دانستنی

فال روزانه واقعی (سه‌ شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳)

فال روزانه یک پیش بینی عمومی است که وقایع مهم و رویدادهای آتی زندگی را در برمی‌گیرد و علاوه بر جنبه سرگرمی می‌تواند اطلاعاتی مفید در رابطه با برخی مسائل روز نظیر ازدواج، کار، سلامتی و… در اختیارتان قرار دهد. پس خالی از لطف نیست که در این بخش از اکالا بلاگ نیم نگاهی به طالع بینی امروز خود داشته باشید.

متولدین فروردین

اگر در رابطه احساسی هستید و فاصله بین شما و شخص عاطفی وجود دارد، مشکلات حل می‌شود و طرف مقابلتان پیشقدم می‌شود و سر صحبت را باز می‌کند. انتظاری که بابت کاری دارید تمام می‌شود و به نتیجه دلخواهتان می‌رسید. یک تغییر غیر منتظره در زمینه کاری دارید که نتیجه آن مثبت است.

متولدین اردیبهشت

اگر قصد تغییر و تحول در زمینه کاری دارید، به واسطه یک خانم انجام می‌شود. یک سفر به یاد ماندنی در پیش رو دارید. در رابطه با یک یادگیری جدید فرصت خیلی خوبی غیر مرتبط با شغل و رشته کاری شما وجود دارد که می‌توانید به عنوان کار دوم هم روی آن حساب باز کنید. دیدار احساسی دارید که باعث از بین رفتن دلخوری‌ها می‌شود.

متولدین خرداد

یک پیشنهاد غیرمنتظره عاطفی مانند عشق در یک نگاه دارید ولی رابطه با دوامی نیست. اگر هدف مهاجرت دارید، اقدام کنید چون فرصت‌های خوبی دارید. اگر در خانواده مشکلی دارید تا ۵ وعده زمانی دیگر مشکل حل می‌شود و اوضاع تغییر می‌کند.

طالع بینی امروز متولدین تابستان

متولدین تیر

اگر دنبال جابجایی و تغییر مکان هستید، بسیار مثبت است. تغییر مکان چه از کشوری به کشور دیگر یا از خانه‌ای به خانه‌ دیگر نتیجه مثبتی دارد. در رابطه با روابط احساسی آشتی کردن و وصل شدن مجدد وجود دارد. فاصله، نگرانی و دلتنگی‌های شما از بین می‌رود.

متولدین مرداد

گفت‌و‌گویی با شخصی دارید که تاثیر خوبی روی شغل شما دارد. از مشورت و راهنمایی خوبی که این شخص به شما می‌کند، می‌توانید پیشرفت کاری و افزایش درآمد داشته باشید. اگر برنامه‌ریزی برای سفری کردید، ممکن است با تاخیر انجام شود ولی در نهایت سفر می‌روید.

متولدین شهریور

دغدغه یا مشکل بزرگی دارید که خودتان توانایی حل آن را ندارید ولی با کمک یک شخص بزرگی این مشکل حل می‌شود و یک باری از دوش شما برداشته می‌شود. در رابطه با راه درآمدی کمی دست نگه دارید و به زمان دیگری موکول کنید چون حرف‌هایی که الان زده می‌شود پشت‌گوش انداخته می‌شود و نتیجه‌ای نمی‌گیرید. اگر با شخصی از خانواده دچار کدورت و دلخوری هستید، به زودی برطرف می‌شود.

فال روزانه متولدین زمستان

متولدین مهر

برنامه ریزی که در حال انجام آن هستید نتیجه خیلی مثبتی دارد. برای خانم‌ها یک پیشنهاد عاطفی سریع وجود دارد که ارتباط خوبی نیست و به همان سرعتی که آمده، به همان سرعت دور می‌شود. از رابطه‌های آنلاین دوری کنید و محتاط عمل کنید. یک پیشنهاد شغلی و امضای قرارداد برای شما وجود دارد که با موفقیت همراه است.

متولدین آبان

به یک شخصی شک دارید که این شک کاملا درست است. این فرد نسبت به شما صادق و روراست نیست. اگر در درآمد خود با مشکل مواجه شدید به زودی برطرف می‌شود. نگرانی احساسی و عاطفی دارید و فکر می‌کنید شخص احساسی شما تغییر رفتار داده است، ولی نگران نباشید همه چیز درست می‌شود.

متولدین آذر

در رابطه با جابجایی مخالفتی از سمت خانواده دارید که بهتر است در این رابطه با بحث پیش نروید چون در نهایت به خواسته خودتان می‌رسید. برای شروع یک کار جدید فرصت مناسبی است و تغییرات تازه، نتیجه مثبت روی زندگی شما دارد. برای سرمایه‌گذاری اصلا عجله نکنید و با فکر قدم بردارید.

طالع بینی امروز متولدین پاییز

متولدین دی

اختلاف نظری که با همکار یا شریک کاری خود دارید، حل می‌شود و بهتر است در حال حاضر پافشاری نکنید و تا حدودی از خواسته‌های خودتان صرف نظر کنید. یک پیشنهاد جدید از یک فرد خوش‌بین و خوشگذران دارید که می‌توانید رابطه دوستانه خوبی با این فرد برقرار کنید. اگر برای وامی اقدام کردید، آن را دریافت می‌کنید.

متولدین بهمن

یک پیشنهاد کاری جدید و وسوسه برانگیز دارید که شما را دو دل می‌کند ولی ممکن است وعده‌هایی که داده شده اتفاق نیفتد بنابراین دقت کنید. یک امضای سند یا فرصت مالکیت دارید که از طرف یک آقایی هم به شما کمک می‌شود. اگر در رابطه احساسی سردی حس می‌کنید، حتما پا پیش بگذارید و صحبت کنید تا فاصله را کم کنید.

متولدین اسفند

یک مانع کاری را پشت سر می‌گذارید که باعث خوشحالی شما می‌شود. برای پرداخت بدهی یا وام نگرانی دارید که بی‌مورد است و مشکلی پیش نمی‌آید. ارتباط شما با شخصی که متولد فصل بهار است ممکن است طبق انتظار شما نباشد ولی صبور باشید زیرا در نهایت اتفاقات خوبی می‌افتد. در رابطه با آموزش یا کاری در محیط آموزشی اقدام می‌کنید که نتیجه مثبتی دارد.

در این مطلب از مجله دانستنی اکالا طالع بینی امروزتان را برایتان شرح دادیم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا