سبک زندگیسلامت و زیبایی

۲۰ ایده فوق العاده ست لاک و رژلب همراه با تصویر

در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا ایده‌هایی برای ست لاک و رژ لب را با شما به اشتراک بگذاریم. اگر دوست دارید با این ست‌های جذاب، رنگ و لعابی خاص به آرایشتان ببخشید، با ما در بخش سلامت و زیبایی مجله اینترنتی اکالا بلاگ همراه ما باشید تا با ایده های فوق العاده ست لاک و رژلب آشنا شوید.

ایده ست لاک و رژ لب

اگر شما هم جزو خانوم های خوش سلیقه و ریزبین باشید، حتما بارها به ست کردن در استایلتان فکر کردید؛ ست‌ لباس، کیف و کفش، آرایش و لباس و همچنین لاک و رژ لب از متداول‌ترین و محبوب‌ترین ست‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    این ست‌ها کمک می‌کنند تا استایل شما، شکل و رنگ تازه‌ای به خود بگیرد و متفاوت و خاص شوید. اما نظرتان راجع به ست لاک و رژلب چیست؟

    در ادامه می‌توانید چند ایده جالب در مورد ست کردن رنگ لاک و رژلب را مشاهده کنید. ایده ست آرایش در هر خریدی، از خرید برای سال نو تا خرید برای عروسی و سایر مراسم و جشن‌ها، کمک می‌کند تا در زمان انتخاب، ایده روش‌تری در ذهن داشته باشید و کارتان برای خرید ساده‌تر شود.

    ست کردن لاک و رژلب یکی از ایده هایی است که می‌تواند تفاوت چشمگیری در استایل شما ایجاد کند. تغییر دادن عادت همیشگی آرایش و ایجاد استایل متفاوت و هیجان انگیز، برایتان نتایج جالب و خارج از تصوری خواهد داشت.

    24 ایده فوق العاده ست لاک و رژلب همراه با تصویر

    مطالب مرتبط : لاک مناسب برای انواع پوست دست

    ۱- ست لاک و رژ لب روزانه

    اولین پیشنهاد ما، ستی شیک و ساده از رژ لب روزمره و لاک روزانه است. سعی کنید رنگ لاکی که معمولا استفاده می‌کنید را با رژ لب روزانه‌تان ست کنید.

    sست لاک و رژلب روزانه

    ۲- ست لاک و رژ لب اکلیلی

    اگر رژلب براق می زنید سعی کنید لاکی را که هم براق و هم اکلیلی باشد را با آن ست کنید. جلوه براق و اکلیلی رژلب به همراه اکلیل های هیجان انگیز لاک، زیبایی خاصی در استایل شما ایجاد خواهد کرد. در کل آرایش براق و اکلیلی همیشه جذاب و از ترندهای محبوب آرایشی محسوب می‌شود.

    ست لاک و رژلب اکلیلی

    ۳- ست لاک و رژ لب مات

    اگر بیشتر رژلب مات استفاده میکنید سعی کنید لاکی به ناخنتان بزنید که مات باشید یا اینکه روی لاک براقتان، تاپ کوت مات کننده بزنید. به این ترتیب جلوه‌ای مات و ست با رژ لبتان به ناخنتان خواهید داد.

    ست لاک و رژلب مات

    ۵- ست لاک و رژ لب قرمز

    خانواده رنگ های قرمز یکی دیگر از رنگ های پر طرفدار خانم‌ها برای ست لاک و رژلب محسوب می‌شود. ست لاک و رژلب قرمز همیشه جزو اولین اتنخاب بسیاری از خانم‌ها است. در واقع، هماهنگی رژ لب قرمز و لاک ناخن با همان رنگ، به راحتی به عنوان گزینه‌ای درجه یک در نظر گرفته می‌شود.

    علاوه بر این، اگز نوع پوست شما معمولی باشد یا حتی ظاهری بی‌رنگ داشته باشید، دقیقاً این ترکیب حال و هوای فراموش نشدنی را به ظاهر شما خواهد بخشید. ضمنا در صورت انتخاب این رنگ، در صورتی که پوست روشنی دارید، از سایه‌های مرجانی برای تکمیل آرایشتان استفاده کنید.

    ست لاک و رژلب قرمزاین رنگ تقریبا با تمام طیف‌های رنگ پوست سازگار است، رنگ‌های قرمز روشن‌تر و جیغ‌تر، مانند عکس زیر، با پوست‌های سفیدتر سازگار هستند.

    انواع ست لاک و رژلب قرمز ست لاک و رژلب قرمز حتی برای طیف‌های تیره‌تر رنگ پوست هم به اندازه پوست‌های روشن، جذاب و زیبا است.

    انواع ست لاک و رژلب قرمز برای پوست تیرهست لاک و رژلب قرمز در هر فصلی زیبایی خاص خود را خواهد داشت و برای تمام فصول مناسب است؛ این ست انتخابی شیک، کلاسیک و جذاب برای هر رده سنی محسوب می‌شود و همیشه ترند شماره یک خواهد بود.

    انواع ست لاک و رژلب قرمز برای پوست روشن

    ۶- ست لاک و رژلب زرشکی

    رنگ زیبای زرشکی از دیگر رنگ‌های پرطرفدار خانواده ی قرمز است. ست لاک و رژلب زرشکی هم برای سنین بالا شیک و کلاسیک خواهد بود و هم برای سنین پایین‌تر جذاب و هیجان انگیز است. اگر دقت کرده باشید، کسایی که از استایل های خاص هنری و هنرمندی لذت می‌برند، معمولا از ست لاک و رژلب زرشکی استفاده می‌کنند.

    ست لاک و رژلب زرشکیست لاک و رژ لب زرشکی براق بیشتر برای مراسم های شب و رسمی به کار می‌رود. اگر می‌خواهید استایل کلاسیک و بسیار جذاب داشته باشید، می‌توانید از این ست لاک و رژلب استفاده کنید. در فصل‌های سرد سال هم این رنگ به خاطر گرمی خاص خود گزینه بسیار مناسبی است و طرفداران زیادی دارد، همچنین می‌تواند جلوه خوبی به ظاهر شما ببخشد.

    ست لاک و رژلب زرشکی براق اکلیلی

    ۷- ست لاک و رژ لب نود

    از دیگر انواع رنگ های پر طرفدار ست لاک و رژلب می‌توانیم به انواع خانواده نود یا همان رنگ پوست اشاره کنیم.

    ست لاک و رژلب نودخانواده nudecolor که به نام‌های متفاوتی اعم از کرم، کالباسی، نخودی و… شناخته می‌شوند، در واقع رنگ‌هایی هستند که هم در لاک و هم درمورد رژلب طرفدارای پر و پا قرص و همیشگی دارند.

    انواع ست لاک و رژلب نودلاک‌های نود جزو زیباترین و کم دردسر ترین رنگ‌های قابل استفاده محسوب می‌شوند. خانم‌های کارمند و کسانی که به هر دلیلی دوست ندارند رنگ لاک و رژشان چندان توی چشم باشد، می‌توانند از این رنگ استفاده کنند تا ظاهر آرایششان مرتب و آراسته به نظر برسد.

    انواع ست لاک و رژلب نود برای پوست دست تیرهرنگ‌های نود، مخصوصا وقتی در ست لاک و رژ لب قرار بگیرند، جلوه لاکچری به استایل شما خواهند داد.

    انواع ست لاک و رژلب نود برای پوست دست روشن ست لاک و رژلب nudecolor با لباس رسمی برای کسانی که می‌خواهند همزمان هم رسمی و هم شیک و آراسته باشند، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

    انواع ست لاک و رژلب نود کالباسیبرای اینکه این ست لاک و رژ لب بعد از مدتی برای شما خسته کننده و یکنواخت نشود، می‌توانید به تناوب یکی از آن‌ها را براق و دیگری را مات استفاده کنید.

    انواع ست لاک و رژلب نود براق

    ۸- ست لاک و رژلب قهوه ای

    ست لاک و رژ لب قهوه‌ای برای خانم‌های سخت پسند بسیار رنگ جذاب و مناسبی است. خانم‌هایی با رنگ پوست روشن زمانی که از این رنگ آرایش استفاده می‌کنند، می‌توانند با ست لاک و رژلب‌شان جذابیت دو چندانی را تجربه کنند. تضاد رنگ قهوه ای با روشنی پوست صورت و دست‌ها بسیار زیبا خواهد بود.

    ست لاک و رژلب قهوه ای

    ۹- ست لاک و رژلب مشکی

    لاک و رژ لب سیاه و خیلی تیره هم همیشه طرفداران خاص خودش رو داره. برای این نوع استایل ها لاک سیاه با رژلب های خیلی تیره و خط چشم های تیره و پهن در قسمت بالا و زیر چشم ست میشه.

    ست لاک و رژلب مشکی

    ۱۰- ست لاک و رژلب فانتزی با ترکیب انواع رنگ‌ها

    آخرین پیشنهاد ما برای ست لاک و رژ لب استایل های فانتزی و نیمه فانتزی است که با رنگ های دلخواه شما و هماهنگ با پوست و چهرره، حتی استایلتان، انتخاب خواهد شد. در ادامه چند نمونه از این طرح‌ها را با هم مشاهده خواهیم کرد:

    مطالب مرتبط :  ۱۰ برند برتر لاک ایرانی

    ۱- ست لاک و رژلب صورتی فانتزی

    استفاده از رنگ های خیلی جیغ در ست لاک و رژلب برای زمانی که  بخواهید در مهمانی های بالماسکه شرکت کنید، عالی خواهد بود. سایه‌های صورتی می‌توانند بسیار متنوع باشند و دستتان را برای انتخاب باز بگذارند. نمی‌توان با این واقعیت مخالفت کرد که بخشی از این رنگ‌های فانتزی چندان زیبا و شیک نیستن و به همه نمی‌آیند، اما بخش زیادی از این رنگ‌ها به اندازه کافی زیبا هستند و انتخابی جسورانه محسوب می‌شوند.

    اگر به دنبال ترکیبی فانتزی و دخترانه برای تکمیل ظاهرتان هستید، پیشنهاد می‌کنم از ست لاک و رژلب صورتی روشن با طرح‌های فانتزی استفاده کنید.

    ۲- ست لاک و رژلب نارنجی

    افرادی که عاشق رنگ های متفاوت هستند، مطمئناً از ترکیب طیف رنگ‌های نارنجی روی لب و ناخن‌های خود لذت خواهند برد. این ترکیب پاییزی انتخابی عالی برای روزهای سرد نیمه دوم سال است و به شدت توصیه می‌شود.

    ست لاک و رژلب نارنجی

    ۳- ست لاک و رژ لب سیاه سفید

    اگر می‌خواهید بدانید که چه رنگی می‌تواند جلوه‌ای زیبا به لاک و رژ لب مشکی‌تان ببخشد و با آن مطابقت داشته باشد، رنگ سفید را به شما پیشنهاد خواهیم کرد. لاک سفید با جلوه مات به لب و ناخن‌هایتان ظاهری متفاوت می‌دهد و با رنگ مشکی مطالقت عالی دارد. ضمن اینکه انتخابی خاص و شیک هم خواهد بود.

    ۴- ست لاک و رژ لب شاین

    رنگ های شاین و اکلیلی همیشه ترند هستند و می‌توانند ظاهری خاص به شما ببخشند. این ترکیب می‌تواند توجه هر کسی را در جمع‌های زنانه و مهمانی‌ها به سمت شما کننده باشد.

    ۵- ست لاک و رژ لب سبز استایل فوتوشوت

    رنگ های سبز میان طرفداران مد و فشن محبوبیت زیادی دارند. اگر به این نتیجه رسیدید که ناخنحبوبیت خاصی بین دوستداران مد و فشن دارن.گه به این نتیجه رسیدید که ناخن‌های دستتان خسته کننده شده‌اند و ظاهری به اندازه کافی شیک ندارند، می‌توانند با به کارگیری رنگ سبز، تنوع جالبی ایجاد کنید و کاملا راضی شوید. همچنین اضافه کردن سایه‌ای از رنگ سبز به رژ لب و هماهنگی با لاک، تیپ و ظاهر آرایشتان را خاص خواهد کرد.

    ۶- ست لاک و رژ لب شرابی

    رنگ شرایب یکی از آن رنگ‌هایی است که همیشه میان بسیاری از ترندهای لاک و رژلب، در رتبه‌های بالای محبوبیت قرار می‌گیرد و هر چند وقت یک‌بار، حسابی محبوب می‌شود. شما می‌توانید به راحتی ناخن‌های خود را با رنگ رژلب شرابی هماهنگ کنید و با اضافه کردن افکتی براق به لبتان، جلوه زیبایی به آن ببخشید.

    ۷- ست لاک و رژ لب طلایی 

    اگر به رنگ‌ها و آرایش خاص علاقه دارید، طلایی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. ملکه‌های واقعی، رنگ‌های طلایی و سلطنتی را انتخاب می‌کنند و همه به این واقعیت واقف هستند. ترکیب طلایی فوق العاده و آبی سلطنتی بسیار منحصر به فرد و باشکوه خواهد بود و جلوه خاصی در آرایش خواهد داشت.

    ست لاک و رژلب طلایی 

    ۸- ست لاک و رژ لب رنگارنگ

    با در نظر گرفتن روندی که در حال بازگشت به مد است، شرکت‌های آرایشی ست‌های لاک ناخن و  رژلبی را ارائه کرده‌اند که به صورت ترکیبی رنگارنگ و طیف رنگی متفاوت روی پوست قرار می‌گیرد و می‌تواند برای هر سلیقه‌ای مناسب باشد. 

    ۹- ست لاک و رژ لب آبی بنفش

    رنگ آبی با طیف وسیع و پراکندگی رنگ، جایگاه ویژهای میان طرفداران مدهای آرایشی خاص دارد و ست کردن لاک و رژ لب با رنگ آبی به جذابیت و زیبایی شما اضافه خواهد کرد. رنگ مرمر آبی، رنگی است که نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار آن رد شد و به شدت پیشنهاد می‌شود.

    ست لاک و رژلب آبی بنفش

    ۱۰- ست لاک و رژلب خاکستری

    رنگ خاکستری هم مانند رنگ‌های نود لاک و رژ لب، انتخابی خاص و مناسب است. این رنگ برای خاص پسندان و طرفداران آرایش مات، انتخابی عالی خواهد بود. همچنین شما می‌توانید این رنگ را با لباستان ست کنید.

    ست لاک و رژلب خاکستری

    درنهایت، لازم است اضافه کنیم که بهترین رنگ ست لاک و رژلب، همان رنگی است که شما دوست داشته باشید و با رنگ پوستتان سازگار باشد. هر رنگی که شما را خوشخال کند، بهترین رنگ برای شما خواهد بود. با عبور از کلیشه‌های ذهنی قدیمی، زمینه‌های خلاقیت را برای خودتان فراهم کنید و تنوع و روحیه‌ی شاد را با ایجاد تغییرات کوچیک در زندگی خودتون تجربه کنید.

    سوالات متداول

     در ادامه به پر تکرارترین سوالات شما در زمینه ست رنگ لاک و رژ لب پاسخ خواهیم داد:

    ست لاک و رژ لب را از کجا بخریم؟

    امروزه تولیدکنندگان محصولات آرایشی، پالت‌‌های ست رنگ لاک و رژ لب را برای علاقه‌مندان به ترکیب رنگ‌های تولید و ارائه می‌کنند. با جستجویی ساده در اینترنت می‌توانید این ست‌ها را پیدا کنید و بخرید.

    بهترین ترکیب برای ست لاک و رژ لب چیست؟

    قرمز از بهترین و محبوب‌ترین رنگ‌هایی است که در ست لاک و رژلب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    نوشته های مشابه

    ‫۱۸ دیدگاه ها

      1. نه عزیزم همش دروغ فقط میخان ما لاک نزنیم
        ولی زیبا بودن فقط جلف بودن که خودمون میتونیم درست بزنیم نه مثل اون سیاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.