اخبار اکالا

تا ۵۰% تخفیف تنقلات ویژه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴

روزهای پر تب‌وتاب هوادارن فوتبال شروع شده است. اگر فوتبالی باشید حتما اشتیاق زیادی برای دیدن مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ دارید. اما فوتبال بدون همراهی تنقلات چیزی کم دارد، موافقید؟ خبر خوب آنکه اکالا برای دورهمی‌هایتان تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است؛ در خانه بنشینید و تنقلات دلخواهتان را با تخفیف و ارسال رایگان سفارش دهید.

جام ملت های آسیا ۲۰۲۴

جام ملت های آسیا، مسابقات فوتبالی است که هر چهار سال یک بار با حضور تیم‌های ملی فوتبال کشورهای آسیایی برگزار می شود. این مسابقات، معتبرترین مسابقات فوتبال در قاره آسیا است و از محبوبیت زیادی در میان هواداران فوتبال در سراسر آسیا برخوردار است.

زمان آغاز جام ملت های آسیا ۲۰۲۴

جام ملت های آسیا ۲۰۲۴، چهل و دومین دوره این مسابقات است که از ۲۲ دی ۱۴۰۲ تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ در قطر برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات، ۲۴ تیم از کشورهای آسیایی حضور دارند.

ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۲۴

تیم ملی فوتبال ایران نیز در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ حضور دارد و در گروه C با تیم‌های فلسطین، هنگ کنگ و امارات هم گروه است.

خرید تنقلات باتخفیف از اکالا

اکالا این فرصت را برای شما فراهم کرده است تا تنقلات کنار فوتبال را با بیشترین تخفیف خریداری کنید و با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.
برای خرید تنقلات ویژه فوتبال از اکالا روی دکمه زیر کلیک کنید:

اگر قصد دارید تنقلات مورد نیاز خود را برای تماشای بازی های ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۲۴ تهیه کنید، خرید آنلاین می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. با خرید آنلاین، می توانید در کمترین زمان ممکن، تنقلات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و ارسال رایگان دریافت کنید.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.