مو با روغن نارگیل?

روغن نارگیل دارای خواص بسیار مفیدی برای سلامتی  است. به طوری که هم برای استفاده موضعی و هم برای پخت و پز از آن استفاده می شود. یکی دیگر از کاربردهای مهم روغن نارگیل برای موهاست. در ادامه ۲۵ مورد از ماسک هایی که با روغن نارگیل درست می‌شود را معرفی می‌کنیم.

۱- ماسک مو اصلی روغن نارگیل

اگر نیاز دارید هرچه سریع تر موهایتان را ترمیم کنید و روغن نارگیل تنها چیزی است که درخانه دارید، این روغن به تنهایی می تواند ماسک مناسبی برای موهای شما باشد. ولی برای بهره مندی از خواص بیشترآن، بهتر است آن را در ماسک‌های ترکیبی استفاده کنید.

۲- ماسک مو موز، آووکادو و روغن نارگیل

این ماسک مو به دلیل داشتن آووکادو و موز که سرشار از مواد مغذی طبیعی است و با همراه داشتن روغن نارگیل، فواید بسیار خوبی برای موهای شما دارد. چربی های سالم موجود در نارگیل، موهای شما را تغذیه می کند در حالی که پتاسیم موجود در موز، موها را نرم می کند.

ماسک موز و آووکادو با روغن نارگیل

۳- ماسک تخم مرغ، عسل و روغن نارگیل

عسل یکی از ترکیبات فوق العاده غذایی است که برای انواع مختلفی از درمان های زیبایی بسیار مناسب است.همچنین میتواند به رشد سریعتر مو کمک کند.

ماسک تخم مرغ و عسل

۴- ماسک روغن زیتون، تخم مرغ ، عسل و روغن نارگیل

برای ساخت این ماسک شگفت انگیز تعداد زیادی از مواد مختلف باهم ترکیب می شود تا یک ماسک مو فوق العاده مغذی آماده شود. روغن زیتون به تجدید شدن  روغن طبیعی موهای شما کمک می کند ، در حالی که مواد مغذی تخم مرغ، سلامت موهای شما را ترمیم می کند.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    ۵- ماسک موی روغن نارگیل و روغن کرچک

    این ماسک بی نظیر مو با ترکیبی از روغن کرچک و روغن نارگیل تهیه می شود. روغن کرچک مو و پوست سر را تسکین می دهد ، در حالی که روغن نارگیل به ایجاد یک بافت بهتر برای ماسک کمک می کند.

    ۶- ماسک آلوئه ورا و روغن نارگیل

    این  ماسک موی آسان با استفاده از یک ترکیب ساده از آلوئه ورا و روغن نارگیل  کمک می کند موهای شما سریعتر رشد کنند. نکته اصلی این است که آنها را به مقدار مساوی در دمای بالاتر از دمای اتاق مخلوط کنید تا به راحتی ترکیب شوند.

    بیشتر بخوانید: ماسک مو برای موهای دکلره شده

    ۷- ماسک روغن نارگیل و رزماری و اسطوخدوس

    این ماسک یک نمونه بسیار آسان است. فقط کافی ست اسانس روغن های مورد علاقه خود را بگیرید تا با روغن نارگیل ترکیب شود. رزماری به دلیل داشتن توانایی در تقویت و بازسازی موها شناخته شده است ، در حالی که اسطوخودوس به تسکین و رفع التهاب پوست سر کمک می کند.

    ۸- ماسک مو روغن نارگیل و روغن آرگان

    این روش درمانی مو روغن نارگیل را با روغن آرگان ترکیب می کند که به دلیل داشتن قابلیت های مرطوب کنندگی چشمگیر معروف است  به دنبال محبوبیت و فراگیر شدن روغن آرگان، این ماسک هم همه جای دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده است. چند قطره روغن اسطوخودوس نیز برای داشتن عطری آرامش بخش به آن اضافه شده است  راه خود را از طریق بریتانی گلدوین بکشید تا دریابید که چگونه این روش درمانی را خودتان انجام دهید.

    ۹- ماسک روغن نارگیل، روغن جوجوبا و روغن درخت چای

    برای این ترکیب قدرتمند ، به روغن نارگیل ، روغن جوجوبا و روغن درخت چای احتیاج دارید. روغن درخت چای اثرات مرطوب کننده شگفت انگیزی روی موها دارد. این نرم کننده  را می توان به عنوان نرم کننده ای با نفوذ عمقی یا  درمان با روغن داغ استفاده کرد.

    بیشتر بخوانید: خواص توت فرنگی برای پوست + طرز تهیه ماسک توت فرنگی

    ۱۰- ماسک مو روغن نارگیل و آووکادو

    برای تقویت بیشتر و آبرسانی  به موهای خود، این ماسک موی حاوی  رزماری و آووکادو را امتحان کنید. با یک چهارم فنجان روغن نارگیل شروع کنید ، سپس دو عدد آووکادو و مقدار زیادی  اسانس( عصاره) روغن  رزماری را به یک دستگاه مخلوط کننده مواد غذایی اضافه کنید تا ماسک شما  آماده شود.

    ۱۱- ماسک مو روغن نارگیل، شی باتر و روغن آرگان

    اگر دنبال یک ماسک مو فوق العاده آبرسان هستید، این ماسک  برای شما مناسب است. این ترکیب ساده با روغن نارگیل، شی باتر وروغن  آرگان میتواند نرمی و شادابی فوق العاده ای برای موهایتان به ارمغان بیاورد. این ماسک مو برای کسانی که موهای چرب دارند، مناسب نیست و فقط به کسانی که موهای خشک و خیلی خشک دارند توصیه می‌شود.

    ۱۲- ماسک مو توت فرنگی

    در اینجا روشی بی نظیر برای ترکیب روغن نارگیل در ماسک مو را معرفی می کنیم. این ماسک با توت فرنگی تازه شروع می شود،سپس به آن آن عسل و روغن نارگیل اضافه می شوند. ویتامین C موجود در توت فرنگی به کنترل روغن پوست سر کمک می کند و باعث می شود ماسک بوی خوبی داشته باشد! اطلاعات بیشتر را در اینجا ببینید.

    ۱۳- ماسک روغن نارگیل و ویتامین E

    روغن ویتامین E موجود در این ماسک سرشار از آنتی اکسیدان است که به مبارزه با رادیکال های آزاد و جلوگیری از آسیب های بعدی کمک می کند. روغن نارگیل به ویتامین E کمک می کند تا به  ساقه مو نفوذ کند. برای بررسی جزئیات ، به همراه بسیاری از دستور العمل های دیگر ، به Stylecraze بروید.

    ۱۴- ماسک روغن نارگیل و موز رسیده

    این ماسک نسبت به همه ماسک هایی که معرفی کردیم قوی تر است و تاثیر بیشتری دارد. نکته مهم این است که حتما از موز رسیده استفاده کنید. اضافه کردن مقدار بیشتری موز نسبت به روغن نارگیل، سفتی ماسک را بیشتر میکند و مقدار بیشتر روغن نارگیل باعث میشود که ماسک رقیق تر شود.

    بیشتر بخوانید: معرفی ۵ مارک‌ ماسک مو برای موهای آسیب دیده

    ۱۵- ماسک مرطوب کننده پوست سر

    اگر در پوست سرتان خارش دارید که نیاز به کمی آبرسانی اضافی دارد ، این ماسک موی منحصر به فرد را امتحان کنید. با اینکه روغن نارگیل ماده اصلی تشکیل دهنده این ماسک است ، این ماسک همچنین شامل روغن انگور ، آب لیمو و اسانس رزماری می باشد. برو به او می داند تا دستورالعمل ها را بررسی کند.

    ۱۶ماسک روغن نارگیل و کدو تنبل و جوجوبا

    اگر در جستجوی ماسک مویی هستید که حجم موهای  شما را بالا ببرد  و در کنارش موهیتان را فوق العاده نرم کند، دستور ماسک کدو تنبل را دوست خواهید داشت. به سادگی روغن نارگیل را با پوره کدو تنبل و روغن جوجوبا ترکیب کنید تا این درمان را به عنوان ماسک مو به ایجاد کنید

    ۱۷- ماسک روغن نارگیل و خامه ترش

    ترکیبی بی نظیر شامل خامه ترش ، موز و روغن نارگیل! خامه ترش آنزیمی دارد که می تواند به از بین بردن آلودگی ها روی مو کمک کند ، در حالی که موز و روغن نارگیل باعث آبرسانی بسیار خوبی می شوند. برای بررسی این  دستور العمل  و سایر ایده های ساخت ماسک مو به NAJI بروید.

    ۱۸- ماسک روغن نارگیل، آلوئه ورا و عسل

    این ماسک را یک بارامتحان کنید و دیگر دست از سرش برنمیدارید! تا الان از خواص روغن نارگیل آگاه شدید، آلوئه ورا هم برای رطوبت رسانی به موهای شما عالی است. احتمالا از معجزه عسل هم آگاهید. عسل در کنار روغن نارگیل و آلوئه ورا موهای شما را صاف و درخشان میکند. این ماسک جز معدود ماسک هایی است که بعد از حتی یک بار استفاده تاثیر آن را میبینید.

    ۱۹- مایونز طبیعی مو با روغن نارگیل

    مایونز از دیرباز برای مو بسیار عالی بوده است ، بنابراین درست کردن مایونز به عنوان ماسک مو از خود روغن نارگیل ، تخم مرغ ، روغن زیتون و سرکه سیب حتی می تواند برای طره ی موهای شما سالم تر نیز باشد. برای پیدا کردن طرز تهیه مایونز خانگی و استفاده از ماسک ، راه خود را به طبیعت

    ۲۰- ماسک موی سرکه سیب

    سرکه سیب یکی دیگر از مواردی است که فواید بسیاری برای سلامتی دارد ، بنابراین این حس را می دهد که ممکن است برای موهای شما نیز مفید باشد. آن را با روغن نارگیل ترکیب کنید تا یک ماسک طبیعی مو ایجاد شود که موها یتان را همزمان مرطوب و صاف کند . در اینجا بیشتر بیاموزید

    ۲۱- ماسک ضد شوره ی آب لیمو

    اگر پوست سر شما تمایل به ایجاد شوره سر دارد ، ممکن است بخواهید این ماسک موی ساده را در نظر بگیرید. اسید موجود در آب لیمو به جلوگیری از شوره پوست سر کمک می کند ، در حالی که روغن نارگیل پوست سر شما را آبرسانی می کند. درباره این ماسک اطلاعات بیشتری در The Indian Spot کسب کنید.

    ۲۲- ماسک موی مایونز

    در اینجا روش دیگری برای ایجاد سس مایونز خانگی وجود دارد که می تواند بعنوان ماسک موی بسیار مؤثر استفاده شود. با روغن نارگیل شروع کنید ، سپس تخم مرغ ، آب ، آب لیمو و پودر خردل را اضافه کنید. آن را به دلیل رطوبت زیاد و خاصیت پاک کنندگی که دارد روی موهای خود بمالید. اینجا را بررسی کنید.

    منبع: www.diys.com

    نوشته های مشابه

    یک دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.