سبک زندگیسلامت و زیبایی

معرفی ۵ مارک‌ ماسک مو برای موهای آسیب دیده

این موضوع که بهترین مارک‌های ماسک مو برای موهای آسیب دیده کدام است شاید سوال خیلی از ماها باشد. اگر از ابزارهای حرارتی حالت‌ دهی مو به صورت روزانه استفاده می‌کنید، موهایتان را رنگ کرده‌اید یا موهایتان را در معرض آب و هوای کثیف قرار می‌دهید، ممکن است موجب آسیب به موهایتان شوید. روش‌‎های مختلفی برای مراقبت از مو وجود دارد که یکی از این روش‌ها استفاده از ماسک مو است، اما انتخاب بهترین مارک ماسک مو که متناسب با جنس موهایمان باشد نیز کار دشواری است.

به همین دلیل امروز در اکالا بلاگ تصمیم گرفته‌ایم که شما را در این راه همراهی کنیم و بهترین مارک‌های ماسک مو برای موهای آسیب دیده را معرفی کنیم. مطالعه مقاله‌ی امروز را به هیچ عنوان از دست ندهید.

ماسک مو چیست؟

ماسک مو یک محصول مراقبت از مو است که برای ترمیم و احیای موهای آسیب دیده طراحی شده است. ماسک موها از نرم کننده‌های معمولی غلیظ تر بوده و حاوی مواد مغذی بیشتری هستند.آن‌ها به کوتیکول مو نفوذ کرده و موها را از داخل به بیرون ترمیم می‌کنند.

ماسک مو چیست؟

ماسک‌های مو مانند ماسک‌های صورت عمل می‌کنند. آن‌ها با داشتن ترکیبات مغذی به عنوان یک درمان هدفمند برای بهبود سلامت مو طراحی شده‌اند. ماسک‌های مو باید کمی بیشتر از نرم کننده روی موها باقی بمانند تا فرصتی برای جذب کامل توسط موها را داشته باشند. اگر به صورت بلند مدت از ماسک‌های مو استفاده کنید اثربخشی آن برای شما مشهود خواهد بود.

معرفی ۵ تا از بهترین مارک‌های ماسک مو برای موهای آسیب دیده

اگر موهای آسیب دیده دارید، به دنبال ماسک موی حاوی پروتئین و روغن باشید چون پروتئین‌ها به تقویت کوتیکول مو و همچنین روغن‌ها به مرطوب کردن مو کمک می‌کنند. در ادامه برخی از بهترین مارک‌های ماسک مو برای موهای آسیب دیده را معرفی می‌کنیم.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    ماسک موی !Briogeo Don’t Despair, Repair

    ماسک موی Briogeo Don’t Despair, Repair یکی از محبوب‌ترین ماسک‌های مو در سایت آمازون است. این ماسک مو یک ترمیم‌کننده عمیق و حاوی ترکیبات غنی از پروتئین و ویتامین است که به تقویت و ترمیم موهای آسیب‌دیده کمک می‌کند.

    عصاره جلبک موجود در این ماسک مو به کاهش شکنندگی مو و روغن گل رز به کنترل وز مو کمک می‌کند. این ماسک مو برای انواع موها مناسب است ولی باتوجه به نظرات برخی کاربران این ماسک مو می‌‍تواند موجب خشک شدن مو شود، پس قبل از مصرف آن حتما با یک متخصص مو مشورت کنید.

    ماسک موی !Briogeo Don't Despair, Repair

    ماسک موی it’s a 10 Miracle Deep Conditioner

    ماسک موی it’s a 10 Miracle Deep Conditioner به عنوان بهترین ماسک مو از انواع ماسک مو معرفی شده است. این ماسک مو به دلیل امتیازات بالای خود در نرم کردن موها و جلوگیری از آسیب بیشتر، بدون اینکه موها را چرب کند، مورد تحسین قرار گرفته و مصرف کنندگان این محصول بالاترین میزان رضایت را داشته‌اند. یکی از مزیت‌های این ماسک مو بوی بسیار خوشایند آن است. پس از استفاده، این ماسک مو موجب صافی و نرمی موهایتان می‌شود.

    بیشتر بخوانید: معرفی ۱۰ مارک ماسک مو برای موهای دکلره شده

    ماسک موی Olaplex No. 8 Bond Intense Moisture

    ماسک موی Olaplex No.8 Bond Intense Moisture ترکیبی از مواد تقویت کننده و مرطوب کننده است که به ترمیم موهای آسیب دیده و خشک کمک می‌کند. همچنین برای انواع موها، از نازک و متوسط تا ضخیم، موثر است. این ماسک دارای دو ماده کلیدی زیر است:

    •  bis-aminopropyl diglycol dimaleate، که یک ماده تقویت کننده بوده و به ترمیم پیوندهای شکسته مو کمک می‌کند.
    • سرامیدها و اسید هیالورونیک، که مواد مرطوب کننده هستند و به موها رطوبت می‌دهند وآن‌ها را نرم و براق می‌کنند.

    ماسک موی K18 Biomimetic Hairscience

    ماسک موی K18 Biomimetic Hairscience بدون نیاز به شستشو و به راحتی قابل استفاده است. این ماسک به سرعت موهای آسیب دیده را ترمیم کرده و آن‌ها را صاف، نرم و براق می‌کند، همچنین این ماسک مو برنده جایزه GH Beauty Award شده است. تحقیقات آزمایشگاهی نشان داده است که این ماسک تنها با دو بار استفاده، موهای آسیب دیده را ترمیم کرده و برای انواع موها طراحی شده است. البته قابل ذکر است که ماسک موی مولکولی K18 جزو گران‌ترین ماسک موها است.

    ماسک موی K18 Biomimetic Hairscience

    ماسک موی Kérastase Resistance Strengthening

    ماسک موی Kérastase یک ماسک موی ترمیم کننده عمیق است که برای موهای آسیب دیده مناسب است. این ماسک مو حاوی فرمول نوآورانه‌ای است که فیبرهای مو را ترمیم و تقویت کرده وآن‌ها را نرم‌تر، صاف‌تر و انعطاف پذیرتر می‌کند. علاوه بر این برای انواع موها مناسب بوده و می‌توان آن را به طور هفتگی استفاده کرد.

    مزایای استفاده از ماسک مو

    با مزایای استفاده از ماسک مو همراه ما باشید.

    ترمیم موهای آسیب دیده

    با توجه به اینکه ماسک مو به عمق کوتیکول مو نفوذ کرده و به ترمیم هرگونه شکستگی و آسیب کمک می‌کند، می‌تواند موها را قوی‌تر و شکنندگی موها را کمتر کند.

    آبرسانی موها

    ماسک مو حاوی مواد مغذی و روغن‌های طبیعی است که به آبرسانی مو کمک می‌کنند. این موضوع می‌تواند موها را نرم‌تر و پرپشت‌تر کرده و از وز شدن جلوگیری کند.

    بیشتر بخوانید: معرفی ۱۰ نمونه از بهترین برندهای ماسک مو ایرانی و خارجی

    حفظ رنگ مو

    ماسک مو می‌تواند به محافظت از رنگ مو و جلوگیری از کدر شدن کمک کند. همچنین ماسک مو می‌تواند برای افرادی که موهای رنگ شده دارند مفید باشد.

    افزایش درخشندگی

    ماسک مو به دلیل خاصیت نرم کنندگی و حفظ سلامت مو موجب درخشندگی مو می‌شود.

    چگونه متوجه آسیب دیدگی موهایمان شویم؟

    موهای آسیب دیده می‌تواند ظاهر موهای شما را تغییر دهد. چند نشانه وجود دارد که به راحتی قابل تشخیص است:

    •  موهایتان به راحتی گره می‌خورد. موهای آسیب دیده به دلیل فقدان رطوبت و پروتئین، به راحتی گره می‌خورد.
    •  موهایتان درخشندگی خود را از دست داده است. موهای سالم، درخشان و براق به نظر می‌رسند. موهای آسیب دیده ممکن است کدر و بی روح به نظر برسند.
    • موهایتان خشک به نظر می‌رسد. موهای سالم، نرم و انعطاف‌پذیر هستند. موهای آسیب دیده ممکن است خشک و شکننده به نظر برسند.

    در موارد جدی‌تر، موهای آسیب دیده ممکن است علائم زیر را داشته باشد:

    •  موخوره: موخوره در انتهای مو به وجود می‌آید و باعث می‌شود مو دو شاخه شود. موخوره می‌تواند نشانه‌ای از آسیب جدی به مو باشد.
    •  شکستگی: موهای آسیب دیده بیشتر در معرض شکستگی هستند. شکستگی می‌تواند باعث شود موهای شما کوتاه‌تر شود و ظاهری نامرتب داشته باشد.

    چه ماسک موی برای موهایمان مناسب است؟

    هنگام انتخاب ماسک مو، مهم است که به نوع موهای خود توجه کنید. اگر موهای نازکی دارید، به دنبال ماسک موی سبک و غنی از پروتئین باشید تا بدون سنگین کردن موهایتان،آن‌ها را تقویت کنند. اگر موهای ضخیمی دارید، به دنبال ماسک موی غنی از روغن باشید که بتواند رطوبت کافی را به موهای شما برساند.

    چه ماسک موی برای موهایمان مناسب است؟

    اگر موهای شما آسیب جدی دیده است، مراجعه به متخصص مو قبل از استفاده از هر ماسک مو ضروری است. متخصص مو می‌تواند نوع آسیب موهای شما را تشخیص دهد و بهترین ماسک مو را برای شما توصیه کند.امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.