سبک زندگیسلامت و زیبایی

بهترین آبرسان‌های طبیعی پوست را بشناسیم!

همه انسان‌ها در بدو تولد دارای پوستی سالم، صاف، نرم و درخشان هستند. اما با گذشت زمان، عوامل مختلفی مانند آلودگی هوا، نور خورشید، استرس و تغییرات هورمونی می‌توانند باعث خشکی، چین و چروک، تیرگی و سایر مشکلات پوستی شوند. یکی از عوامل مهمی که بر سلامت و زیبایی پوست تاثیر می‌گذارد، رطوبت پوست است. پوستی که به اندازه کافی رطوبت ندارد خشک، زبر و کدر شده و همچنین مستعد ابتلا به چین و چروک زودرس است.

بهترین راه برای هیدراته کردن پوست، استفاده از کرم‌های آبرسان پوست است. این کرم‌ها با رساندن رطوبت کافی به پوست، آن را نرم و لطیف کرده و با کاهش خشکی پوست از ایجاد چین و چروک‌های زودرس پیشگیری می‌کنند. برای آشنایی با بهترین آبرسان‌های طبیعی پوست با این قسمت از اکالا بلاگ همراه باشید.

انواع مختلف آبرسان‌ها

آبرسان‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام با ترکیبات متفاوت خود علاوه بر آبرسانی، در حل سایر مشکلات پوستی نیز مفید هستند. همچنین، هر کدام از آبرسان‌ها برای یک نوع پوست خاص طراحی شده‌اند. بنابراین، برای گرفتن بهترین نتیجه از آبرسان‌ها مهم است که با توجه به نوع پوست خود، آبرسان مناسب را انتخاب کنید. در ادامه برخی از بهترین انواع آبرسان‌های طبیعی پوست را معرفی می‌کنیم.

۱- کرم آبرسان کلاژن کامان

کرم آبرسان کلاژن کامان یک محصول همه کاره برای انواع پوست به شمار می‌رود. این کرم در فرمولاسیون جدید خود حاوی هیالورونیک اسید و کلاژن است که موجب رطوبت رسانی عمیق پوست شده و با کنترل چربی پوست مانع از ایجاد جوش می‌شود. همچنین این کرم موجب کلاژن سازی، سفت شدن پوست، پیشگیری از ایجاد چین و چروک و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود.

کرم آبرسان کلاژن با داشتن ویتامین‌های A، B1، B3 و B5 به ترمیم و بازسازی پوست نیز کمک می‌کند. به طور کلی، کرم آبرسان کلاژن کامان یک محصول باکیفیت و موثر بر خشکی پوست است که می‌تواند به حفظ شادابی و جوانی پوست کمک کند.

بیشتر بخوانید: علت خشکی پوست در فصل پاییز و روش‌های درمان آن

۲- کرم بمب آبرسان ویتامین C کامان

کرم آبرسان ویتامین C کامان، یک محصول آبرسان و مغذی با فرمولاسیون گیاهی است که برای انواع پوست مناسب است. این کرم حاوی کلاژن، آنتی‌اکسیدان‌های قوی، گلیسیرین، آلانتوئین، هیالورونیک اسید، عصاره میوه‌های سرشار از ‌‌‌آنتی‌اکسیدان و ویتامین C است که به عمق پوست نفوذ کرده و آن را به طور کامل آبرسانی می‌کند.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    بیشتر بخوانید: معرفی ۸ ویتامین برای سفید شدن پوست

    ویتامین C نیز یک ‌‌‌آنتی‌اکسیدان قوی است که در روشن شدن پوست و کاهش چین و چروک آن موثر است. کرم آبرسان ویتامین C کامان، به سرعت جذب پوست شده و احساس چربی و سنگینی ایجاد نمی‌کند. همچنین این محصول به دلیل داشتن عصاره لیمو، ضد التهاب بوده و باعث افزایش نرمی و لطافت پوست می‌شود.

    انواع مختلف آبرسان‌های طبیعی پوست

    ۳- کرم آبرسان سری واتربمب مردانه کامان

    کرم آبرسان سری واتربمب مردانه کامان، محصولی مناسب برای انواع پوست است که می‌تواند به طور عمیق پوست را آبرسانی کند. این کرم حاوی کوآنزیم Q10 است که یک ‌‌‌آنتی‌اکسیدان قوی بوده و به ترمیم پوست، کنترل چربی پوست و جذب سریع مواد مغذی کمک می‌کند.

    همچنین این کرم حاوی ویتامین E و ویتامین B5 است و در روشن شدن پوست و از بین رفتن تیرگی و لک نقش به سزایی دارد. کرم آبرسان سری واتربمب مردانه کامان توسط برترین متخصصین پوست در کشور فرانسه توصیه شده و در بیش از ۲۰ کشور دنیا مورد استقبال قرار گرفته است.

    بیشتر بخوانید: بهترین ضد آفتاب از نظر پزشکان در سال ۲۰۲۳

    ۴- کرم آبرسان Q10+E کامان

    کرم آبرسان Q10+E کامان با فرمولاسیون جدید بر پایه آب است. این محصول گزینه مناسبی برای حفظ شادابی و سلامت پوست، به خصوص برای سنین ۲۰ سال به بالا و افرادی که مستعد خشکی یا چین و چروک هستند، است. این کرم با ترکیبات مغذی و موثر خود از جمله هیالورونیک اسید، کوآنزیم Q10 و ویتامینE پوست را به طور عمیق آبرسانی کرده و از ایجاد چین و چروک و سایر علائم پیری جلوگیری می‌کند.

    همچنین کرم آبرسان Q10+E کامان حاوی آنتی‌اکسیدان‌های گروه میوه‌های Berry است که در آبرسانی عمیق پوست و پیشگیری از مشکلاتی مانند چین و چروک نقش موثری دارند. این کرم دارای بافت ژله‌ای سبک و جذب‌پذیر بوده و برای انواع پوست مناسب است.

    کرم آبرسان طبیعی پوست Q10+E کامان

    ۵- کرم آبرسان سیمپل (Simple)

    برند انگلیسی Simple با محصولات مراقبت از پوست خود که برای پوست‌های حساس و مستعد آکنه موثر هستند، توانسته اعتماد مشتریان را جلب کند و در بین کرم‌های آبرسان محبوب قرار بگیرد. این کرم در دو نوع Light و Rich تولید و عرضه می‌شود که هر کدام بافت سبک و ملایمی داشته و حاوی ترکیبات مفید برای پوست هستند. ترکیبات آن‌ها عاری از رنگدانه‌ها، عطرها و سایر مواد مضر است. در ادامه به طور مختصر ویژگی‌های کرم آبرسان Light و Rich را بازگو می‌کنیم.

    کرم آبرسان سیمپل مدل Light

    آبرسان سیمپل لایت برای پوست‌های چرب و مختلط طراحی شده است. این محصول با حفظ رطوبت مورد نیاز پوست تا ۱۲ ساعت، به نرمی و لطافت آن کمک می‌کند. فرمولاسیون سبک و جذب سریع این کرم، منافذ پوست را مسدود نمی‌کند و باعث جوش زدن نمی‌شود. کرم آبرسان سیمپل لایت حاوی ترکیبات مغذی مانند ویتامین E، روغن دانه گل گاوزبان و پرو ویتامین B5 است و همچنین به دلیل نداشتن بوی مصنوعی، رنگ یا مواد شیمیایی مضر برای افرادی که پوست حساس دارند نیز مناسب است.

    بیشتر بخوانید: با فواید و عوارض فیشیال پوست آشنا شوید!

    کرم آبرسان سیمپل مدل Rich

    قوام این کرم شبیه به یک مرطوب کننده نیمه غلیظ است که به راحتی روی صورت پخش ‌‌‌می‌شود. این کرم احساس سنگینی، چسبندگی یا چربی روی پوست ایجاد نمی‌کند و به اندازه یک نخود از این کرم برای تمام صورت و گردن کافی است.

    حس خشکی و کشیدگی پوست بلافاصله پس از استفاده از این کرم تسکین داده می‌شود. این کرم پوست را برای مدت طولانی مرطوب نگه ‌‌‌می‌دارد و به نظر ‌‌‌می‌رسد که پوست را به طور عمقی تغذیه و آبرسانی ‌‌‌می‌کند. این محصول حاوی پرو ویتامین B5، ویتامین E، گلیسیرین، بیزابولول و آلانتوئین است و استفاده از آن هیچ‌گونه عارضه‌ای ندارد.

    کرم آبرسان طبیعی پوست لدورا

    ۶- کرم آبرسان لدورا

    کرم آبرسان لدورا با ترکیبات گیاهی غنی خود، یک محصول مراقبتی ایده‌آل برای انواع پوست‌ها است. این کرم با تأمین رطوبت مورد نیاز پوست، باعث نرمی، لطافت و شادابی آن می‌شود. ترکیبات موثر کرم آبرسان لدورا به شرح زیر است:

    • روغن شی باتر و جوجوبا: این روغن‌های گیاهی سرشار از ویتامین‌ها و اسیدهای چرب ضروری هستند که به حفظ رطوبت و خاصیت الاستیسیته پوست کمک می‌کنند.
    • آلانتوئین: این ماده یک ضد التهاب قوی به شمار می‌رود و اثر نرم‌کنندگی عمیقی بر پوست دارد.
    • عصاره دانه اسکالیس: این عصاره سرشار از ویتامین C، آهن و فسفر است که در حفظ شادابی، بهبود لکه‌های پوستی، کنترل منافذ و درمان آکنه نقش به‌ سزایی دارد.
    • روغن کرچک و دی پنتنول: روغن کرچک و دی پنتنول از دیگر ترکیبات موثر در آبرسان لدورا هستند که در کاهش چین و چروک‌های پوست نقش موثری دارند.

    بیشتر بخوانید: علت خشکی پوست در زمستان + راه‌های مقابله با  آن

    آبرسان‌ها یکی از مهم‌ترین محصولات مراقبت از پوست هستند که باید در روتین روزانه خود قرار دهید. این محصولات با رفع خشکی پوست، آن را نرم، شفاف و سالم می‌کنند. در این مقاله از مجله سبک زندگی، بهترین آبرسان‌های طبیعی پوست را در این مطلب از مجله سبک زندگی اکالا به شما عزیزان معرفی کرده‌ایم تا با آگاهی بیشتری آبرسان مورد نیاز پوست خود را انتخاب کنید و از داشتن پوستی سالم لذت ببرید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.