سبک زندگیسلامت و زیبایی

من عاشق رژلبم! با من در دنیای رژ لب ها قدم بزنید

یادمه وقتی بچه بودم یواشکی می‌رفتم سراغ لوازم‌آرایش مامانم و اولین چیزی که به چشمم می‌خورد رژهای رنگ و وارنگ نوی کیفش بود. یواشکی یکی شو برمی داشتم و دِ فرار. همیشه هم دنبال رنگ‌های جیغش بودم. رنگ قرمز و صورتی‌،رنگ مورد علاقم بود. رژهای جامدش رو همیشه می شکوندمو به خیال خودم که مامانم نمی‌فهمه می چسبوندمش به جاشو البته کل کیفشو رژی می‌کردم.

اصلاً هم بلد نبودم درست بزنم، همه‌ی اطراف لبم می‌شد رژلبی. اونم قرمز مثل هیولا… یادش به خیر. امروز دیگه همه میدونیم که باید قبل از زدن هر رژ لبی، لب‌هایتان را پاکسازی کنید، پاکسازی لب باعث می‌شه پوست‌های مرده لب از بین برود و در نهایت لب‌های زیباتری داشته باشید.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    در ادامه در دسته سلامت و زیبایی از مجله اینترنتی اکالا به نکاتی در مورد انواع رژ‌لب‌ها می‌پردازیم.

    انتخاب مناسب رنگ رژلب خیلی مهم است و باید سعی کنید رژلبی انتخاب کنید که رنگ آن با رنگ پوست‌تان هم‌خوانی داشته باشد، اگر پوست تان سفید است رژلب‌های رنگ روشن مانند صورتی، گل‌بهی، هلویی و قرمز مناسب‌تان است و اگر پوست تیره‌ای دارید رژلب‌های تیره مانند جگری، زرشکی، بنفش و قهوه ای مناسب بنظر می‌رسن.

    خرید رژ لب

    اون زمونا رژها مثل الآن تنوع نداشت. فقط رژهای جامد بود اونم از تعداد محدودی برند خاص که با کلی رفت‌وآمد و از این مغازه به یه مغازه دیگه و در نهایتم موردپسند واقع نمی‌شد. بزرگ‌تر که شدم با پیشرفت صنعت مد و فشن، رژا تنوع پیدا کرد. هم مدلاش، هم تنوع رنگاش… ما چه می دونستیم رژ مایع چیه؟ برق لب چیه؟ رژ مات یا شفاف چیه؟ از رنگا هم که فقط قرمز و صورتی رو می‌شناختم. حتی طرز درست رژ زدنم بلد نبودم. خط لبی نبود. لبامونم که خشک می‌شد ویتامینA+D می‌زدیم یا وازلین. بالم لب نمی دونستیم چیه؟!

     

    رژ لب و بالم لب

    من وقتی می رم سرکار همه فکر می‌کنن که کلی آرایش کردمو به خودم رسیدم. خبر ندارند که با یک رژ لب ساده و خوش‌رنگی که به لبم زدم چهره‌ام ازاین‌رو به اون رو شده و صورتم رنگ و رو گرفته. من وقت آرایش کردن ندارم و همیشه توی کیفم به‌جز رژلب‌های متنوع و بالم لب چیز دیگه ای یافت نمی‌شه. هرروزم یه رنگ رژ و یه مدل. مایع و جامد. مات و براق. بعضی روزا هم مخصوصاً زمستون و پاییز لبام خشک میشه و فقط بالم لب می‌زنم. لبم کلی نرم میشه. البته بالم لب فقط واسه خانم‌ها نیست.

    من به برادر و پدرم هم می دم استفاده کنن. ولی رژامو به دوسای دخترم نمی‌دم. چون این‌قدر ازشون راضی‌ام و دوسشون دارم و از جایی که اینترنتی می‌خرم اون قدر خوبه که حاضر نیستم زودی تموم شن. به دوسامم می گم برید از فروشگاه لوازم‌آرایشی با خیال راحت با تنوع رنگ و مدل خرید کنید. تازه ارسالش رایگانِ و رژهاش ارگانیک و بدون سرب هست. 

    آخه می‌دونید دوستان من حوصله گیرکردن توی ترافیک با هوای آلوده و گشتن توی مراکز خرید واسه خرید لوازم آرایشام رو ندارم. فروشگاه لوازم‌آرایش خیلی واسه من به‌ شخصه خوبه. چون شاغلم و وقت خرید کردن ندارم. چه کاریه وقت خودمو برای خرید رژ لب و بالم لب توی مراکز خرید هدر بدم. جاش می رم ورزش، سینما، تفریح و رستوران… اخ دلم غذا خواست:)

    می رم یه سرچی توی اینترنت و اینستاگرام می‌کنم و با توجه به برند موردنظرم و مدلش رژلبم رو انتخاب می‌کنم و اینترنتی سفارش می‌دم.

    بیشتر بخوانید: خرید آنلاین بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

    رژ لب رنگی

    خوب از این قضیه خرید رژ لب و بالم لب از فروشگاه ‌آرایشی اینترنتی که بگذریم می‌رسیم به زدن رژ لب که به نظرم تخصص می خواد. هیچ‌وقت نمی دونستم کشیدن یه رژ لب چه قدر درد سر داره.

    بیشتر بخوانید: ۲۴ ایده فوق العاده ست لاک و رژلب

    چند نکته برای زدن رژ لب

    اون اوایل که رژای پررنگ می‌زدم رژ روی دندونام مالیده می‌شد و دوستام به من می‌خندیدند و تذکر می‌دادن که رژلبت رو از روی دندونات پاک‌کن. رژ زدن خیلی پیچیدس شاید باورتون نشه. چند تا تجربه خودمو می خوام اینجا بگم شاید به دردتون بخوره:

    • یادتون باشه اگر رژ تون حالت خشک داره قبلش بالم لب بزنید که لبتون نرم و لطیف بشه و مخملی بودن رژتون رو نشون بده. بچه‌ها باید هرچند وقت یه بار روی لباتونو لایه‌برداری کنید به این صورت که یه نوارچسب را دور انگشتتان بپیچید بعد روی لب سعی کنین پوسته‌ها را برداره البته اگه لایه‌بردار یا اسکراب نرم مرطوب‌کننده برای از بین بردن سلول‌های مرده لب دارین که چه‌بهتر!
    • یه نکته‌ی دیگه که به نظرم این روزا خیلی باب شده خط لب رو بیرون لب می‌کشید که لبهاتون بزرگ‌تر و برجسته‌تر دیده بشه به نظر من این کار اصلاً زیبا نیس و بهتره با یه رژ لب خوب این کارو انجام بدید. رژلب‌های مایع معمولاً لب‌ها رو برجسته می‌کنند. یا رژهای مدادی می تونن جای خط لب رو بگیرن. خط لب هاتون باید مکمل رژ لب باشه و هیچ‌وقت پررنگ‌تر نکشید چون لباتون زشت میشه و جلوه خوبی نداره.
    • راستی دخترا رنگ رژ لب باید به سایز لباتون بیاد. رژهای تیره و مات لب‌ها رو باریک‌تر نشون می دن. رژهای براق و شاین لب‌ها رو برجسته و فرم دار نشون می دن.

    من عاشق رژ لبم- خرید اینترنتی رژ و بالم لب

    درنهایت اگر مثل من از فروشگاه لوازم‌آرایشی خرید می‌کنید اینو بدونید تعداد رژ لب برای ست کردن بی شماره. کیف لوازم‌آرایش خودتان را بارنگ موردعلاقه‌تان (البته با خط لب هم‌رنگش) پر کنین. البته بالم لبم فراموش نشه و این‌جوری زیبایی لب خودتون را تضمین کنید.

    نوشته های مشابه

    یک دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.