سبک زندگیسلامت و زیبایی

معرفی ۱۰ برند برتر لاک ایرانی

لاک، یکی از لوازم آرایش لازم برای هر خانم شیک است و می‌تواند زیبایی و جلوه خاصی را به انگشتان آن‌ها ببخشد. رنگ‌هایی که چشم هر بیننده‌ای محصور آن کند و از زیبایی آن لذت ببرد. در دنیای مدرن امروزی برطرف کردن نیازهای زیبایی و تهیه محصولات آرایشی ازجمله خرید لاک‌های گران‌قیمت و لاکچری می‌تواند هزینه گزافی را به هر یک در اقشار جامعه تحمیل کند.

بنابراین خیلی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند به علت گرانی این لاک‌ها یا لاک نزنند یا از بهترین برند لاک ایرانی استفاده کنند. در بین لاک‌های ایرانی برندهایی هستند که به نسبت لاک‌های دیگر دارای کیفیت بهتری دارند و زیر نظر وزارت بهداشت و درمان تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    خانمهایی که ساعت‌ها وقت خود را در مراکز زیبایی ناخن صرف می‌کنند و با کاشت ناخن و ایجاد طرح‌های زیبا و جذاب حداکثر برای سه هفته به آرزوهای دستان زیبا پاسخ بلی می‌دهند. اگر می‌خواهید با تمام مشکلات ناخن و راهکارهای درمانی آن آشنا شوید می‌توانید مقاله درمان مشکلات ناخنرا مطالعه کنید.

    در مجله اینترنتی اکالا بلاگ همراه ما باشید تا با ۱۰ برند برتر لاک ایرانی آشنا شوید.

    لاک خوب ایرانی

    مطالب مرتبط : درمان مشکلات ناخن

    مشخصات لاک خوب چیست؟

    لاک‌هایی که استفاده می‌شود باید دارای کیفیت و غلظت لازم باشد نه آن‌قدر غلیظ که پس از زدن روی دستتان حباب و رد ایجاد کند نه آن‌قدر رقیق که بعد از بارها زدن همچنان رنگ موردعلاقه‌تان را جوابگو نباشد.

    با پیشرفت فنّاوری لاک‌هایی به بازار عرضه‌شده است که جوابگوی نیازهای هر بانوی جوانی باسلیقه متفاوت است. دیگر زمان آن رسیده که دستان شما مانند بوم نقاشی ترکیبی از رنگ‌های شاد و خاص شود. لاک‌هایی اکلیلی که چشم هر بیننده‌ای از دیدن دستانتان می‌درخشد.

    لاک‌هایی شب‌تاب که در میهمانی‌های شب با انعکاس نور، همه توجهات را به دستان شما جلب می‌کند. لاک آینه ای که محصول جدیدی در دنیای مد است. لاک‌های پرزی و ترک و مغناطیسی و غیره که هر خانمی حتی برای یک‌بار می‌خواهد آن را بر روی دستش امتحان کند و به پیشنهاد ناخن کار خود لاک‌های شگفت‌انگیز را می‌زند.

    لاک خوب و ارزان ایرانی

    چرا لاک ایرانی بزنیم؟

    ممکن است به علت مشغله زیاد کاری زمان کافی برای رفتن به مراکز زیبایی ناخن را نداشته باشید. در عصر جدید فنّاوری بعد از سرچ کردن لاک موردعلاقه خود و رنگ آن می‌توانید آن را سفارش دهید و خریدتان به درب منزل ارسال شود. به این ترتیب هم کنترل زمان خود را خواهید داشت و هم ساعت‌ها در مراکز خرید و زیبایی وقت خود را تلف نمی‌کنید و در زمان و وقت ارزشمندتان صرفه جویی خواهید کرد.

    در کنار لوازم‌آرایش صورت، انواع لاک ناخن و لوازم‌آرایشی ناخن هم جزو ضروریات کیف آرایش هر خانمی است که به زیبایی‌اش اهمیت می‌دهد.

    خانم‌هایی که ناخن‌های کاشته شده دارند، به مواد تقویت‌کننده ناخن و لوازم مانیکور احتیاج ندارند، چون کار ترمیم را ناخن‌کار آن‌ها انجام خواهد داد و ناخن کاشته شده هم نیازی به تقویت‌کننده ندارد. اما کسانی که ناخن خود را نکاشته‌اند خوب است ناخن‌هایشان را تقویت کنند.

    لاک‌های تقویتی به ناخن شما هیچ‌گونه آسیب و ضرری نمی‌رساند و دارای مواد شیمیایی کمی هستند. لاک‌های ایرانی خوب به علت موادی که در آنها استفاده شده ضرر کمتری به ناخن های شما می زنند و اصول ساختار آن متناسب با ژنتیک و ساختار پوست بانوان ایرانی است

    بیشتر بخوانید: معرفی انواع شامپو برای موهای چرب

    خرید اینترنتی لاک ناخن ایرانی

    فروشگاه اینترنتی اکالا، فروش ویژه برترین برندهای لوازم‌آرایشی ازجمله لاک در رنگ‌ها و مارک‌های خوب ایرانی مانند کالیستا، مای و این لِی اورجینال در سراسر کشور با پشتیبانی و ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب با خیال آسوده برای خرید به شما معرفی کرده است. در اکالا تمرکز ما روی زیبایی دستان شماست.

    اما در اکالا با توجه به گستردگی تنوع در لاک با معروف‌ترین و بهترین برندهای روز باکیفیتی مطلوب که امکان انتخاب آن رادارید و همچنین پیشنهادهای ویژه سایت اکالا، راه‌های زیادی برای صرف هزینه کمتر و یک خرید باصرفه وجود خواهد داشت.

    البته اهداف ما صرفاً به فروش محصولات آرایشی و زیبایی محدود نشده و همواره اطلاع‌رسانی و آموزش در این عرصه از طریق گذاشتن جدیدترین مقالات زیبایی، ناخن، بهترین لاک‌های ایرانی، چگونگی انتخاب رنگ لاک و ….. برای دستیابی به زیبایی دستان شما برای انتخاب لاک و همچنین زیبایی طولانی‌مدت آن از اهداف و مسئولیت‌های ما خواهد بود

    محصولات آرایشی اکالا

     

    نکات مهم هنگام خرید لاک ناخن

    قبل از آشنایی با بهترین برند ایرانی لاک ناخن، خوب است که با مهم‌ترین نکات خرید لاک ناخن آشنا شوید. نکات زیر را قبل از خرید لاک ناخن درنظر بگیرید:

    • دقت کنید که برند لاک معتبر و بااصالت باشد. به هیچ وجه لوازم آرایش فیک نخرید؛ لوازم آرایشی فیک می‌تواند به پوست شما آسیب جدی وارد کند.
    • از اعتبار فروشگاه مطمئن باشید. بسیاری از فروشگاه‌ها علی‌رغم دریافت قیمت برند اورجینال، محصولات فیک را به فروش می‌رسانند.
    • به رنگ لاک دقت کنید. گاهی رنگ لاک با آنچه که روی بسته درج شده است، مغایرت دارد.
    • مطمئن شوید که لاک به سادگی از روی ناخن پاک می‌شود. بعضی از لاک‌ها رد رنگ را روی ناخن باقی می‌گذارند و پاک کردن آن‌ها سخت است.
    • بوی بعضی از لاک‌ها زننده و آزاردهنده است. مطمئن شوید که محصول انتخابی‌تان بدبو نباشد.

    بهترین برند لاک ایرانی چیست؟

    بیایید کمی بیشتر از بهترین برند لاک ایرانی صحبت کنیم. به خاطر داشته باشید موادی که در لاک ناخن هستند، ممکن است از طریق ناخن‌ها جذب شوند، به همین دلیل بهتر است نسبت به خرید لاک ناخنتان و سالم بودن آن حساسیت به خرج دهید. در ادامه با برندهای برتر لاک ایرانی آشنا شوید:

    مطالب مرتبط :  لاک مناسب برای انواع پوست دست

    ۱- لاک ناخن مای

    لاک ناخن مای با غلظتی مناسب و قابلیت خشک شدن سریع، به‌راحتی و به زیباترین شکل ممکن، سطح روی ناخن‌ها را رنگ‌آمیزی می‌کند و در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها نزدیک به حدود ۵۷ رنگ متفاوت و زیبا، بسیار درخشنده، براق و بادوام باقابلیت خشک شدن سریع  تولیدشده است. این مورد از لیست بهترین برند لاک ناخن ایرانی، با قیمتی مناسب برای شما مصرف‌کنندگان به فروش می‌رسد. در برند مای از رنگ لاک های ملایم گرفته تا پرنگ و جیغ موجود است. لاک های ملایمی که برای فرنچ دستان است و در کلیه تناژهای رنگی طرفداران خود را دارد.

     

    لاک ناخن مای بهترین لاک ایرانی

    ۲- لاک ناخن کالیستا

    لاک ناخن کالیستا با پوشش کامل و امکان خشک شدن راحت، روی سطح روی ناخن‌ها را به‌طور یکدست رنگ‌آمیزی می‌کند. این برند تنوع زیادی در رنگ‌ها دارد و ویژگی منحصربه‌فرد به ناخن‌ها می‌دهد. فرچه تخت این لاک استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند. در لاک کالیستا رنگ هایی شاد در تم‌های متفاوت وجود دارد و در فصل های گرم تابستان به دستان شما طراوت و رنگ می بخشد.

    لاک ناخن کالیستا بهترین لاک ایرانی

    ۳- لاک ناخن این لِی 

    ابن لاک با خشک شدن بسیار سریع و درخشانندگی زیاد از مارک‌های خوب ایرانی لاک است. لاک برند این لی در لابراتور طبیعت زنده در سال ۱۳۷۶ تولید شد و دارای تنوع رنگی فوق العاده زیاد از رنگ های جیغ مناسب برای تابستان و رنگ های سرد و ملایم برای زمستان است. لاک این لِی با ماندگاری بالا یکی دیگر از گزینه‌ها در لیست بهترین برند لاک ایرانی است. این لاک برای کسانی که نگران از بین رفتن سریع لاکشان هستند گزینه انتخابی خوبی محسوب می‌شود.

    لاک ناخن این لی بهترین لاک ایرانی

    ۴- لاک ناخن آنیکا       

    لاک ناخن آنیکا توسط کمپانی ایرانی آنیکا تولید و در حجم ۱۰ میلی لیتر عرضه شده است. از خصوصیات این لاک میتوان به  ماندگاری و دوام بالا ، قابلیت سریع خشک شدن و پوشش یکدست در سراسر ناخن اشاره کرد. تنوع رنگ این لاک ها نیز زیاد بوده و شما می توانید بهترین رنگ را با توجه به نوع و سلیقه و رنگ پوست خود انتخاب کنید. همچنین لاک های ناخن آنیکا قابلیت تثبیت سریع ، بدون نیاز به لاک خشک کن را دارند. لاک های شنی آنیکا یکی از پرطرفدارترین لاک ها در دنیای مد است.

     

    لاک ناخن آنیکا بهترین لاک ایرانی

    ۵- لاک ناخن مدیا

          لاک مدیا یکی دیگر از مواردی است که می‌توان در لیست بهترین برند ایرانی لاک ناخت جا داد. این لاک توسط شرکت مدیا تولید شد و از نظر تنوع در رنگ جزو مارک های خوب ایرانی و پرطرفدار است.

     

    لاک ناخن مدیا بهترین لاک ایرانی

    ۶- لاک ناخن روبی سان

     لاک ناخن‌ روبی سان در حجم ۲۰ میلی لیتر تولید و به بازار عرضه شده است. کیفیت بالا، ماندگاری، پوشش‌دهی خوب، خشک شدن سریع، فرچه و قیمت مناسب از ویژگی‌های لاک ناخن روبی سان است. فرچه مناسب این لاک قادر است به خوبی سطح ناخن را با یک بار پوشش دهد. ماندگاری بالا منجر می‌شود که شما نیازی به تمدید چند باره لاک نداشته باشید.

    خشک شدن سریع باعث می‌شود سریع‌تر به کارهای دیگرتان رسیدگی کنید و درنهایت قیمت مناسب باعث می‌شود بتوانید طیف وسیع‌تری از رنگ‌های لاک ناخن را داشته باشید. این‌های مزایای لاک ناخن‌های برند روبی سان هستند که این برند را به گزینه‌ای مناسب برای خرید و استفاده تبدیل می‌کنند.

    لاک روبی سان بهترین لاک ایرانی

    ۷- لاک ناخن لیا ویتو

    برند لاک لیا ویتو لاک‌هایی با تنوع رنگ بالا دارد. پوشش یکدست، طبیعی و با ماندگاری بالا روی ناخن‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌های برند لیا ویتو است. برس باکیفیت لاک‌های لیا ویتو اندازه‌ای استاندارد دارد که به خوبی سطح ناخن‌ها را پوشش‌دهی می‌کند. انواع لاک فرنچ، لاک‌های رنگ روشن و تیره، لاک‌های ساده و شاین‌دار و … جزو محصولات این برند هستند.

    لیا ویتو لاک‌هایی با حجم ۱۵ میلی‌لیتری و قیمت بسیار مناسب دارد که هر خانمی را برای خرید انواع رنگ های این لاک وسوسه می‌کند.

     

    لاک لیا ویتو بهترین لاک ایرانی

    ۸- لاک ناخن ورتوسا

     لاک‌های برند ورتوسا دارای حجم ۱۴ میلی‌لیتر، ماندگار، با پوشش بالا هستند که در مدل‌های براق، مات، صدفی، شاین‌دار و اکلیلی تولید و عرضه شده‌اند. این لاک‌ها از نظر ظاهری دارای دو مدل هستند. خشک شدن سریع، کیفیت عالی، غلظت مناسب و قیمت مقرون به صرفه از جمله ویژگی‌های لاک‌های این مورد از بهترین برند لاک ایرانی است که توانسته‌ رضایت کاربران را جلب کند و در بین برندهای معتبر جایی داشته باشد.

    لاک ناخن ورتوسا بهترین لاک ایرانی

    ۹- لاک ناخن مارال

     

    برند مارال با تولید انواع لاک، پد و محلول‌های پاک‌کننده ناخن و همین‌طور محصولات مراقبتی آن، توانسته است محبوبیت بسیاری را در میان کاربران به دست آورد. تنوع رنگ بالا، قابلیت خشک شدن سریع و ماندگاری مناسب لا‌ک‌های مارال باعث محبوبیت این لاک در بین طرفداران مد و زیبایی شده است.از انواع لاک‌های مارال می‌توان به صدفی، بی‌رنگ، اکلیلی و ساده اشاره کرد.

     

    لاک ناخن مارال بهترین لاک ایرانی

    ۱۰- لاک ناخن ساویز

    ساویز دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است و می‌تواند تمامی سلایق را پوشش دهد. لاک‌های ناخن ساویز در زمان کوتاهی پس از استفاده خشک می‌شوند و ماندگاری خوبی دارند. لاک‌ شاین دار ساویز ناخن‌ها را زیبا و درخشان می‌کن و سطح ناخن‌ها را به خوبی پوشش می‌دهد. یکی از معضلات این لاک رقیق بودن نسبی آن است و باید چندبار بر روی ناخن زده شود. البته همین مسئله هم می‌تواند دردسرساز باشد؛ وجود چند لایه لاک بر روی ناخن، پاک کردن آن را سخت‌تر خواهد کرد. ناگفته نماند که این موضوع برای لاک‌های صدفی و برق ناخن این برند وجود ندارد و بیش‌تر در مورد لاک‌های کم‌رنگ دیده می‌شود.

    لاک ناخن‌ ساویز بهترین لاک ایرانی

    بیشتر بخوانید : رازهای جوان سازی و “روشن کردن پوست دست

    در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با بهترین برندهای ایرانی لاک ناخن آشنا کنیم. شما می‌توانید با انتخاب این لاک‌های خوب ایرانی از طریق اکالا زیبایی را به دستانتان هدیه دهید. یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای خرید، کمک گرفتن از فروشگاه‌های اینترنتی است. شما می‌توانید با خرید از اکالا کلکسیون لاک‌های خود را کامل کنید و برای هر میهمانی و جشن و مراسم شادی برای لاک دستان خود تنوع به خرج دهید.

    سوالات متداول

    در اینجا به چند سوال متداول در خصوص مارک لاک‌های ایرانی پاسخ داده خواهد شد.

    بهترین لاک های ایرانی کدام هستند؟

    امروزه برندهای داخلی زیادی در زمینه تولید لاک فعالیت می‌کنند و هر کدامشان کیفیت مطلوبی دارند. در حال حاضر از بهترین برند لاک ابرانی می‌توان به مای، این لی، ورتوسا، مارال، آنیکا، روبی سان، ساویز و… اشاره کرد.

    لاک ایرانی خوب را از کجا بخریم؟

    خوشبختانه لاک‌های ایرانی، همه جا در دسترس هستند و شما به سادگی می‌توانید این لاک‌ها را تهیه کنید. برای خرید اینترنتی لاک ایرانی می‌توانید از طریق اپلیکیشن اکالا اقدام کنید.

    بهترین لاک ژل ایرانی چیست؟

    لاک ژل میکس کوکو و مائورا از بهترین لاک ژل‌های تولید ایران هستند و کیفیت مناسبی دارند.

    پرفروش‌ترین لاک ناخن ایرانی کدام است؟

    این لی و مای از پرفروش‌ترین برندهای لاک ناخن ایرانی محسوب می‌شوند و محصولات این دو برند طرفداران زیادی دارند.

    نوشته های مشابه

    ‫۴۳ دیدگاه ها

    1. شما تو شرکت لاک سازی کار میکنید باید بدونید که هر شرکتی بنا به مقدار پولی که به کارخونه میده کیفیت یا غلظط یا ماندگاری ،، رو خریداری میکنه گرید بندی داره

    2. سلام
      دوستان یکم خندم میگیره شرمنده
      واقعیتش اینه که ما لاک خارجی نداریم .تمام لاک ها ایرانین .البته مواد اولیه همه خارج ولی ساخت و بسته بندی ایران هستند .
      بیشتر لاک ها هم ترکیبشون یکیه .من در یک شرکت لاک سازی کار میکنم و باید بگم شرکت ما ۳۰ برند معروف لاک رو تولید میکنه ‌با مواد پایه ای که برای همه گی یک ترکیب است .پس پایه بیشتر لاک ها یکیه .و بیشتر تفاوت در شیشه لاک و اسم برند هستش و اینکه حالا لاک براق باشه صدفی باشه مات باشه و…

    3. سلام عزیزم من حدود یکماهه از لاک دیکلا استفاده میکنم، بسیار با دوام وعالیه، منم لاکهای زیادی داشتم ولی صد درصد از این برند راضی ام.

    4. من دنبال یه مارک عالی هستم..از لاکای زیادیم استفاده کردم ..از دوستان مبخوام به لاک خوب بهم معرفی کنید

    5. سلام نظرتون در مورد لاک ساویز چیه؟من قبلا داشتم خوب بود و یسوال دیگه اینکه کسی در مورد سایر محصولات تقویت کننده ناخن چیزی میدونه؟کرمای مرطوب کننده مثلا؟اگ سراغ دارید معرفی کنید ممنون میشم همچنین پد لاک پاکنم ی برندو معرفی کنید ک خیلی اسیب زننده نباشه
      مرسی ازتون

    6. سلام من الان بیشتر لاکام از مارک داتمه است می خواستم بدونم این لاک چه کیفیتی داره؟

    7. واقعا چرا ایرانی ها انقدر دروغ گو هستند….
      دقت کنید نوشته لاک این لی ماندگاری بسیار بالا
      این لاک تو روز دوم و سوم پاک میشه دوستان
      اصلا هم ماندگاری نداره
      متاسفانه غلظتش هم خیلی خیلی کمه….
      از بقیه چون ندارم پس اطلاعاتی هم ندارم و طبیعتا حق ندارم چرت و پرت تحویل مردم بدم….

      1. دوست عزیز لاک‌هایی که ذکر شد از برندهای برتر ایرانی است اما شاید بر روی ناخن‌های شما آن ماندگاری را ندارد و دلیل بر این نیست که بر روی ناخن‌های دیگر اشخاص ماندگاری نداشته باشد.

    8. با سلام
      من از لاک های ایرانی مای را استفاده کردم و راضی بودم و از لاک های خارجی لورآل و داشتم که خیلی خیلی عالی بود ولی الان دیگه پیدا نمی کنم بخرمش. تو اینترنت هم جستجو می کنم فروشگاههای اینترنتی یا ناموجوده یا تک رنگ دارن

    9. به نظر من لاک این لِی لاک خوبیه ولی هرکسی نظر و سلیقه خاص خودش رو داره پس
      بهتره از تبلیغ واسه چند برندخاص اجتناب کنیدبا
      سپاس

      1. دوست عزیز انتخاب لاک سلیقه‌ای است و با توجه به نظرخواهی اکثر قریب به اتفاق خانم‌های ایرانی این برندها انتخاب شده است. لاک گلباران هم از جمله لاک‌های خوب هست و من منکر آن نمی‌شوم.

      1. نه افتضاحه من ۲ تاشو خریدم اصلا خوب نبود اصلا قلم مو شو درمیاری بعد یه مدت کش میاد لاکه!!!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.