آرایشی و بهداشتیسبک زندگی

۸ عطر شیرین زنانه؛ سفر به دنیای عطرهای افسونگر

رایحه شیرین یکی از رایحه‌های پرطرفدار در میان خانم‌ها است اما با این حال، بسیاری از افراد در انتخاب عطر شیرین به دلیل داشتن تجربه سردرد یا سنگینی دچار تردید می‌شوند. باید این را در نظر بگیرید که هر عطر شیرینی سنگین نیست. بسیاری از ادکلن‌های شیرین، از ترکیب رایحه‌های گلی و میوه‌ای ساخته شده‌اند که شیرینی معتدلی دارند. در این مقاله از مجله اکالا، محبوب‌ترین عطرهای شیرین زنانه را معرفی می‌کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

۱- لانکوم لاوی ابل (Lancome La Vie Est Belle)

این عطر خوشبوی فرانسوی رایحه گلی میوه‌ای دارد و مناسب استفاده در فصل‌های پاییز و زمستان است. نت‌های ابتدایی این عطر شیرین، انگور سیاه و گلابی است که بعد از مدتی جای خود را به نت‌های میانی با رایحه شکوفه پرتقال، گل یاس و گل زنبق می‌دهد. در نهایت نت پایانی با رایحه دانه توکا، نعناع هندی، وانیل و پرالین ظاهر می‌شود.

نام عطر به معنی ” زندگی زیباست ” در تکریم فلسفه عطر برای تجلیل از زیبایی زندگی نام گذاری شده است. این عطر مناسب برای استفاده در مهمانی‌های رسمی و قرارهای عاشقانه است و ماندگاری بالایی دارد.

عطر شیرین ترند زنانه

۲- بون بون (BonBon)

عطر بون بون از برند Viktor&Rolf رایحه‌ای گلی میوه‌ای دارد. نت کلیدی این عطر کارامل است که با رایحه شیرین هلو، پرتقال و نارنگی ترکیب شده است. در نت‌های پایه، رایحه چوب سدر، چوب گایاک، چوب صندل و کهربا تعادل باورنکردنی به کل هارمونی بخشیده است.

عطر شیرین محبوب زنانه

۳- دیلان بلو (Dylan Blue)

عطر دیلان بلو از برند ایتالیایی Versace، رایحه‌ای گلی میوه‌ای دارد. این عطر برای زنانی است که قدرت درونی خود را می‌شناسند. شکل ظاهری این عطر مانند بخاطر منحنی‌های ظریفی که دارد، یادآور کوزه‌هی یونانی است و فرهنگ و اساطیر یونانی را به ذهن متبادر می‌کند.

این عطر با رایحه ابتدایی سیب و انگور فرنگی شروع می‌شود و با گذر زمان رایحه هلو، یاس، میوه گل رز و پتالیا مشخص می‌گردد. رایحه پایه این عطر شیرین از رایحه‌های چوبی، مشک، بوته وحشی جاوی و نعناع هندی است.

بیشتر بخوانید: عطر زنانه با ماندگاری بالا؛ زیبایی پایدار در هر لحظه

 

معرفی عطر شیرین زنانه

۴- لالیک لامور (Lalique L’Amour)

عطر لالیک به رایحه ملایم و رمانتیکش معروف است. ترکیبی از نت‌های برجسته رز، یاسمن و شکوفه نارنج با نت‌های چوبی و مشک، این عطر را بی‌نظیر کرده است. این عطر مناسب شخصیت‌های آرام و متین در موقعیت‌های رمانتیک و استفاده روزانه است.

معرفی عطر شیرین زنانه

بیشتر بخوانید: بهترین عطرها برای فصول سرد؛ مخصوص خانم‌ها

۵- دیور جادور ادو پرفیوم (Dior J’ador EDP)

عطر جادور یا ژادور فرانسوی رایحه‌ای شیرین و گرم دارد که گلی میوه‌ای است. نت‌های ابتدایی این عطر پرتقال ماندارین، ترنج، گلابی، مگنولیا و هلو است که کم کم جای خود را به نت‌های میانی با رایحه آلو، گل ارکیده، گل برف، گل بنفشه، گل رز و گل مریم می‌دهد. در آخر نت‌های پایانی با رایحه توت سیاه، سدر، مشک و وانیل در فضا می‌مانند.

بهترین زمان استفاده از این عطر فصل بهار، پاییز و زمستان است. این عطر شیرین و گرم مناسب قرارهای عاشقانه و مهمانی‌های رسمی است.

معرفی عطر شیرین زنانه

۶- لاو دنت بی شای (Love don’t be shy)

عطر لاو دنت بی شای از برند By Kilian یکی از عطرهای فرانسوی شیرین است. این عطر شرقی جزو عطرهای نارکوتیک یا سرخوش کننده است. نت‌های ابتدایی این عطر اعتیادآور، ترکیب فلفل صورتی، تخم گشنیز، ترنج و شکوفه‌های نارنج است که کم کم شما را به سمت لطافت مخملی رز می‌کشاند و با رایحه پرتقال و زنبق دل شما را می‌برد. در نهایت با نت پایانی کارامل وانیل، مشک و سیوت شما را اسیر می‌کند. این عطر مناسب رویدادهای شبانه در فصل پاییز و زمستان است.

بیشتر بخوانید: ترفند رنگ کردن مو با حنا و قهوه

عطر شیرین زنانه محبوب و ترند

۷- بلک اوپیوم (Yves Saint Laurent Black Opium)

یکی از عطرهای ترند و شیرین زنانه عطر بلک اوپیوم است که در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار دارد. نت‌های ابتدایی این عطر شیرین و گرم با شکوفه پرتقال، فلفل صورتی و گلابی آغاز می‌شود و به سمت نت‌ میانی با رایحه شیرین بیان،قهوه و گل یاس کشیده می‌شود. در انتها فضا را با رایحه نت پایانی چوب کشمیر، سدر، نعناع هندی و وانیل پر می‌کند.

عطر بلک اوپیوم مناسب برای موقعیت‌های آکادمیک، جلسات اداری، مهمانی‌های رسمی و قرارهای عاشقانه است. به دلیل گرم بودن این عطر شیرین فصل پاییز و زمستان بهترین زمان برای استفاده است.

بیشتر بخوانید: ۱۶ مدل کفش مجلسی با پاشنه کوتاه

عطر شیرین زنانه محبوب و ترند

۸- پویزن گرل (Poison Girl)

عطر پویزن گرل از برند Dior عطری فرانسوی با گروه بویایی شرقی وانیلی است. این عطر مناسب دختران جوان کاریزماتیک با شیطنت‌های جذاب است. در ابتدا رایحه‌ای از ترکیب نارنج سیسیلی و لیموترش زرد است که بعد جای خود را به رایحه گل رز دمشقی، رز گراس فرانسه و شکوفه پرتقال می‌دهد.

نت پایانی این عطر جادویی، از رایحه گل ارغوان، وانیل، تونکا، بادام، پشم کشمیر و چوب صندل ترکیب شده است. این عطر مناسب فصل پاییز و زمستان برای خانم‌های جوان و پرشور و نشاط است.

بیشتر بخوانید: عطرهای شیک و باکلاس با رایحه گل رز؛ انتخابی خاص و ماندگار

عطر شیرین محبوب زنانه

در این مقاله از مجله اکالا، ۸ عطر شیرین زنانه محبوب و ترند را به تفکیک رایحه بررسی کردیم. بهترین عطر شیرین زنانه، عطری است که با آب و هوای آن فصل سازگاری داشته باشد و از آن جایی که عطرهای شیرین، معمولا گرم هستند، مناسب استفاده در فصل پاییز و زمستان می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا