سبک زندگیسلامت و زیبایی

بهترین ضد آفتاب ایرانی و خارجی از نظر پزشکان در سال ۲۰۲۳

استفاده از کرم ضد آفتاب برای انواع پوست ضروری است و از پوست شما در برابر آفتاب سوختگی و اشعه مضر نور خورشید محافظت می‌کند. امروزه به دلیل تعدد برندها و مدل‌های ضد آفتاب، انتخاب یک برند خوب و سازگار با پوست چندان ساده به نظر نمی‌رسد. اما شناخت بهترین ضد آفتاب ایرانی و خارجی از نظر متخصصان به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر یک ضد آفتاب مطمئن، باکیفیت و معتبر را شناسایی و از پوست خود محافظت کنید.

اگر شما هم دوست دارید بدانید بهترین ضد آفتاب ایرانی از نگاه متخصصان چیست و کدام ضد آفتاب خارجی کیفیت بالاتری دارد، بهتر است در این مقاله از اکالا بلاگ با ما همراه باشید.

بهترین ضد آفتاب ایرانی و خارجی از نظر متخصصین آشنا شوید

استفاده از کرم ضد آفتاب برای داشتن یک پوست بی‌عیب و نقص و سالم ضروری است. اما اگر به لیست بهترین ضد آفتاب‌های ایرانی و خارجی نگاه بیندازید، متوجه خواهید شد که برخی از برندها بیشتر مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند و از نظر متخصصین نیز تایید می‌شوند. در این مقاله می‌توانید با بهترین ضد آفتاب‌های ایرانی و خارجی آشنا شوید.

۱- ضد آفتاب کلینیک

کلینیک یکی از بهترین برندهای آرایشی و مراقبت از پوست است که شهرت زیادی در دنیا دارد. این ضد آفتاب خارجی همیشه در لیست بهترین انواع ضد آفتاب قرار دارد و به بهترین نحو از پوست شما در برابر اشعه مضر نور خورشید محافظت می‌کند. ضد آفتاب کلینیک فاقد چربی و پارابن و مواد مضر است و ترکیبات آن طوری طراحی شده است که برای پوست‌های حساس و حتی کودکان نیز بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید: با فواید و عوارض فیشیال پوست آشنا شوید!

۲- هیدرودرم

در لیست بهترین ضد آفتاب ایرانی از نگاه متخصصان، هیدرودرم یک برند شناخته شده و معتبر است که به خاطر کیفیت بالایی که دارد، بسیار محبوب است. این ضد آفتاب که همواره توسط متخصصین ایرانی توصیه می‌شود به خوبی از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت می‌کند. ضد آفتاب‌های هیدرودرم برای انواع پوست به صورت مجزا تولید می‌شوند و شما می‌توانید این ضد آفتاب را با رنگ‌های مختلف و یا بدون رنگ تهیه کنید.

بهترین ضد آفتاب ایرانی و خارجی از نظر متخصصین آشنا شوید

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    ۳- آردن

    آردن یک برند قدیمی و نام آشنا در میان برندهای ایرانی است که در لیست بهترین ضد آفتاب‌های ایرانی قرار دارد. این ضد آفتاب ایران هم قیمت مناسبی دارد و هم با بهترین کیفیت و بالاترین درجه محافظت جلوی برخورد اشعه مضر نور خورشید با پوست را می‌گیرد.

    بیشتر بخوانید: ترتیب استفاده از آبرسان و ویتامین C

    ۴- ضد آفتاب ایزدین

    اگر اهل خرید کالاهای اصل و گرانقیمت خارجی باشید، احتمالا می‌دانید که ضد آفتاب برند ایزدین یکی از بهترین ضد آفتاب‌های دنیا است که به خاطر محافظت بالا، رنگ مناسب و همچنین کیفیت بی‌نظیری که دارد بسیار محبوب است. این ضد آفتاب آنقدر سبک است که می‌توانید از آن برای پوست اطراف چشم نیز استفاده کنید.

    ضد آفتاب ایزدین هم به صورت رنگی و هم بی‌رنگ تولید می‌شود و در تمام دنیا به عنوان یک ضد آفتاب باکیفیت شناخته می‌شود. اگر به دنبال بهترین ضد آفتاب دنیا در سال ۲۰۲۳ هستید، بهتر است برای یک بار هم که شده ضد آفتاب ایزدین را امتحان کنید.

    ۵- بایودرما

    بایودرما یکی دیگر از برندهای شناخته شده ضد آفتاب در دنیا است که نوع ضد آب آن در کنار محافظت از پوست، لکه‌های پوستی را نیز به مرور برطرف می‌کند. اگر به دنبال بهترین ضد آفتاب ضد لک دنیا هستید، پیشنهاد ما برند بایودرما است. ضد آفتاب بایودرما با ویتامین‌های E و C غنی شده و در ترکیبات آن از آنتی اکسیدان استفاده است و به همین دلیل مانع ایجاد چین و چروک‌های پوستی می‌شود.

    بیشتر بخوانید: با فواید آبرسانی پوست آشنا شوید!

    ۶- لاروش پوزای

    لاروش پوزای (la roche-posay) بهترین ضد آفتاب فرانسوی است که از پوست شما هم در برابر اشعه مضر نور خورشید و هم عوامل محیطی و آلودگی هوا محافظت می‌کند. این ضد آفتاب از برخورد آلودگی با پوست جلوگیری می‌کند و بافت فوق‌العاده سبکی دارد. استفاده از این ضد آفتاب به بهبود چین و چروک‌های پوستی کمک می‌کند و جلوی ایجاد لکه‌های پوست را می‌گیرد.

    در ترکیبات این ضد آفتاب از اسید هیالورونیک و نیاسینامید استفاده شده است و به همین دلیل هم پوست را آبرسانی و هم لایه‌بردای می‌کند. اگر به دنبال بهترین مارک ضد آفتاب با خواص فوق‌العاده و اثربخشی بی‌نظیر هستید، بهتر است این ضد آفتاب فرانسوی باکیفیت را امتحان کنید.

    روش مصرف انواع ضد آفتاب ایرانی و خارجی

    ۷- لافارر

    لافارر یکی از برندهای تخصصی و باکیفیت تولید محصولات پوستی است که می‌تواند رقیب سرسختی برای برندهای خارجی باشد. ضد آفتاب لافارر کیفیت فوق‌العاده بالایی دارد و در کنار محافظت، ظاهری یکدست و زیبا به پوست شما می‌بخشد. این ضد آفتاب در چند طیف رنگی تولید می‌شود و در ترکیبات آن از عصاره انواع گیاهان، روغن‌های طبیعی و همچنین مواد موثر استفاده شده است.

    بیشتر بخوانید: بهترین روش‌های پاکسازی پوست در خانه

    ۸- اوردینری

    احتمالا شما هم برند اوردینری را به سرم‌های فوق‌العاده موثر و معروفی که دارند، می‌شناسید، اما باید بدانید که ضد آفتاب‌های این برند نیز مثل سرم‌های آن بسیار باکیفیت هستند. در ترکیبات ضد آفتاب اوردینری که به عنوان بهترین ضد آفتاب خارجی شناخته می‌شود، از آنتی‌اکسیدان‌های مختلف استفاده شده است و از همین رو این محصول در کنار محافظت از پوست جلوی ایجاد چین و چروک‌های پوستی را نیز می‌گیرد.

    بافت این ضد آفتاب ضخیم اما فوق‌العاده سبک است و به سرعت جذب پوست می‌شود. استفاده از این محصول موجب روشن شدن پوست شما می‌شود و به ترمیم سلول‌های پوستی نیز کمک می‌کند.

    ۹- سینره

    در لیست بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست خشک و چرب می‌توان به برند سینره اشاره کرد. این برند که به عنوان پرفروشترین ضد آفتاب ایرانی نیز شناخته می‌شود، محصولات خود را بر پایه گیاهی تولید می‌کند. ضد آفتاب سینره برای انواع پوست محصولات مجزایی تولید می‌کند و هم به صورت رنگی و هم بدون رنگ تولید می‌شود.

    بیشتر بخوانید: بهترین روتین پوستی روزانه خانگی؛ برای انواع پوست

    عوامل موثر بر انتخاب بهترین ضد آفتاب ایرانی و خارجی از نگاه متخصصان

    عوامل موثر بر انتخاب بهترین ضد آفتاب ایرانی و خارجی از نگاه متخصصان

    برای انتخاب یک ضد آفتاب با کیفیت، متخصصین فاکتورهای متفاوتی را بررسی می‌کنند. میزان محافظت از پوست در کنار ظاهری که روی پوست شما ایجاد می‌کند و همچنین مواد تشکیل دهنده ضد آفتاب همگی از عواملی هستند که روی کیفیت یک ضد آفتاب تاثیر می‌گذارند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین عوامل انتخاب بهترین ضد آفتاب‌های ایرانی و خارجی اشاره شده است.

    • مقدار SPF ضد آفتاب
    • ویتامین‌ها و مواد مغذی موجود در ترکیبات ضد آفتاب
    • مواد فعال موجود در ضد آفتاب
    • نوع ضد آفتاب
    • میزان موثر بودن ضد آفتاب
    • تاثیرات ضد آفتاب بعد از استفاده
    • رنگ و بافت ضد آفتاب روی پوست

    بیشتر بخوانید: شناخت انواع پوست و شیوه مراقبت از آن‌ها

    سخن نهایی

    برای انتخاب بهترین ضد آفتاب ایرانی و خارجی حتما در کنار رنگ و بافت ضد آفتاب و قیمت آن به مواد تشکیل دهنده محصول مورد نظرتان نیز توجه کنید. به خاطر داشته باشید که استفاده از ضد آفتاب می‌تواند از پیر شدن پوست شما جلوگیری کند و جلوی بروز لکه‌های پوستی را بگیرد.

    قبل از خرید بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی حتما آن را روی بخش کوچکی از پوست امتحان کنید و در صورتی که پوست شما دچار حساسیت نشد، از آن استفاده کنید. از اینکه تا پایان این مقاله آموزنده همراه مجله سبک زندگی اکالا بودید از شما سپاسگزاریم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.