سبک زندگیسلامت و زیبایی

۱۰ مارک ماسک مو برای موخوره؛ خارجی و ایرانی

استفاده از ماسک مو یک روش موثر برای مراقبت از موهای خشک و درمان موخوره است. در اکثر مواقع موخوره ناشی از خشکی شدید مو، رنگ و دکلره موها و استفاده از لوازم حرارتی است. از طرفی قرار گرفتن در معرض آب و هوای خشک نیز موجب ایجاد موخوره می‌شود. برخی از ماسک موها طوری طراحی شده‌اند که به ترمیم مو کمک می‌کنند و با تغذیه موهای آسیب‌دیده موجب افزایش درخشندگی و لطافت موها می‌شوند. اما کدام ماسک موها اثربخشی بیشتری برای موخوره دارند؟

در این مقاله از اکالا بلاگ می‌توانید با بهترین مارک ماسک مو برای موخوره آشنا شوید.

معرفی بهترین ماسک موها برای رفع موخوره

برندهای معتبر زیادی هستند که محصولات تخصصی برای درمان موهای خشک و دارای موخوره تولید می‌کنند، اما تنها برخی از این محصولات قادر به درمان موخوره و ترمیم موهای آسیب‌دیده هستند. زمانی که به طور مرتب از سشوار و اتو برای حالت دادن به موها استفاده کنید و از روغن‌ها برای تقویت مو استفاده نکنید، ساقه مو شروع به خشک و دو شاخه شدن می‌کند.

در این شرایط باید ازماسک‌های مو برای درمان استفاده کنید. در ادامه می‌توانید با بهترین برند ماسک مو برای موهای خشک و دارای موخوره آشنا شوید.

۱- ماسک موی فابریگاس برای درمان موخوره

«فابریگاس» یک برند ایرانی است که محصولات فوق‌العاده‌ای برای مراقبت از مو تولید می‌کند. در ترکیبات این ماسک مو از روغن آرگان، ویتامین E، امگا و انواع مواد مغذی استفاده شده است که ساقه موها را تقویت می‌کند و به درمان موخوره کمک می‌کند. این ماسک مو نرمی و لطافت موها را افزایش می‌دهد و از خشک شدن مو جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: با این ماسک‌ها موخوره را در خانه و بدون کوتاهی درمان کنید!

۲- ماسک موی شون برای ترمیم موخوره

یکی دیگر از ماسک موهای ایرانی موثر برای درمان موخوره برند «شون» است. استفاده عصاره ریشه جینسینگ و کراتین در این ماسک مو موجب ترمیم مو و درمان موخوره می‌شود. این ماسک مو برای موهای رنگ شده، آسیب‌دیده و خشک مناسب است و نسبت به بسیاری از ماسک موهای موجود در بازار قیمت مناسبی دارد.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    ماسک موی شون برای ترمیم موخوره

    ۳- لورآل، بهترین مارک ماسک مو برای موخوره

    «لورآل» یکی از معروف‌ترین برندهای ماسک مو است که به خوبی موها را آبرسانی می‌کند و رطوبت از دست رفته مو را بازمی‌گرداند. استفاده از این ماسک موجب ترمیم و بازسازی موهای خشک می‌شود. این ماسک مو برای موهای رنگ شده طراحی شده است و از همین رو به حفظ رنگ مو و همچنین افزایش درخشندگی موها نیز کمک می‌کند.

    بیشتر بخوانید: طریقه استفاده از ماسک مو

    ۴- کراستاس، بهترین برند ماسک مو برای موخوره

    کراستاس (KERASTASE) برای افرادی که با برندهای معتبر دنیا آشنایی دارند، یک برند شناخته شده و فوق‌العاده باکیفیت است. این ماسک مو برای موهای خشک و آسیب‌دیده طراحی شده است و به صاف شدن موها و از بین بردن وز و خشکی مو کمک می‌کند. بنابراین اگر به دنبال یک ماسک موی فوق‌العاده موثر خارجی هستید، بهتر است این ماسک مو را امتحان کنید.

    کراستاس، بهترین برند ماسک مو برای موخوره

    ۵- ماسک ترسمه؛ بهترین ماسک مو برای موخوره

    ترسمه (TRESemme) یکی دیگر از برندهای فوق‌العاده موثر برای درمان موهای خشک است. این ماسک مو حاوی ویتامین E و روغن مارولا است و موها را به صورت عمیق آبرسانی می‌کند. این ماسک مو به نرمی و لطافت موها کمک می‌کند و موخوره، وزی و خشکی مو را برطرف می‌کند.ماسک موی ترسمه بهترین ماسک موی فری سولفات است که افرادی که موهای خود را کراتین کرده‌اند نیز می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

    بیشتر بخوانید: معرفی ۵ مارک‌ ماسک مو برای موهای آسیب دیده

    ۶- هیمالیا، بهترین برند ماسک مو برای درمان موخوره

    ماسک موی بعدی که در لیست بهترین مارک ماسک مو برای موخوره قرار دارد، برند «هیمالیا» است. این ماسک مو دقیقا برای موهای خشک، وز و رنگ شده مناسب است و موخوره را درمان می‌کند.

    ۷- فولیکا، بهترین ماسک مو برای موهای آسیب‌دیده و خشک

    یکی دیگر از بهترین برندهای ایرانی برای درمان موهای خشک، برند «فولیکا» است. ماسک موی فولیکا مخصوص موهای خشک و آسیب‌دیده است و از خشک و وز شدن مو جلوگیری می‌کند. این ماسک مو حالت پذیری موها را افزایش می‌دهد و به افزایش شانه پذیری موهای خشک نیز کمک می‌کنید.

    فولیکا، بهترین ماسک مو برای موهای آسیب‌دیده و خشک

    ۸- گلیس، بهترین برند ماسک مو خارجی

    «گلیس» یکی دیگر از بهترین ماسک موهای خارجی است که رنگ مشکی آن به شدت به ترمیم و بازسازی موها کمک می‌کند. در ترکیبات این ماسک مو از کراتین مایع استفاده شده است و قدرت نرم‌کنندگی بسیار بالایی دارد. نرم کننده آلمانی گلیس مقاومت موها را تا ۹۰ درصد افزایش می‌دهد و برای درمان خشکی شدید مو و از بین بردن موخوره بسیار موثر است.

    بیشتر بخوانید: معرفی ۱۰ مارک ماسک مو برای موهای دکلره شده

    ۹- ماسک موی لافارر برای درمان موخوره

    اگر موهای شما بسیار خشک و شکننده شده و به دنبال یک راه حل برای درمان آن هستید، بهتر است ماسک موی برند «لافارر» را امتحان کنید. در ترکیبات ماسک موی مشکی لافارر از ویتامین B، عصاره آلوئه ورا و ویتامین E استفاده شده است. استفاده از ماسک موی لافارر از موهای شما در برابر موخوره و خشکی محافظت می‌کند و فرآیند شانه زدن را راحت‌تر می‌کند. از آن جایی که در این ماسک مو از روغن نارگیل و روغن زیتون استفاده شده است.

    ماسک موی لافارر برای درمان موخوره

    ۱۰- پنتن، بهترین ماسک مو برای درمان موخوره

    «پنتن» یکی دیگر از برندهایی است که در لیست بهترین ماسک مو برای موخوره قرار دارد. این ماسک مو حالت زیباتری به موهای شما می‌بخشد و از خشکی و وز شدن موهای شما جلوگیری می‌کند. استفاده منظم از این نرم کننده می‌تواند موخوره را درمان کند و به ترمیم موهای آسیب‌دیده شما کمک کند. اگر به دنبال یک ماسک موی خارجی با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید، پیشنهاد ما برند فرانسوی پنتن است.

    سخن نهایی

    موخوره یک مشکل رایج است که معمولا به دلیل خشکی شدید موها ایجاد می‌شود. استفاده از ماسک موها یک راهکار موثر برای افزایش رطوبت موها و درمان دوشاخه شدن مو است. به خاطر داشته باشید که در کنار استفاده از انواع ماسک مو حتما از روغن درمانی کمک بگیرید.

    برای درمان موخوره سعی کنید استفاده از لوازم حرارتی مو را به حداقل برسانید و در طول درمان از مکمل‌های موثر نیز در کنار ماسک مو استفاده کنید. با این راهکار موهای شما هر چه سریع‌تر تقویت می‌شود و در کوتاه‌ترین زمان خشکی موهایتان درمان خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.