دانستنی

فال روزانه واقعی (شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳)

فال روزانه یک پیش بینی عمومی است که وقایع مهم و رویدادهای آتی زندگی را در برمی‌گیرد و علاوه بر جنبه سرگرمی می‌تواند اطلاعاتی مفید در رابطه با برخی مسائل روز نظیر ازدواج، کار، سلامتی و… در اختیارتان قرار دهد. پس خالی از لطف نیست که در این بخش از اکالا بلاگ نیم نگاهی به طالع بینی امروز خود داشته باشید.

متولدین فروردین

اگرچه شما اکنون توانایی تأثیر گذاشتن بر دیگران را دارید، به خصوص در موقعیت‌های حرفه‌ای، ولی شما باید در مورد اینکه چگونه از این توانایی استفاده کنید دقت کافی داشته باشید. کمکی غیر منتظره از همکارانتان دریافت می‌کنید که این کمک شما را به فکر فرو می‌برد. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید از موقعیتی که در آن هستید عقب‌نشینی نکنید، فقط نسبت به آن چیزی که واقعاً احساس می‌کنید خونسردتر باشید.

متولدین اردیبهشت

مجبور هستید تصمیمات مهمی را در ارتباط با زندگی عشقی خود بگیرید. یک شخص بزرگ‌تر توصیه‌های مفیدی را به شما ارائه می‌دهد. ممکن است امروز کارآمد نباشید، اما دوستان و خانواده‌تان شما را حمایت خواهند کرد. باید از درگیری و بحث اجتناب کنید و کمک یک خانم جوان را قبول کنید.

متولدین خرداد

اگر شما کسی را تحت کنترل خود دارید سعی نکنید که او را متقاعد کنید، برای اینکه موفق نمی‌شوید. از طرف دیگر، این موضوع مسأله مهمی برای نگران شدن نیست. فقط بدون اینکه اضطراب داشته باشید در مورد توالی غیر قابل پیش‌بینی اتفاقات واکنش نشان بدهید. واکنش نشان دادن به موقع شما را قادر می‌سازد که یک موقعیت پیچیده را به موقعیتی تبدیل کنید که برای دیگران مفید است.

فال روزانه متولدین زمستان

متولدین تیر

وقتی که همه چیز سرجای خود قرار گرفته و جفت و جور است روز نشاط انگیز و فرح بخشی می‌شود، به خصوص وقتی که شما می‌توانید در مدت زمانی کوتاه کارهای خیلی زیادی را انجام دهید. اما اکنون فعالیت‌های بیشتری را به برنامه‌تان اضافه نکنید، وگرنه با برنامه مغشوش و درهم برهمی مواجه می‌شوید که نمی‌دانید چه کارش کنید. 

متولدین مرداد

احتمالاً امروز احساس می‌کنید که در رابطه‌ای گیر افتاده‌اید که برای شما محدودیت ایجاد کرده است. شما لزوماً ناراحت نیستید، اما احساس می‌کنید که کاملاً درک نشده‌اید. شاید بخواهید که در ساختار اصلی رابطه فعلی خود تغییراتی را ایجاد کنید، اما به نظر می‌رسد که هیچ چیز قدرت ایجاد آن تحولی که شما به دنبالش هستید را ندارد. دست از تلاش برندارید؛ هر شکست فقط یک تمرین برای پیروزی اصلی است. 

متولدین شهریور

قدرت مثبت اندیشی می‌تواند امروز تاثیر مستقیمی روی دارایی شما داشته باشد. متاسفانه، پول ضرورتا به وسیله خوب اندیشیدن و به راحتی به دست نمی‌آید. اما شما می‌توانید به وسیله نگاه کردن به درون خود و پیدا کردن یک مانع احساسی که قبلا باعث شده بود عقب بمانید کار مفیدی بکنید. خوشبختانه، به وسیله بالا بردن اعتماد بنفس، شما همچنین می‌توانید هر چه بیشتر استعدادهای نهانی خود را کشف کنید.

طالع بینی امروز متولدین تابستان

متولدین مهر

احتمالاً رفتار غیرمنتظره یک نفر باعث می‌شود که در تلاش برای اینکه بفهمید که چه اشتباهی مرتکب شده‌اید، به خودتان شک کنید. با این حال، شما کاملاً این توانایی را دارید که با امواج تغییر هماهنگ باشید؛ چنان به نظر می‌رسد که گویی اراده درونی شما از همیشه قوی‌تر شده است. شما وارد یک موقعیت طاقت فرسا و مهم می‌شوید که همه را سراسیمه می‌کند، اما شما به شکل موثری تردیدها را کنار می زنید. 

متولدین آبان

این ایده خوبی نیست که زمان را به به طالت بگذرانید و کناری بنشینید و بگذارید که شرایط‌تان تغییر کنند بدون اینکه خودتان بخواهید چه چیزی تغییر کند. اما به این معنی هم نیست که بخواهید به دیگری پیشنهاد بدهید. بلکه به این معنی است که تمایلات خود را در راهی بگذارید که جایی برای چشمداشت نباشد یا اینکه دیگران را به خاطر اتفاقاتی که در زندگی شما افتاده است سرزنش نکنید.

متولدین آذر

از بصیرت و روشن بینی خاصی برخوردار هستید که می‌تواند راهنمای شما در کارهایتان باشد. این خصوصیت را در خود تقویت کنید تا به موفقیت برسید و پیشرفت کنید. شاید به آرامش رسیدن اول برایتان سخت باشد، اما خوشبختانه همین طور که روز می‌گذرد شما می‌توانید به زندگی عادی خود برگردید! شما کم کم دارید یاد می‌گیرید که چه چیزهایی برایتان خوب است و چگونه می توانید از استعدادهایتان نهایت استفاده را ببرید. 

فال روز متولدین آذر

متولدین دی

با اشخاص بزرگ و مشهور و صاحب نفوذ ملاقات می‌کنید و اتفاقات مهمی برایتان رخ می‌دهد. اینکه فقط شغلی داشته باشید تا بتوانید از پس مخارج زندگی بربیایید کافی نیست. کائنات از شما دعوت می‌کند تا نقشی را بر عهده بگیرید که تاثیر مثبتی بر اطرافیان‌تان و شاید حتی جهان می گذارد. 

متولدین بهمن

مراقب باشید چون می‌خواهند شما را فریب دهند. از دشمنان دوست نکا پرهیز کنید. کمی رازدار باشید و اسرار خود را برای همه بازگو نکنید چون ممکن است از آن سواستفاده کنند. به نظر مصمم هستید که به مشکلات خانگی رسیدگی کنید، دقیقا این همان چیزی است که عشق‌تان از شما انتظار دارد. 

متولدین اسفند

شما آمادگی کامل دارید که مسئولیت‌های بیشتری قبول کنید، اما این کار دردسرهایی برایتان به همراه دارد. این سخن بدین معنی نیست که شما توانایی انجام دادن کارهای خاص و خارق العاده را ندارید، بلکه بدین معنی است که شما به دلیل اینکه به نیازهایتان واقع بینانه نگاه نمی‌کنید، طاقت شکست خوردن را هم ندارید. با کم کردن سطح توقعات خود شانس خوشبخت شدن خودتان را بیشتر کنید.

در این مطلب از مجله دانستنی اکالا طالع بینی امروزتان را برایتان شرح دادیم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا