سبک زندگیسلامت و زیبایی

چه تفاوتی بین میسلار واتر و تونر وجود دارد؟

امروزه مراقبت صحیح از پوست یا اجرای روتین پوستی دغدغه بسیاری از افراد است. انتخاب محصولات مناسب و سازگار با پوست و داشتن اطلاعات دقیقی از این محصولات یکی از مهم‌ترین عواملی است که قبل از تهیه یا استفاده از آن‌ها باید به آن توجه کنید.

ما امروز در این بخش از مجله اینترنتی اکالا بلاگ در مورد دو محصول تونر صورت و میسلار واتر اطلاعات دقیق و کاملی را در اختیارتان قرار خواهیم داد. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر، اگر به تازگی نام این محصول را شنیده‌اید و یا از آن استفاده می‌کنید باید به شما تبریک بگوییم. استفاده از میسلار واتر یکی از شیوه‌های نوین روتین پوستی برای پاکسازی است. سهولت استفاده از آن و تاثیر شگفت‌انگیز پاک‌کنندگی این محصول خصوصا نیاز نداشتن به آبکشی نهایی پوست موجب بالا رفتن محبوبیت این محصول شده است.

میسلار واتر از میسل‌ها یا ذرات روغنی تشکیل شده‌اند. میسل‌ها با جذب آلودگی‌ها و ناپاکی‌ها از روی سطح پوست موجب تمیزی و شادابی پوست شما می‌شوند. میسل‌ها دارای خاصیت آب دوستی و آب گریزی هستند یعنی آن ها به راحتی می‌توانند انواع آلودگی، کثیفی و آرایش را از روی پوست از بین ببرند.

ظاهر میسل‌ها شفاف و شبیه به آب است و بر خلاف سایر پاک‌کننده‌های صورت که شبیه به فوم هستند نیاز به آبکشی و شست‌شو ندارند. کافی است که مقداری از میسلار واتر را روی پد آرایشی ریخته و با آن تمام نقاط پوست خود را تمیز کنید. میسل‌های مختلفی در میسلار واتر‌ها وجود دارد که هر کدام از آن‌ها مزایای ویژه خود را دارا هستند.

میسلار واتر نوعی پاک کننده صورت با قدمتی ۱۰ ساله است که از آن برای پاک‌ کنندگی پوست صورت در اروپا استفاده می‌شود. جالب است بدانید که این محصول دارای یک فناوری منحصربه‌فرد است که نیاز به شست‌وشو ندارد و هیچ آسیبی به پوست نمی‌زند. به تمیزکنندگی و نرم شدن پوست شما کمک می‌کند.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    بیشتر بخوانید: آیا بعد از استفاده از تونر باید صورت را شست؟

    بررسی تفاوت بین میسلار واتر و تونر

    تونر چیست؟

    تونرها محصولاتی هستند که پس از شست‌وشوی صورت برای تنظیم PH پوست ازآن‌ها کمک گرفته می‌شود. این محلول‌ها موجب تقویت سطح پوست و آب رسانی، شادابی و نرمی پوست می‌شوند. انتخاب تونر مناسب و سازگار با نوع پوستتان یکی از مهم‌ترین مواردی است که در تهیه یک تونر خوب باید در نظر بگیرید.

    بیشتر بخوانید: تفاوت میسلار واتر و تونیک پوست چیست؟

    تفاوت‌های میسلار واتر و تونر چیست؟

    از جمله تفاوت‌های بین میسلار واتر و تونر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • میسلار واتر قابلیت پاک‌کنندگی و تمیز کردن پوست صورت را داراست در صورتی که تونر را پس از شست‌وشوی صورت برای کمک به بهبود وضعیت پوست استفاده می‌کنند.
    • میسلار واتر محلولی بسیار کامل است و می‌تواند انواع محصولات آرایشی را به خوبی پاک و تمیز کند.
    • با کمک میسلار واتر می‌توانید کرم‌پودر و انواع مواد آرایشی چشم‌هایتان را تمیز کنید.
    • دلیل انتخاب میسلارواتر و محبوبیت آن این موضوع است که استفاده از آن راحت و آسان است.
    • این محلول در از بین بردن ناخالصی‌های اضافی پوست بسیار مفید است.
    • میسلار واترها فرمولاسیونی ملایم دارند و به هیچ عنوان به پوست آسیب نمی‌زنند در صورتی که استفاده از تونر ممکن است موجب از بین رفتن رطوبت پوست شود.
    • میسلار واترها بر خلاف سایر پاک‌کننده‌ها موجب آب رسانی و مرطوب کردن پوست شما می‌شوند و یکی ار معدود پاک‌کنندهای است که از آن برای انوع پوست‌ها می‌توانید استفاده کنید.

    بیشتر بخوانید: فواید کرم ضد آفتاب و تاثیر آن بر پوست!

    نحوه استفاده از میسلار واتر چگونه است؟

    برای استفاده از این محصول جادویی و شگفت‌انگیز کافی است که مقداری از محلول شفاف را روی پنبه یا پد زنید و آن را به آرامی روی پوستتان بکشید. پس از هر بار کشیدن روی پوست پنبه را مشاهده کنید و به راحتی قدرت پاک‌کنندگی آن را مشاهده خواهید کرد. این کار را تا زمانی ادامه دهید که هیچ‌گونه لک یا تیرگی روی پنبه ظاهر نشود.

    مزایای استفاده از تونر چیست؟

    تونرها برای کسانی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند یک انتخاب بسیار خوب است. تونر موجب بسته شدن منافذ باز پوست، تنظیم سطح PH پوست، مرطوب کنندگی پوست، ایجاد لایه محافظتی روی پوست، شادابی پوست و جلوگیری از ایجاد موهای زیرپوستی می‌شود.

    بیشتر بخوانید: آشنایی با بهترین برندهای تونر صورت؛ ایرانی و خارجی

    همه چیز در مورد تونر و میسلار واتر

    مزایای استفاده از میسلار واتر چیست؟

    اگر در روزهایی زمان یا حوصله آرایش کردن را ندارید می‌توانید با میسلار واتر پوست خود را تمیز کنید. پاک‌کنندگی عمیق این محصول و رطوبت رسانی آن موجب شادابی و درخشندگی پوست شما می‌شود که زیبایی شما را دوچندان می‌کند.

    اگر در زمان آرایش کردن صورت خود دچار خطا شدید، خط چشم شما بد شد یا ریملتان پخش شد هیچ جای نگرانی نیست. نیاز به شست‌و شویی کل صورت و آرایش کردن مجدد نیست کافی است گوش‌پاک‌کنی را به مقداری میسلار واتر آغشته کنید و به آرامی در محل خطا بکشید.

    میسلار واتر به طور شگفت‌انگیزی و با سرعت چشمگیری خطا را از بین می‌برد و شما می‌توانید مجدد آن بخش صورتتان را آرایش کنید. روزهای که کارهای بدنی سنگین دارید یا در باشگاه دچار تعرق زیاد می‌شوید با کمک گرفتن از این محلول می‌توانید شادابی را به پوست خود هدیه دهید.

    بیشتر بخوانید: ترتیب استفاده از آبرسان و ویتامین C

    بهترین برند تونر و میسلار واتر کدامند؟

    میسلار واتر گیاهی کیهیل، بایودرما، گارنیر و سیمپل جز معروف‌ترین و بهترین برندها هستند. بهترین برندهای تونر بادی‌شاپ، پیکسی، تاچا و نوتروژینا هستند

    امیدواریم که با مطالعه مطالب فوق بتوانید بهترین تمیز کننده پوست خود را تهیه و از آن استفاده کنید و پوستی بسیار شاداب و درخشان داشته باشید. از این که تا پایان این مقاله مفید و جذاب با مجله سبک زندگی اکالا همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.