دانستنی

فال روزانه واقعی (پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳)

فال روزانه یک پیش بینی عمومی است که وقایع مهم و رویدادهای آتی زندگی را در برمی‌گیرد و علاوه بر جنبه سرگرمی می‌تواند اطلاعاتی مفید در رابطه با برخی مسائل روز نظیر ازدواج، کار، سلامتی و… در اختیارتان قرار دهد. پس خالی از لطف نیست که در این بخش از اکالا بلاگ نیم نگاهی به طالع بینی امروز خود داشته باشید.

متولدین فروردین

حواس‌تان به حرف‌هایی که می‌زنید نیست و با صحبت‌های خود، اطرافیان را دلخور می‌کنید. امروز به خودتان قول بدهید این روحیه را کنار بگذارید و حرفی نزنید که کسی از شما ناراحت شود. برای حل مشکلی که با آن روبه‌رو هستید از اعضای خانواده کمک بگیرید. کار جدیدی به شما پیشنهاد می‌شود. این کار را قبول کنید و در انجام آن جدیت به‌ خرج دهید. 

متولدین اردیبهشت

ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز از عشق برای شما چیزی کم نخواهد گذاشت. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های او را جبران کنید. 

متولدین خرداد

به اندازه کافی انرژی ندارید و کم‌روحیه هستید، این شرایط ممکن است زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید.

طالع بینی متولدین خرداد

متولدین تیر

کار ناتمامی دارید که انجام آن را به تعویق انداخته‌اید. در اولین فرصت این کار ناتمام را به پایان برسانید. با فرد سرشناسی آشنا می‌شوید. آشنایی با این فرد را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی‌تان اضافه کنید.

متولدین مرداد

اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دست‌تان می‌رسد. به صلاح شما است که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. خودتان را محدود نکنید و فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه اختصاص دهید. برای حل مشکلات از هوش سرشار خود کمک بگیرید.

متولدین شهریور

با ورزش و تحرک سلامت جسم و روح خود را تضمین کنید. بدرفتاری با اعضای خانواده را کنار بگذارید و از در دوستی و محبت با اهل منزل وارد شوید. مدتی است که فکر بکری در ذهن دارید، اما شرایطی برای انجام آن مهیا نشده است. در آینده‌ای نزدیک این شرایط فراهم می‌شود. ایده‌ای که در ذهن دارید را با اطمینان خاطر انجام دهید. 

فال روزانه متولدین شهریور

متولدین مهر

همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل می‌کند. پاسخگوی محبت ایشان باشید و عشقی دوطرفه را تجربه کنید. کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و امروز دردسرهای زیادی را شاهد خواهید بود. دوستان ناباب را کنار بگذارید و با نشست‌و‌برخاست با افراد صالح و درستکار، آینده خود را تضمین نمایید.

متولدین آبان

روحیه مهربانی دارید و اطرافیان را همیشه از محبت خود بی‌نصیب نگذاشته‌اید. امروز شرایطی برای ابراز محبت به اعضای خانواده پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و محبت بی‌پایان خود را به اهل منزل ثابت کنید. فرصت مهمی برای افزایش درآمد پیش روی شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که در چند روز آینده به فکر شکار موقعیت‌ها باشید و از فرصت‌های ارزشمند، نهایت استفاده را ببرید. 

متولدین آذر

حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید. معامله مهمی را در پیش دارید و به نفع‌ شماست که قبل از هرگونه معامله‌ای، یک‌بار دیگر شرایط این معامله را بررسی کنید. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز با انجام کار پسندیده‌ای حسابی شما را شگفت‌زده می‌کند.

فال روز متولدین آذر

متولدین دی

دور خوراکی‌های ناسالم را خط بکشید و با رژیم‌غذایی سالم و مفید، سلامت‌ خود را تضمین کنید. امروز پولی به دست شما می‌رسد، اما مواظب باشید که پول بادآورده را باد خواهد برد. اتفاق ناخوشایندی را در گذشته، تجربه کرده‌اید. به‌رغم اینکه از این اتفاق می‌گذرد، اما هنوز هم نگران و مضطرب هستید. این رویکرد را کنار بگذارید و به یاد داشته باشید که گذشته‌ها، گذشته‌است.

متولدین بهمن

روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند. رویکردی جسورانه‌ای به زندگی داشته باشید و از ریسک و خطر نترسید. به خاطر داشته باشید که موفقیت و ثروت همیشه پشت ترس مخفی شده است. دست همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را بگیرید و برای شام بیرون بروید و تا می‌توانید عاشقی کنید.

متولدین اسفند

از همیشه سرحال‌تر هستید و انرژی و نشاط زیادی دارید، از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصت فراغتی برای خودتان پیدا کنید. فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود تا در این مسافرت با دوستان جدیدی آشنا شوید. 

در این مطلب از مجله دانستنی اکالا طالع بینی امروزتان را برایتان شرح دادیم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا