سبک زندگیسلامت و زیبایی

چه لاکی دست‌هارو جوان‌تر نشون میده؟

داشتن دستانی زیبا با لاک‌هایی کلاسیک و شگفت‌انگیز رویای هر خانم جوانی است. همه بانوان جوان و امروزی دوست دارند دست‌هایشان زیبا باشد و با لاک‌های خوش‌رنگ و امروزی طراحی‌شده باشد. خیلی از ناخن‌ها شکننده و کوتاه هستند و به‌هیچ‌عنوان بلند نمی‌شوند.

با افتتاح مراکز زیبایی ناخن مشکل خیلی از بانوان حل شد. با مراجعه به این مراکز و با کاشت ناخن دستان خود را زیباتر می‌کنند. طرح‌های زیبای ناخن رنگ‌به‌رنگ با هنرمندی طراحان ناخن میسر شد.

در مجله اینترنتی اکالا بلاگ همراه ما باشید تا با لاک مناسب برای انواع پوست دست آشنا شوید.
 

لاک و رنگ پوست

اما کاشت ناخن به این اینجا ختم نمی‌شود و نوبت به آن می‌رسد که لاک خود را انتخاب و با ترند های متعددی که در بازار است طرح مورد دلخواه خود را بزنید. می‌توانید در هر ترمیم برای ناخن خود شکل و طرح و رنگ لاک خود را تغییر بدهید.

گاهی لاک ساده براق بزنید. گاهی تیره مات و گاهی ناخن دستتان را فرنچ کنید. لاک‌های اکلیلی و نئونی هم این روزا خیلی طرفدار دارد و خصوصاً در فصل تابستان با زدن آن روح هر بیننده‌ای از رنگ‌هایش به شوق می‌آید.

گاهی بعد از مانیکور، لاکی بر روی دستانتان می‌زنید که ممکن است چند هفته بر روی ناخنتان بماند بنابراین بهتر است لاکی بزنید که بارنگ پوستتان هماهنگ باشد. به این دلیل که ممکن است در طول این چند هفته لباس‌های گوناگون بپوشید و هرروز آرایش متفاوت داشته باشید.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    رنگ لاک مناسب با دست‌های سبزه

    من دوستی داشتم که پوست سبزه رو به تیره داشت و همواره در زدن لاک و انتخاب رنگ آن مشکل داشت. هر رنگی که می‌زد راضی نبود و فرداش لاکش رو پاک می‌کرد. دائماً شاکی از این بود که هیچ لاکی به دستش نمیاد و موقع خرید لاک من رو دیوونه می‌کرد.

    همیشه یک رنگ خاص لاک می‌خرید و وقتی لاکش تموم می‌شد مجدداً همون رنگ رو می‌خرید.هیچ تنوعی در رنگ‌های لاکش نداشت. یه روز بهش گفتم عزیزم بهتره رنگ پوستت رو بشناسی و با توجه به رنگ دستت لاکت رو انتخاب کنی.

    از اون زمان به بعد تنوع رنگ‌ها روی ناخنش زیاد شد و هر هفته با یه لاک جدید روی ناخنش اون رو می‌دیدیم.بنابراین بهتر است پوست دست خود را بشناسیم و با توجه به رنگ آن لاکتان را بزنید.

    مطالب مرتبط : ویژگی های یک برند لاک خوب

    ۱- رنگ لاک قرمز براق

    این رنگ مخصوص دستان سبزه به علت شاین (اکلیلی) بودن لاک است. دانه‌های اکلیلی که داخل لاک است ناخن‌هایتان را جذاب و براق خواهد کرد.

    لاک مناسب رنگ پوست تیره

    ۲- لاک طلائی

    رنگ طلایی با براقیت وصف‌نشدنی ناخنی شگفت‌انگیز به دستانتان می‌دهد.

    لاک طلایی مناسب رنگ پوست تیره

    ۳- لاک طلایی_کرمی

    ترکیب لاک طلایی با کرم بر روی دستان تیره بسیار چشم گیر خواهد بود.

    بیشتر بخوانید: معرفی پرطرفدارترین شامپو‌ها برای موهای آسیب دیده

    لاک طلایی کرمی مناسب رنگ پوست تیره

    ۴- لاک سبز

    سبز بر روی دستان سبزه و گندمگون از تناژ سبز کم‌رنگ تا لجنی برای دستان سبزه مناسب است.

    لاک سبز مناسب رنگ پوست تیره

    ۵- لاک قهوه‌ای

    رنگ‌هایی با تم قهوه‌ای از کم‌رنگ‌ترین مانند شیری و کرم تا پررنگ‌ترین مانند آجری و قهوه ای تیره مناسب دستان سبزه و تیره است.

    لاک قهوه ای مناسب رنگ پوست تیره

    ۶- لاک بنفش

    لاک بنفش همواره رنگی است که موردپسند بانوان جوان است. این رنگ در دنیای مد طرفداران بی‌شماری دارد و در حیطه لوازم‌آرایشی هر بانویی با دست سبزه حداقل یک‌بار از لاک بنفش استفاده کرده است.

    لاک بنفش مناسب رنگ پوست تیره

    ۷- لاک قرمز

    لاک قرمز لاکی پرطرفدار است. این رنگ بالباس‌های تیره و چه‌بسا پوست دست سبزه به‌راحتی هماهنگ می‌شود.

    لاک قرمز مناسب رنگ پوست تیره

    رنگ لاک مناسب با دست‌های گندمی و زرد

    اکثر قریب به‌اتفاق افراد در کل جهان پوستی گندمگون دارند و زردپوست هستند. برای این افراد بیشتر رنگ‌های لاک به دستشان می‌آید ولی بهترین رنگ برای این دستان سرمه‌ای و بنفش تیره است که به دستان جلوه خاصی می‌دهد.

    رنگ لاک مناسب با دست‌های گندمی و زرد

    رنگ لاک مناسب با دست‌های سفید و روشن

    این رنگ پوست بهترین رنگ برای انواع لاک است و هر نوع لاکی روی دستان آن‌ها مناسب و زیباست. رنگ‌های قرمز و صورتی و گلبهی مناسب این رنگ پوست است.

    رنگ لاک مناسب با دست‌های سفید و روشن

    نکات طلایی انتخاب لاک مناسب ضد حساسیت

    در دنیای امروزی به علت رقابت در امر تجارت، لاک‌های مختلف با برندهای متفاوت به بازار عرضه می‌شود که گاهی حتی اسم این برندهای لاک به گوشمان نخورده و بعد از خریدن متوجه میشیم که تقلبی است.

    این لاک‌ها به ناخن دست آسیب می‌رساند و نه‌تنها ناخن‌هایتان زیبا و خوش‌رنگ نمی‌شود بلکه با زدن این لاک‌ها آسیب اساسی به پوست‌های حساس می‌زند و ناراحتی‌های پوست برای اطراف ناخن و دستتان ایجاد می‌کند.

    ناخن‌هایی شکننده و زرد که ممکن است با کلی درمان و مراجعه به پزشک هرگز ترمیم نشود و بهبود نیابد.

    • یکی از نکات مهم برای انتخاب یک لاک خوب ، ماندگاری لاک است به‌طوری‌که یک هفته لاک بر روی دست بماند و رنگ آن نپرد.
    • وقتی لاک را پاک می‌کنیم خیلی راحت با لاک پاک‌کن، پاک شود و رنگ لاک بر روی دستان شما نماند.
    • اگر رنگ لاک بر روی دستانتان بماند مخصوصاً لاک‌های تیره و پررنگ، این را بدانید که لاک دارای مواد شیمیایی بسیاری است و به‌احتمال‌زیاد بوی تندی هم می‌دهد. این بوی بد لاک ممکن است به‌مرورزمان و استفاده طولانی دچار بیماری آسم شود.

    چندین روش نیز برای پاک کردن لاک بدون لاک پاک کن و استون نیز وجود دارد:

     

    • تاریخ‌مصرف هر لاکی بین دو تا سه سال است و بیشتر از این تاریخ لاک خشک می‌شود و زمانی که آن را می‌زنید حباب‌هایی بر روی ناخن‌هایتان ایجاد می‌شود.
    • زمانی که لاک شما قبل از تاریخ استفاده خشک شد و خیلی غلیظ به نظر می‌رسید می‌توانید از رقیق‌کننده لاک استفاده کنید. زمانی که رقیق‌کننده را به مقدار کم در لاک ریختید به‌صورت آرام و دورانی لاک را چند بار تکان دهید. توجه داشته باشید لاک را سریع تکان ندهید به این دلیل که باعث حباب و دون دون شدن روی ناخن پس از لاک زدن می‌شود.
    • می‌توانید از استون صد درصد و خالص استفاده کنید و به مقدار کم داخل لاکتان بریزید. بسیار آرام لاکتان را تکان دهید و حواستان باشد اگر زیاد بریزید رنگ لاکتان تغییر کرده و بسیار رقیق می‌شود. در این صورت باید پارها لاک خود را بزنید تا رنگ اصلی آن مشخص شود. کیفیت لاکتان با استون زیاد از بین می‌رود.
    • زمانی که لاک خود را زدید حداقل تا زمان خشک شدن کامل آن به حمام نروید زیرا آب باعث خراب شدن لاک می‌شود. در حالت کلی لاک را در فضایی که بخارآب وجود دارد قرار ندهید زیرا باعث خراب شدن سریع لاک می‌شود.
    • لاک مصرفیتان را در مقابل اشعه آفتاب و نور مستقیم قرار ندهید به این دلیل که نور مستقیم باعث از بین رفتن ترکیبات لاک می‌شود.
    • لاک را در کنار شوفاژ و یا بخاری قرار ندهید و حتی‌الامکان بهتر است لاک در محیط خنک مانند یخچال باشد.
    • قبل از زدن لاک بر روی ناخن‌هایتان می‌توانید لاک پایه ناخن (بیس کوت) زد.
    • لاک پایه لاکی است که هم‌رنگ پوست دست شما است و مورد دلخواه بسیاری از خانم‌های امروزی است. این لاک به علت بی‌رنگی و رنگ کم برای محیط‌های اداری و سرکار بسیار مناسب است و کسانی که خانه‌دار هستند و دائماً لاک پایه خوب برای ماندگاری لاک فوق‌العاده است و مانع از بین رفتن سریع لاک پریده شدن و خرابی لاک می‌شود.

    مشخصات لاک مناسب

    مطالب مرتبط : نکات طلایی مراقبت از پوست و مو

    لاک پایه چه رنگی بزنم؟

    لاک پایه در رنگ‌های مختلف مانند رنگ هلویی، صورتی، کرم و یا بژ موجود است که هر رنگ آن روی یکرنگ پوست زیبا است و باعث روح بخشی به دستان خواهد شد.

    برای رنگ دستان روشن لاک پایه صورتی بسیار مناسب است. لاک صورتی برای پوست‌هایی که بی‌روح و بارنگ است معجزه می‌کند.

    برای دستان باپوست تیره لاک پایه کرمی یا بژ استفاده کنید. این رنگ به علت داشتن تیرگی پوست دست به‌خوبی جلوه می‌کند.

    این مطالب نکاتی بود که با رعایت آنها هم دستانی زیبا خواهید داشت و هم می توانید لاکی را انتخاب کنید که با پوست دستانتان هماهنگ است. راز زیبایی ناخن هایتان شناخت رنگ پوست و داشتن لاک خوب است. این را هرگز فراموش نکنید.

    نوشته های مشابه

    ‫۴ دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.