سبک زندگیسلامت و زیبایی

آشنایی با بهترین برندهای تونر صورت؛ ایرانی و خارجی

بهترین برند تونر صورت چیست و کدام تونرها کیفیت بالاتری دارند؟ آیا می‌دانید بهترین تونر برای پوست چرب و جوش دار کدام محصول است و بهترین مارک تونر خارجی چه ویژگی‌هایی دارد؟ تونرها محصولاتی هستند که برای پاکسازی و متعادل کردن چربی پوست صورت استفاده می‌شوند.

استفاده از تونر به شما کمک می‌کند تا ظاهری سالم و شاداب به پوست خود ببخشید و از شر چربی‌های اضافه پوست خلاص شوید و خشکی پوست را تا حد زیادی برطرف کنید. اما بهترین مارک تونر چیست؟ در این مقاله از اکالا بلاگ می‌توانید به شما می‌گوییم که بهترین برند تونر صورت چیست و چه ویژگی‌هایی دارد.

چرا باید از تونر صورت استفاده کنیم؟

تونر صورت چیست؟ شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که استفاده از تونرهای پوستی را ضروری نمی‌دانید و فکر می‌کنید که این محصولات تاثیر چندانی بر پوست ندارد. بهتر است بدانید که سخت در اشتباه هستید و استفاده از تونرهای پوستی مهم‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. این محصولات به طور عمیق پوست شما را پاکسازی می‌کنند و در درمان مشکلات پوستی بسیار موثر هستند.

از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از تونر می‌تواند به پاکسازی پوست متعادل کردن چربی پوست، جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه، رفع خشکی پوست و همچنین افزایش درخشندگی و تنظیم PH پوست اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: تونر چیست و چه کاربردی برای پوست دارد؟

با بهترین مارک‌های تونر صورت آشنا شوید

بهترین برند تونر چیست؟ اگر در فکر خریدن تونرهای پوستی هستید، احتمالا انتخاب یک تونر باکیفیت از میان برندهای متنوع و مختلف موجود در بازار برایتان راحت نخواهد بود. قبل از هر چیزی باید بدانید که تونرها نیز مانند سایر محصولات پوستی باید دقیقا مطابق با نوع پوست شما انتخاب شوند. در واقع اگر پوست شما چرب است، باید از تونرهای مخصوص پوست چرب استفاده کنید و برای پوست‌های خشک باید تونرهایی را انتخاب کنید که با نوع پوست شما سازگاری دارند.

در ترکیبات تونرهای مخصوص پوست‌های چرب و جوش دار معمولا از ترکیباتی مثل عصاره چای سبز، سالیسیلیک اسید، روغن درخت چای و لایه بردار استفاده می‌شود و تونرهای مخصوص پوست خشک نیز معمولا حاوی ویتامین E، گلاب و هیالورونیک اسید هستند. اما بهترین برند تونر چیست؟ در ادامه این بخش می‌توانید با لیستی از بهترین مارک تونر خارجی و ایرانی آشنا شوید.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    ۱- تونر بادی شاپ؛ بهترین تونر برای پوست چرب و جوش دار

    «بادی شاپ» یکی از بهترین برندها در زمینه تولید انواع محصولات پوستی است که به عنوان یکی از بهترین تونرهای خارجی نیز شناخته می‌شود. تونر تی تری بادی شاپ پوست شما به صورت عمیق پاکسازی می‌کند و به تنظیم PH پوست کمک می‌کند. استفاده از این تونر موجب کاهش التهاب و از بین رفتن جوش‌های صورت می‌شود و ظاهری مات به پوست چرب شما می‌بخشد.

    اگر پوست شما چرب و پر از جوش‌های سر سیاه و سر سفید است، بهتر است از تونر تی تری بادی شاپ استفاده کنید. این محصول ساخت کشور انگلیس است و به صورت کاملا گیاهی تهیه می‌شود.

    بیشتر بخوانید: بهترین روش استفاده از تونر

    چرا باید از تونر صورت استفاده کنیم؟

    ۲- تونر زردچوبه نوتروژینا؛ بهترین تونر روشن کننده پوست

    در پاسخ به این سوال که بهترین برند تونر چیست، باید بدانید که برند «نوتروژینا» نیز همیشه در لیست بهترین‌ها قرار دارد. تونر زردچوبه نوتروژینا بافت فوق العاده سبکی دارد و برای پوست‌های چرب و جوش دار مناسب است. استفاده از این تونر پوست شما را روشن می‌کند و به از بین بردن التهاب و قرمزی پوست نیز کمک می‌کند.

    این محصول یک آبرسان قوی است و در ترکیبات آن از مواد شیمیایی و مضر استفاده نشده است. استفاده از تونر زردچوبه نوتروژینا می‌تواند به بسته شدن منافذ پوستی شما کمک زیادی کند.

    بیشتر بخوانید: ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بی‌رنگ؟

    ۳- تونر گلاب دیپ سنس؛ بهترین مارک تونر برای پوست خشک

    اگر پوست شما خشک است و به دنبال یک تونر پاک کننده و مرطوب کننده برای پوست خود هستید، بهتر است تونر «دیپ سنس» را امتحان کنید. این تونر ایرانی که در لیست بهترین انواع تونر ایرانی برای پوست صورت نیز قرار دارد، کیفیت بسیار خوبی دارد و می‌تواند به از بین بردن آلودگی‌های پوست و همچنین آبرسانی پوست شما کمک کند.

    ۴- تونر پاک کننده پوست سی گل؛ یک تونر خوب برای پوست مختلط

    تونر پاک کننده پوست «سی گل» یکی از بهترین محصولات برای پاکسازی پوست و متعادل کردن PH پوست است که برخلاف کیفیت مطلوبی که دارد، بسیار مقرون به صرفه است. تونر سی گل در ۲ مدل مختلف تولید می‌شود.

    تونر گلاب مخصوص پوست‌های خشک و تونر ویتامین سی برای انواع پوست طراحی شده است. در ترکیبات تونرهای سی گل از عصاره طبیعی و مواد مغذی استفاده شده است و به همین دلیل بعد از استفاده از این تونر متوجه نرم و درخشان شدن پوست خود خواهید شد.

    بیشتر بخوانید: بهترین آبرسان‌های طبیعی پوست را بشناسیم!

    با بهترین مارک‌های تونر صورت آشنا شوید

    ۵- تونر رز و آلوئه ورا تایرز؛ بهترین تونر برای پوست چرب و منافذ باز

    برند «تایرز» یکی دیگر از برندهای تخصصی تولید انواع محصولات پوستی است که در ترکیبات آن از الکل و مواد شیمیایی مضر استفاده نمی‌شود. این تور علاوه بر پاکسازی عمیق پوست می‌تواند به پاکسازی منافذ پوست، حفظ تعادل پوست و همچنین هیدراته کردن پوست شما کمک کند.

    تونر رز و آلوئه ورا برای پوست‌های حساس مناسب است و به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند این تونر با تمام انواع پوست‌ها سازگاری دارد و ساخت کشور آمریکا است.

    بیشتر بخوانید: ترتیب استفاده از آبرسان و ویتامین C

    ۶- تونر سینره؛ بهترین تونر برای بستن منافذ باز پوست

    اگر از محصولات «سینره» استفاده کرده باشید، حتما می‌دانید که برند کیفیت فوق العاده بالایی دارد و تونرهای این برند نیز مانند سایر محصولات آن بسیار باکیفیت هستند. تونر پاک کننده صورت سینره پوست را پاکسازی می‌کند و به پاک و شفاف شدن پوست صورت کمک می‌کند.

    در ترکیبات این تونر از عصاره گیاهان طبیعی استفاده می‌شود و به همین دلیل موجب نرم و هیدراته شدن پوست شما می‌شود و برای بستن منافذ باز پوستی نیز بسیار موثر است.

    ۷- تونر آبرسان پوست لورال برای انواع پوست

    تونر آبرسان هیالورون «لورال» یکی دیگر از بهترین برندهای تونر است که می‌تواند به از بین بردن آلودگی‌های پوستی و همچنین افزایش خاصیت ارتجاعی پوست کمک کند. این تونر پوست شما را هیدراته می‌کند و جلوی ایجاد چین و چروک‌های پوستی را می‌گیرد.

    استفاده از این تونر بعد از مدتی موجب تنظیم PH پوست و جلوگیری از ایجاد جوش و حساسیت‌های پوستی می‌شود. اگر به دنبال بهترین مارک تونر خارجی با قیمت نسبتا مناسب هستید، بهتر است تونر لورال را امتحان کنید.

    بیشتر بخوانید: با فواید آبرسانی پوست آشنا شوید!

    ویژگی‌های بهترین برند تونر صورت

    ۸- هیدرودرم؛ بهترین تونر ایرانی برای انواع پوست

    تونر هیدرودرم یکی دیگر از محصولات ایرانی باکیفیت است که می‌تواند به پاکسازی پوست و از بین بردن چربی اضافه پوست شما کمک کند. در ترکیبات این محصول از عصاره‌های گیاهی استفاده شده است و به همین دلیل در کنار پاکسازی عمیق پوست به هیدراته شدن و تغذیه پوست شما نیز کمک می‌کند. اگر به دنبال یک تونر ایرانی باکیفیت هستید، می‌توانید از برند هیدرودرم استفاده کنید.

    بیشتر بخوانید: تفاوت‌های فیشیال با پاکسازی چیست؟

    سخن نهایی

    تونرها از مهم‌ترین محصولات مراقبت از پوست هستند که استفاده از آن‌ها موجب تنظیم PH پوست و همچنین از بین بردن جوش و آکنه می‌شود. در اکثر تونرها از عصاره طبیعی گیاهان استفاده می‌شود و به همین دلیل این محصولات در کنار پاکسازی پوست برای تغذیه پوست، افزایش درخشندگی و همچنین کاهش چین و چروک‌های پوستی نیز موثر هستند.

    گنجاندن تونر در روتین پوستی به شما کمک می‌کند تا پوستی سالم‌تر، شفاف‌تر و زیباتر داشته باشید و کمتر با مشکلاتی مثل جوش، خشکی پوست و همچنین منافذ باز پوستی روبرو شوید. از اینکه تا پایان این مقاله آموزنده همراه مجله سبک زندگی اکالا بودید از شما سپاسگزاریم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.