سبک زندگیسلامت و زیبایی

معرفی ۱۰ مارک ماسک مو برای موهای دکلره شده

استفاده از ماسک مو بهترین روش برای تقویت موهای دکلره شده در منزل است که به ترمیم موهای سوخته و آسیب‌دیده پس از دکلره کمک می‌کند. امروزه تنوع برندهای انواع ماسک مو برای موهای دکلره شده آنقدر زیاد است که انتخاب یک ماسک موی خوب کار چندان ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. بسیاری از ماسک‌های مو آن چنان که باید موها را تقویت نمی‌کنند و در مقابل برخی از این ماسک‌ها با عصاره گیاهان و انواع روغن‌های طبیعی غنی شده‌اند و به مرور موها را تقویت می‌کنند و ظاهری سالم و درخشان به موها می‌بخشند.

در این مقاله از اکالا بلاگ می‌توانید با بهترین مارک ماسک مو برای موهای دکلره شده آشنا شوید.

چرا استفاده از ماسک مو برای موهای دکلره شده ضروری است؟

دکلره کردن موها طی یک فرآیند شیمیایی روی مو انجام می‌شود و از همین رو بعد از مدتی بافت مو در معرض آسیب قرار می‌گیرد. افرادی که موی خود را دکلره می‌کنند، معمولا پس از مدتی شاهد خشک شدن و شکنندگی موها هستند و اگر به سرعت جلوی این وضعیت را نگیرند، ممکن است با موخوره و حتی ریزش مو روبرو شوند.

چرا استفاده از ماسک مو برای موهای دکلره شده ضروری است؟

هر چند که میزان خشکی مو و عوارض بعد از دکلره به محصولاتی که برای دکلره استفاده شده و همچنین مهارت فردی که این کار انجام می‌دهد، بستگی دارد، اما به هر حال خشک شدن مو امری اجتناب‌ناپذیر بعد از دکلره کردن است. استفاده از ماسک مو می‌تواند به ترمیم موها کمک کند و با آبرسانی و تامین مواد مغذی مورد نیاز ساقه مو درخشندگی و نرمی اولیه موها را بازگرداند.

بیشتر بخوانید: بهترین برندهای ماسک مو ایرانی و خارجی

کدام برند ماسک مو بهتر موهای دکلره شده را تقویت می‌کند؟

امروزه برندهای زیادی به عنوان ماسک مو مخصوص موهای دکلره شده در بازار به فروش می‌رسند که برخی از آن‌ها کیفیت بسیار بالاتری دارند. آمارها نشان می‌دهد که درصد زیادی از مشتریان از برخی برندهای خاص ماسک مو بیشتر از سایرین رضایت دارند. در ادامه این بخش می‌توانید با ۸ مورد از بهترین مارک ماسک‌های مو برای موهای دکلره شده آشنا شوید.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    ۱- لورآل؛ بهترین ماسک مو برای موهای رنگ شده و دکلره شده

    «لورآل» یک برند فرانسوی قدیمی است که ماسک موهای باکیفیتی برای ترمیم موهای آسیب‌دیده و دکلره شده تولید می‌کند. ماسک موی لورآل مدل Mucizevi Yag به خوبی موها را آبرسانی و از خشک شدن موها بعد از دکلره و رنگ جلوگیری می‌کند.

    لورآل؛ بهترین ماسک مو برای موهای رنگ شده و دکلره شده

    ۲- الون (ELEVEN)؛ بهترین مارک ماسک مو برای موهای دکلره شده

    مدل «میرکل» از برند «الون» یکی دیگر از ماسک‌های فوق‌العاده موثر برای ترمیم و افزایش درخشندگی موهای دکلره شده است. در ترکیبات این محصول از پروتئین‌های طبیعی مثل گندم، سویا و ذرت استفاده شده است. این ماسک موها را مرطوب و تقویت می‌کند و از شکستگی، موخوره و وز شدن موها جلوگیری می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌هایی این محصول محافظت از موها در برابر کلر و اشعه نور خورشید است.

    بیشتر بخوانید: معرفی ۵ مارک‌ ماسک مو برای موهای آسیب دیده

    ۳- نلی (NELLY)؛ بهترین ماسک مو خارجی برای موهای دکلره شده

    «نلی» یک برند اسپانیایی است که محصولات تخصصی موی آن به طرز شگفت‌انگیزی روی لطافت و نرمی موها موثر است. ماسک موی نلی یک ترمیم‌کننده فوق‌العاده برای موهای دکلره شده است که لطافت و درخشندگی از دست رفته مو را بازمی‌گرداند و ظاهری جذاب به موهای شما می‌بخشد.

    این ماسک موی احیا کننده حاوی کراتین است و موها را به خوبی تقویت می‌کند. ماسک موهای نلی انواع مختلفی دارند و همه آن‌ها با عصاره طبیعی گیاهان و روغن‌های مختلف غنی شده‌اند.

    ۴- پنتن (PANTENE)؛ بهترین ماسک برای تقویت موهای دکلره شده در منزل

    «پنتن» یک برند آلمانی شناخته شده است که محصولات باکیفیتی برای تقویت مو تولید می‌کند. ماسک موی مخصوص موهای دکلره شده این برند ویتامین‌های مورد نیاز بدن را تامین می‌کند و مانع خشک شدن موها می‌شود.

    اگر موهای شما آسیب‌دیده و دکلره شده است، می‌توانید هفته‌ای ۲ بار از ماسک موی برند پنتن برای بازسازی و ترمیم موهای خود استفاده کنید.

    پنتن (PANTENE)؛ بهترین ماسک برای تقویت موهای دکلره شده در منزل

    ۵- بیتروی (BITROY)؛ بهترین ماسک مو برای موهای دکلره شده

    «بیتروی» یک ماسک موی فوق‌العاده حاوی ویتامین و مواد مرطوب کننده است که از موهای آسیب‌دیده و دکلره شما محافظت می‌کند. اگر به دنبال محصولات مراقبت از موهای دکلره شده هستید و دوست دارید وزی، کدری و خشکی موهای خود را درمان کنید، بیتروی یک برند فوق‌العاده است. این ماسک مو فاقد نمک، سولفات، پارابن، سیلیکون و مواد مضر است و به افزایش حجم موها، آبرسانی و تقویت تار موهای شما کمک زیادی می‌کند.

    بیشتر بخوانید: با این ماسک‌ها موخوره را در خانه و بدون کوتاهی درمان کنید!

    ۶- استم سل (Stem Cell)؛ بهترین ماسک مو برای موهای دکلره و آسیب دیده

    ماسک موی ترمیم‌کننده استم سل یک ماسک بی‌نظیر برای ترمیم و تقویت موهای آسیب‌دیده است. در ترکیبات این ماسک از روغن آرگان، شی باتر، عصاره آلوئه ورا، جوانه گندم و کراتین استفاده شده است. این ماسک مو فاقد سولفات، پارابن و مواد شیمیایی مضر است و از ریزش موها جلوگیری می‌کند و به مرور به افزایش حالت پذیری و ضخیم شدن موها کمک می‌کند.

    ۷- دئودرم؛ بهترین مارک ماسک موی ایرانی برای موهای دکلره شده

    ماسک موی «دئودرم» یکی از بهترین برندهای ماسک مو است که در ترکیبات آن از روغن آرگان و پروبیوتیک استفاده شده است. این ماسک مو از موهای دکلره شده و آسیب‌دیده شما محافظت می‌کند و موجب افزایش نرمی و لطافت موهای دکلره شده شما می‌شود.

    ۸- لایتنس (lightness) بهترین مارک ماسک مو برای موهای دکلره شده

    به طور کلی قیمت ماسک مو برای موهای دکلره شده کمی بیشتر از ماسک‌های معمولی است، اما ماسک موی لایتنس یکی از به‌صرفه‌ترین انواع ماسک مو است که به خاطر ویتامین‌ها و روغن آرگانی که در آن وجود دارد، موجب نرمی و ترمیم موها می‌شود. در ترکیبات این ماسک مو از پروتئین و ویتامین‌های مختلف استفاده شده است و از همین رو به افزایش درخشندگی موها و همچنین زیباتری به نظر رسیدن موهای دکلره شده کمک می‌کند.

    بیشتر بخوانید: بهترین ماسک مو برای درمان موخوره

    ۹- فولیکا؛ بهترین ماسک مو برای موهای رنگ و دکلره شده

    اگر به دنبال یک محصول ایرانی، باکیفیت و مقرون به صرفه برای ترمیم موهای دکلره شده و رنگ شده‌تان هستید، بهتر است ماسک موی برند «فولیکا» را امتحان کنید. در ترکیبات این ماسک مو از عصاره طبیعی انار استفاده شده است و به دلیل آنتی اکسیدان ها و ویتامین‌هایی که دارد، به افزایش درخشندگی و تقویت موها کمک می‌کند.

    فولیکا؛ بهترین ماسک مو برای موهای رنگ و دکلره شده

    ۱۰- کریستال؛ بهترین برند ماسک برای موهای دکلره

    یکی دیگر از ماسک‌های ایرانی فوق‌العاده موثر برای موهای دکلره شده ماسک موی کریستال است. این ماسک مو برای موهای خشک، آسیب‌دیده، رنگ و دکلره شده طراحی شده است. درصد رضایت استفاده از این محصول ایرانی آنقدر زیاد است که در لیست بهترین برندهای ماسک موی ایرانی قرار دارد.

    بیشتر بخوانید: انواع نرم کننده مو را بشناسید

    سخن نهایی

    در این مقاله سعی کردیم تا با ارائه راهنمای خرید بهترین ماسک مو برای موهای دکلره شده از انواع ماسک مو، به شما کمک کنیم تا از برندهای معتبر و موثری برای موهای دکلره شده خود استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که استفاده از برندهای معتبر و شناخته شده تضمینی بر کیفیت محصول نیست و برای این که یک محصول بر ترمیم و تقویت موها موثر باشد، باید دارای ترکیبات مناسبی باشد.

    در زمان خرید ماسک مو برای موی دکلره خودتان به دنبال محصولاتی باشید که در آن‌ها از عصاره طبیعی و روغن‌های گیاهی استفاده شده است. در کنار ماسک مو از روغن درمانی استفاده کنید و استفاده از حالت‌دهنده‌های گرمایشی را به حداقل برسانید تا موی شما در معرض خشکی قرار نگیرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.