آشپزینکات آشپزی

ایده‌های تزیین شیک سینی میوه برای مراسم و مهمانی‌ها

تزیین شیک سینی میوه برای مراسم و مهمانی‌ها جلوه‌ای خاص و شیک به میز پذیرایی شما می‌بخشد و مهمان‌ها را شگفت زده می‌کند. در این مقاله از مجله اکالا می‌توانید با مدل‌های تزیین میوه برای مهمانی و مراسم خاص آشنا شوید.

طرز چیدمان میوه مجلسی

قرار دادن میوه‌های رنگی و متنوع به شیوه‌ای خاص در سینی یا ظرف، یکی از ساده‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای جلوه بخشیدن به میز پذیرایی انجام دهید.

هماهنگ بودن رنگ میوه‌ها در کنار چیدمان هوشمندانه به شما کمک می‌کند تا با صرف مدت زمانی محدود، یک اثر هنری شگفت انگیز خلق کنید. اگر کمی برای تزیین چیدمان میوه در ظرف وقت بگذارید، مهمان‌ها از سلیقه و خلاقیت شما انگشت به دهان می‌مانند. 

ایده‌های تزیین میوه برای مهمانی

یکی از بهترین روش‌های تزیین میوه برای مهمانی قرار دادن میوه های پوست نکنده و پوست کنده و تزیین شده در کنار هم است. در این روش باید بیشتر میوه‌ها را به صورت کامل و خرد نشده در سینی بچینید و سپس از چند میوه خرد شده و تزیین شده برای روی میوه‌ها استفاده کنید.

برای تزیین میوه در خواستگاری و مهمانی بهتر است میوه را در یک ظرف بزرگ بچینید و وسط میز قرار دهید. کمک گرفتن از گل‌های طبیعی و همچنین برگ‌های خوش فرم و تکه‌های میوه تزیین شده نیز می‌توانید به زیباتر به نظر رسیدن ظرف میوه شما در این مراسم کمک کند.

چیدمان این میوه‌ها کمی مجلل‌تر از روش‌های دیگر است و معمولا در سینی‌های بزرگ‌تر آماده می‌شود. در ادامه می‌توانید با بهترین ایده‌های تزیین سینی میوه برای مهمانی و خواستگاری آشنا شوید.

طرز چیدمان میوه مجلسی

بیشتر بخوانید: ایده‌های تزیین سالاد سزار کافی شاپی

مدل‌های تزیین میوه برای مهمانی و مراسم خاص

تزیین شیک سینی میوه برای مراسم و مهمانی‌ها جلوه‌ای خاص و شیک به میز پذیرایی شما می‌بخشد ایده‌های تزیین میوه برای مهمانی

بیشتر بخوانید: ایده‌های تزیین سالاد ماکارونی

بهترین ایده‌های تزیین سینی میوه برای مهمانی و خواستگاری

اصول چیدمان سینی میوه‌ نحوه چیدمان سینی مزه با میوه‌های برش خورده تزیین سینی میوه با میوه‌های تابستانی

بیشتر بخوانید: ایده‌های تزیین هنری سالاد مجلسی برای مهمانی

چیدمان سینی میوه با میوه‌های خرد شده

تزیین سینی میوه با گل‌های طبیعی تزیین سینی میوه برای مراسم خواستگاری جذاب‌ترین ایده‌های تزیین سینی میوه چیدمان سینی میوه با میوه‌های برش خورده و پوست نگرفته شده

با چیدمان اصولی سینی میوه آشنا شوید

ایده‌های تزیین ظرف میوه سالاد و خرد شده

اگر تعداد مهمان‌هایی که دارید کم است یا دوست دارید میوه‌ها را به صورت آماده روی میز بچینید، می‌توانید از سالاد میوه یا میوه‌های پوست کنده و خرد شده برای پذیرایی از مهمان‌ها استفاده کنید.

برای میوه آرایی و تزیین میوه‌ها به صورت خرد شده باید از چاقوهای تیز و ظریف استفاده کنید و میوه‌ها را به صورت یک اندازه برش دهید. می‌توانید از میوه‌های برش خورده و خرد شده برای تزیین میز هفت سین، سفره عقد و مهمانی‌های مختلف استفاده کنید و با این کار جلوه میز پذیرایی‌تان را چند برابر بیشتر کنید.

در این بخش ایده‌های تزیین شیک سینی میوه به صورت خرد شده و سالاد را برای شما جمع آوری کرده‌ایم.

ایده‌های تزیین ظرف میوه سالاد و خرد شده  ایده‌های تزیین شیک سینی میوه به صورت خرد شده و سالاد با ایده‌های تزیین شیک سینی میوه به صورت خرد شده و سالاد آشنا شوید

ترکیب میوه‌های جذاب تابستانی برای سالاد میوه

ایده‌های تزیین سالاد میوه خوشمزه و مخصوص بهترین ایده‌های تزیین شیک میوه برای مراسم

در این مقاله از مجله آشپزی اکالا به بهترین ایده‌های تزیین شیک میوه برای مراسم و مهمانی‌ها اشاره شد. به خاطر داشته باشید که هماهنگ بودن رنگ، نوع میوه‌ها و همچنین چیدمان مناسب آن‌ها در کنار هم می‌تواند چیدمان میوه شما را به یک اثر هنری خیره کننده تبدیل کند.

۳/۵ (۳ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا