سبک زندگیفرهنگ و هنر

اولین تریلر فصل دوم سریال Silo منتشر شد

اپل تی‌وی+ با رونمایی از تریلر فصل دوم سریال علمی‌ تخیلی پسا آخرالزمانی «Silo» با بازی درخشان ربکا فرگوسن، بار دیگر هیجان طرفداران را دوچندان کرد.

این سریال که بر اساس سه گانه پرفروشی به همین نام اثر هیو هاوی ساخته شده، در فصل اول خود با استقبال گسترده مخاطبان و منتقدان روبرو شد و موفق به کسب نشان «Certified Fresh» در راتن تومیتوز شد. در این مقاله از مجله اکالا، به بررسی تریلر اول فصل دوم سریال Silo می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

تریلر اول فصل دوم سریال سیلو (Silo)

تریلر فصل دوم سریال «سیلو» با بازگشت درخشان ربکا فرگوسن در نقش جولیت همراه است. این تریلر، مبارزه جولیت برای بقا در دنیای ناشناخته بیرون از سیلو را به تصویر می‌کشد.

سریال علمی‌ تخیلی «سیلو» که سال گذشته از اپل تی‌وی پلاس پخش شد، داستان جامعه‌ای را روایت می‌کند که در عمق یک سیلو چند صد طبقه‌ای به زندگی روزمره خود ادامه می‌دهد. اما رازهای تاریکی در دل این سیلو پنهان است که رهبران جامعه تلاش می‌کنند آن‌ها را مخفی نگه دارند. فصل اول سریال با یک پایان شگفت‌انگیز به پایان رسید که امنیت جولیت را به شدت تهدید کرد.

بیشتر بخوانید: این سریال جدید ژاپنی از راتن تومیتوز امتیاز کامل را دریافت کرده است

تریلر اول فصل دوم سریال سیلو (Silo)

 

فصل دوم سریال از جایی شروع می‌شود که جولیت برای “تمیز کردن” به بیرون فرستاده می‌شود، اصطلاحی که برای تبعید افراد به محیط سمی بیرون به کار می‌رود. جولیت که مشتاق کشف سرنوشت دوستش جورج است، بدون هیچ اعتراضی به دنیای بیرون قدم می‌گذارد.

او با استفاده از نواری محافظ به بیرون فرستاده می‌شود تا در برابر خطرات محیط بیرونی ایمن بماند. اما زمانی که به بیرون قدم می‌گذارد، درمی‌یابد که جهان خارج واقعاً سمی و بی‌آب و علف است. با این حال، جولیت چندین سیلو دیگر را در اطراف خود مشاهده می‌کند.

تریلر این موضوع را بیشتر از هر موضوع دیگری و بیشتر از همه در لحظات پایانی خود مطرح می‌کند. شخصیت “زان” به جولیت می‌گوید که اگر دوباره سعی کند در را باز کند، او را خواهد کشت. این نشان می‌دهد که جولیت سعی می‌کند از سیلوهای دیگر نیز بازدید کند. صحنه‌ی سقوط جولیت نیز بر مخاطرات این جستجو تأکید دارد.

بیشتر بخوانید: The Platform 2: خیانت به میراث نسخه اول

تریلر اول فصل دوم سریال سیلو (Silo)

بازسایر شخصیت‌های سریال «سیلو» نیز با چالش‌های قبلی خود دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. برنارد هلند و رابرت سیمز سعی دارند تا دروغ مرگ جولیت را حفظ کنند، اما این دروغ در حال فروپاشی است. در همین حال، شخصیت‌هایی مانند مارتا واکر و پل بیلینگز برای بهبود شرایط ساکنان سیلو مبارزه می‌کنند، هرچند «پل» همچنان با تضادهای درونی خود مواجه است.

مارتا واکر و پل بیلینگز نیز در تلاش برای بهبود شرایط زندگی در سیلو هستند، اما پل همچنان با تردیدهای درونی دست و پنجه نرم می‌کند.

 

در این مقاله از مجله فرهنگ و هنر اکالا، به بررسی تریلر فصل دوم سریال سیلو (Silo) پرداختیم، این تریلر بدون لو دادن جزئیات زیاد، به خوبی فضایی حماسی و جذاب را برای سریال ایجاد کرده و به تماشاگران نوید یک فصل هیجان‌انگیز را می‌دهد.

منبع: ScreenRant

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا