آرایشی و بهداشتی

عطر زنانه با ماندگاری بالا؛ زیبایی پایدار در هر لحظه

آیا از ماندگاری کم عطرهایتان خسته شده‌اید؟ آیا عطرهای زیادی را امتحان کرده‌اید اما هنوز عطر ایده‌آل خود را پیدا نکرده‌اید؟ با ما همراه باشید. در این بخش از مجله اکالا به معرفی ۱۳ عطر زنانه با ماندگاری بالا می‌پردازیم تا بتوانید عطری متناسب با سلیقه خود و با ماندگاری طولانی‌مدت پیدا کنید.

۱۳ عطر زنانه با ماندگاری بالا

در ادامه، ۱۳ تا از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین عطرها برای فصول سرد؛ مخصوص خانم‌ها

عطر کارولینا هررا مدل CH Sublime EDP

اولین عطر زنانه با ماندگاری بالا که می‌خواهیم معرفی کنیم، عطر زنانه کارولینا هررا مدل CH Sublime EDP است. این عطر با رایحه‌ای خنک و دل‌نشین، انتخابی ایده‌آل برای روزهای گرم سال محسوب می‌شود. نت‌های آغازی ترنج و گل ساعت، نت‌های میانی ارکیده و رز و نت‌های پایانی چرم، خزه درخت بلوط، نعناع هندی و کهربا، رایحه‌ای اغواگر را خلق کرده که هر زنی را شیفته خود خواهد کرد.

عطر لالیک مدل Le Parfum EDP

یکی دیگر از عطرهایی که در لیست عطر زنانه با ماندگاری بالا قرار می‌گیرد، عطر لالیک مدل Le Parfum EDP است. این عطر گرم در روزهای سرد سال، حس آرامش را به شما هدیه می‌دهد و رایحه‌اش به قدری ماندگار است که تا مدت‌ها همراهتان خواهد بود.

عطرهای زنانه با ماندگاری بالا
عطر ریحانا مدل Nud By Rihanna EDP

یکی از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا، عطر ریحانا مدل Nud By Rihanna EDP است. رایحه‌ی شیرین و خنک این عطر، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای روزهای سرد پاییزی تبدیل کرده است. این عطر زنانه، ظرافت و ملایمت یک زن را تداعی می‌کند.

شنل کوکو مادمازل

عطر زنانه شنل کوکو مادمازل با ماندگاری بالا و رایحه‌ای دلنشین و فریبنده، به حق یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها در میان عطرهای زنانه است. ترکیب بی‌نظیر نت‌های گلدار و میوه‌ای، طعمی ملایم و شیرین به این عطر لوکس بخشیده است. ماندگاری طولانی‌مدت کوکو مادمازل تضمین می‌کند که تا ساعت‌ها پس از استفاده، همچنان بوی خوش آن روی لباس شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: عطرهای شیک و باکلاس با رایحه گل رز؛ انتخابی خاص و ماندگار

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم (ورساچه مشکی)

عطر زنانه ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم با طبع گرم و تلخ، ماندگاری بالا و پخش بوی عالی، انتخابی ایده‌آل برای بانوانی است که به دنبال عطری خاص و ماندگار هستند. طبع گرم این عطر، آن را برای فصول سرد سال به‌ خصوص زمستان و روزهای برفی بسیار مناسب کرده است.

عطرهای زنانه با ماندگاری بالا
ادو پرفیوم مارک جاکوبز Honey

ادو پرفیوم مارک جیکوبز هانی، انتخابی بی‌نظیر برای بانوانی است که به دنبال عطری با ماندگاری بالا و رایحه‌ای شیرین و فریبنده هستند. رایحه‌ بی‌نظیر این عطر، تقریبا با هر سلیقه‌ای سازگار بوده و ماندگاری فوق‌العاده آن، شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

عطر فرانک اولیویر مدل Bamboo EDP

اگر به دنبال عطر زنانه با ماندگاری بالا برای فصول گرم سال هستید که قیمت مناسبی هم داشته باشد، عطر فرانک اولیویر مدل Bamboo EDP انتخاب خوبی است. ماندگاری بالای این عطر، شما را از تمدید مجدد آن بی‌نیاز می‌کند. با یک اسپری، رایحه‌ای شیرین و خنک آن تمام روز همراهتان خواهد بود.

عطر جویسی کوتور مدل Viva la Juicy EDP

عطر Viva La Juicy EDP از برند Juicy Couture، یکی از آن رایحه‌های فراموش‌نشدنی است که در لیست عطرهای زنانه با ماندگاری بالا قرار می‌گیرد. این عطر خوش‌بو که ترکیبی از توت فرنگی، گل یاسمن، کارامل و بادام سوخته است، هر زنی را شیفته خود می‌کند. با اسپری کردن این عطر آماده باشید تا بارها و بارها سوال “چه عطری زده‌ای؟” را بشنوید.

عطرهای زنانه با ماندگاری بالا
عطر جنیفر لوپز مدل Deseo EDP

به دنبال یک عطر زنانه با ماندگاری بالا و رایحه‌ای دلنشین هستید که ترکیبی از گرمی، تلخی و خنکی را در خود داشته باشد؟ عطر جنیفر لوپز مدل Deseo EDP انتخابی بی‌نظیر برای شماست. ماندگاری بالای Deseo به اندازه‌ای است که انگار پس از مدتی، بخشی از رایحه طبیعی بدن شما می‌شود و هیچوقت از بین نمی‌رود.

عطر گس مدل GIRL EDT

یکی از مشهورترین عطرهای زنانه با ماندگاری بسیار بالا که بوی فوق‌العاده‌ای هم دارد، عطر زنانه گس گرل EDT است. ترکیب بی‌نظیر نت‌های میوه‌ای، گل‌ها، وانیل، چوب و مرکبات در این عطر، رایحه‌ای خنک و شیرین خلق کرده و حس طراوت را به شما هدیه می‌کند. با استفاده از این عطر، تا ساعت‌ها از رایحه‌ دلنشین آن لذت ببرید و دیگر نگران تمدید عطر نباشید.

بیشتر بخوانید: به هیچ عنوان به این نقاط بدن عطر نزنید

کرید اونتوس زنانه

آیا می‌توان از عطری زنانه با ماندگاری بالا برای فصل بهار و تابستان سخن گفت و به کرید اونتوس زنانه اشاره نکرد؟ این عطر آنقدر رایحه ماندگار و دلنشینی دارد که پس از یک بار استفاده، دیگر نمی‌توانید از عطر دیگری استفاده کنید. مطمئن باشید پس از استفاده از این عطر، خودتان هم از ماندگاری بالای آن شگفت‌زده خواهید شد.

کالوین کلین ایفوریا لیکویید گلد زنانه

عطر زنانه کالوین کلین ایفوریا لیکویید گلد، ترکیبی بی‌نظیر از گرمی، شیرینی و تلخی است که برای فصول پاییز و زمستان مناسب است. ماندگاری فوق‌العاده طولانی و پخش بوی عالی آن، این عطر را به یکی از محبوب‌ترین‌ها در میان عطرهای زنانه تبدیل کرده است. اگر به دنبال عطری هستید که در هر جمعی شما را متمایز کند و ماندگاری بالایی داشته باشد، از کالوین کلین ایفوریا لیکویید گلد غافل نشوید.

عطرهای زنانه با ماندگاری بالا
عطر بولگاری مدل Omnia Crystalline EDT

عطر بولگاری امنیا کریستالین EDT، عطری گلی و میوه‌ای با طبعی خنک و تلخ است که برای بهار و تابستان بسیار مناسب است. این عطر زنانه با رایحه‌ای لوکس و ماندگاری زیاد، جایگاه ویژه‌ای در میان عطرهای زنانه دارد. پیشنهاد می‌کنیم این عطر را یک بار امتحان کنید تا برای همیشه شیفته‌ ماندگاری بی‌نظیر آن شوید.

در این بخش از مجله سبک زندگی اکالا به معرفی ۱۳ عطر زنانه با ماندگاری بالا پرداختیم. با انتخاب یکی از این عطرها می‌توانید مطمئن باشید که همیشه خوش‌بو هستید. البته فراموش نکنید که برای بهره‌مندی از ماندگاری بالای این عطرها باید اصل آن‌ها را تهیه کنید.

۴.۵/۵ (۴ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا