آشپزیفست فود و فینگر فود

طرز تهیه پیتزا با نان ساندویچی؛ پیتزا مینی با نون همبرگر

آسان‌ترین و ساده‌ترین روش پخت پیتزا با کمک نان ساندویچی یا نان باگت. در این آموزش به شما نشان می‌دهیم چگونه بدون نیاز به صرف وقت زیاد برای درست کردن خمیر پیتزا، از همان ابتدا یک نان فوق‌العاده برای پخت پیتزا داشته باشید. پیتزا با نان ساندویچی غذای بسیار خوشمزه و پرطرفداری است. روش‌ها پخت و طعم‌های بسیار متنوع و زیادی دارد. این روزها این فست‌فود دلبر در تمامی فست‌فودها و ساندویچی‌های سطح شهر قابل دسترس و استفاده است. اما با توجه به حساسیت بالا نسبت به حفظ بهداشت و سلامت خانواده، چقدر بهتر است تا در منزل با تازه‌ترین و ساده‌ترین مواد خودمان غذایی سالم و متناسب با ذائقمان تهیه کنیم.

بدون شک یکی از وقت‌گیرترین و شاید سخت‌ترین مراحل پخت پیتزا برای تهیه خمیر مناسب و لطیف است. خمیری که ترد باشد و بهراحتی از ظرف جدا شود و تازه باشد. به‌طور کلی نان خوش‌طعم و سالم در پخت پیتزا بسیار مهم است. در روش امروز این مشکل را برای شما حل کرده‌ایم.

شما به‌ راحتی در زمانی کمتر از نیم ساعت می‌توانید تعداد زیادی از این پیتزا با نان ساندویچی با ابعاد دل‌خواهتان داشته باشید. با ما همراه باشید تا آموزش پخت پیتزا با نان ساندویچی را مرحله به مرحله تقدیم حضورتان کنیم. در اکالا بلاگ همراه ما باشید.

طرز تهیه پیترا با نان ساندویچی

در اولین مرحله این مورد را یادآور شویم که مواد استفاده شده روی پیتزا برای شما کاملا قابل تغییر است. می‌توانید به این روش انواع مختلف پیتزا را در مدت زمان کوتاهی آماده سرو کنید. پس مراحل را به خاطر بسپارید و همین الان دست به کار شوید. مدت زمان تقریبی پخت این غذا سی دقیقه است.

مقدار مواد اعلام شده ده پیتزای تک نفره به شما می‌دهند. همچنین لازم به‌ ذکر است درجه سختی غذا نیز بسیار کم است.

مواد مورد نیاز جهت تهیه پیتزا با نون ساندویچی
 نان همبرگر پنج ‌عدد
قارچ صد گرم
فلفل دلمه یک عدد
نخود فرنگیپنجاه گرم
پنیر پیتزا صد گرم
هویج یک عدد
فلفل‌ سبزیک عدد
سوسیس یا ژامبونبه مقدار دلخواه
گوجه گیلاسی به دلخواه
نمک، فلفل قرمز، کنجد سیاه‌دانه آویشن و رزماری به دلخواه
سس کچاپ یا سس تند به مقدار لازم

برای دیدن “طرز تهیه پیتزا مخلوط” کلیک کنید.

پیتزا با نون ساندویچی

طرز تهیه پیتزا با نون ساندویچی در منزل

اولین مرحله: نان‌های همبری را از وسط به دو نیمه مساوی برش بزنید و با کمک وردنه و فشار دست، چندین بار روی آن‌ها فشار بیاورید تا سطح نان‌ها صاف و بافت آنها منسجم‌تر و محکم‌تر شود. دقت کنید نان کاملا صاف و یک‌ دست شود.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    دومین مرحله: نان‌ها را درون سینی فر در کنار هم بچینید. نکته: نیاز به چرب کردن ته سینی نیست چون نان‌ها از قبل پخته شده‌اند و اصلا نمی‌چسبند.

    سومین مرحله: با سس کچاپ یا سس فلفلی روی سطح نان‌ها را کاملا کاور کنید. ابتدا سس‌ها رو به‌صورت دورانی روی سطح نان بریزید و سپس آن‌را روی تمام سطح نان پهن کنید. این کار طعم بسیار خوبی به پیتزای شما می‌دهد پس توجه داشته باشید تمام سطح نان را با سس طعم‌دار کنید

    انتخاب سس در این مرحله کاملا سلیقه‌ای است شما می‌توانید متناسب با ذائقه خود نوع سس را تغییر دهید. حتی اگر سس در دسترس ندارید. می‌توانید با کمی رب‌گوجه فرنگی و سیر رنده شده، روغن زیتون و آب نیز سس متناسب با سلیقه خود تهیه کنید.

    بیشتر بخوانید: طرز تهیه انواع پیتزا

    چهارمین مرحله: لایه نازکی از پنیر پیتزا روی سطح نان‌های طعم‌دار شده خود بریزید. با توجه به موادی که برای پیتزا استفاده می‌کنید به ترتیب همه مواد را روی سطح نان بچینید و دقت کنید که از اطراف آن نریزد.

    مرحله پنجم: لایه نازک دیگری از پنیر پیتزا روی مواد بریزید. آویشن، رزماری، کنجد، سیاه‌دانه و نمک را اضافه کنید. با دمای ۱۸۵ درجه به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه سینی را در فر با نحوه پخت بالا و پایین قرار دهید تا مواد پیتزا کمی پخته و پنیر پیتزا آب شود. نان ساندوچی بعد از گذشت این مدت زمان، در فر طعم بسیار خوب و تردی به خود می‌گیرد.

    درست کردن پیتزا مینی با عکس مرحله به مرحله

    بر خلاف ظاهر ساده‌ای که این غذا دارد طعمی بسیار متفاوت و خوشمزه با سایر پتزاهایی که تا به حال خوردید خواهد داشت. فراموش نکنید در تهیه این پیتزا حتما از رزماری استفاده کنید. این پیتزای ترد و خوشمزه از انواع غذا با سوسیس رو تقدیم سفره‌های پرمهرتون می‌کنیم. نوش جان

    امیدواریم که از دستور طرز تهیه مینی پیتزا با نون همبرگر فوق‌العاده ساده و خوشمزه امروز ما کمال استفاده را برده باشید. برای مشاهده دستورات آشپزی دیگر به مجله ما سری بزنید.

    ۴/۵ (۷ نظر)

    نوشته های مشابه

    ‫۴ دیدگاه ها

    1. سلام.امتحان میکنم حتما.
      رز ماری رو به چه صورت استفاده کنیم؟
      رز ماری هم مثلا مثل شوید و جعفری میشه خشک کرد و استفاده کرد؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.